Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuudesta kärsivät eivät kuulu vauva-lehden palstoille.

Vierailija
01.03.2008 |

Nimittäin he jos ketkä ovat ilkeitä, täällä ei saisi kertoa edes odottavansa sillä joku pitkään lasta haaveillut tulee toivottelemaan ties mitä ikävyyksiä + ketjuihin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä lapsettomuuspalstojakin.

Vierailija
2/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et koskaan saa lapsia ja jos sinulla niitä jo on niin sääliksi niitä käy, kun ovat tuollaisen äidin saaneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän mä voin olla täällä teidän kiusananne, kun en kärsi.

t. lapseton, mutta ilman kärsimystä

Vierailija
4/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onko pakko tulla tänne hehkuttamaan?!

Ällöttää tuollainen! Tajuatko, että täällä on myös lapsettomuudesta kärsiviä enkä todellakaan kaipaa että tulet hehkuttamaan onneasi tänne! Toivottavasti menee kesken... "

Joten tulin ajatelleeksi että nämä katkerat/kärsivät lapsettomat voisi mennä jonnekin muualle.

Vierailija
5/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
6/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, kaikki muut kirjoittajat ovatkin täällä todella empaattisia ja ystävällisiä.

Sitä paitsi toihan oli selvää provoilua.

t. lapseton joka viihtyy erinomaisen hyvin näillä palstoilla (vauvakuumeilua lukuunottamatta)

Vierailija
7/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö heistä tunnu että veistä kierretään haavassa kun näitä juttuja lukee ?

tämä on kuitenkin vauva-lehden palsta ja keskustelun aiheet tietysti sen mukaiset.

Vierailija
8/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne lähtee juuri sinun näppiksiltä, ainakin kommentista päätellen...idiootti.

Vierailija
9/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikö heistä tunnu että veistä kierretään haavassa kun näitä juttuja lukee ?

Eikös tämä ole aihe vapaa-palsta, jonka suosituin keskustelun avaus on gallup " mitä lasissa" ? En mä ainakaan avaa niitä keskusteluja, joiden aiheet ei mua kiinnosta/kosketa.

Vierailija
10/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan täällä muutakin kuin pelkkää vauvajauhantaa! Eikä se sitäpaitsi varmaan ole sinun murheesi kenen haavassa veistä käännetään, eihän?

Vierailija
11/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mun murheeni, voit olla ihan rauhassa sen asian suhteen.

olen huomannut että lapsettomat tällä palstalla on aika agressiivisia, varmaan turhautuneita ihmisiä.

Vierailija
12/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aggressiivisimpia ovat tietyntyyppiset äidit :D

Vierailija
13/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harvinaisen selvä provo oli kyseessä. Täytyy sanoa, että surullista että joku tosiaan yrittää saada lisää kitkaa lapsettomien ja lapsellisten välille, kun tuntuu ettei ne useinkaan ymmärrä (halua ymmärtää) toisiaan. Hirveätä syyttelyä puolin ja toisin. Monen pitäisi katsoa peiliin. Itsenikin aina joskus.

T. Lapseton

Vierailija
14/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja harvinaisen selvä provo oli kyseessä. Täytyy sanoa, että surullista että joku tosiaan yrittää saada lisää kitkaa lapsettomien ja lapsellisten välille, kun tuntuu ettei ne useinkaan ymmärrä (halua ymmärtää) toisiaan. Hirveätä syyttelyä puolin ja toisin. Monen pitäisi katsoa peiliin. Itsenikin aina joskus.

T. Lapseton

Vierailija
15/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen huomannut että lapsettomat tällä palstalla on aika agressiivisia, varmaan turhautuneita ihmisiä.

Lapsettomuus-kriisi etenee vaiheittain ja joskus tilanne on herkempi kuin toisena ajankohtana. Täällä palstailee paljon myös ns. hyvässä vaiheessa olevia lapsettomia, jotka eivät sitten erotu kun eivät ota itseensä muiden onnellisia uutisia.

Ja tosiaan, täällä on runsaasti agresiivisia äitejä, turhautuneita varmaan. Mutta sitten on niitä ystävällisiä ja mukaviakin. Onneksi.

Vierailija
16/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sinä olet katkera kun noin väität?

Vierailija
17/17 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita puheenaiheita kuin lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi