Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako hakea / onko helppo saada pientä sairista "masennuksen" takia töistä??

Vierailija
23.05.2008 |

Ja leimautuuko sitten ihan luuseriksi, mitä sairaslomatodistuksessa näkee (jota EN halua meidän palkkoja laskevan assarin näkevän, mutta hän kai sen juuri näkee.. ja pomo).

Olen NIIN HAJALLA, olen raskaana alkuvaiheessa ja ollut tosi alakuloinen ja masentunut.

Lisäksi INHOAN työpaikkaani, ja ei minua nyt suoraan kiusata, mutta sellaista ihme meininkiä... Olen melko uusi työntekijä, ja jotenkin minua "väheksytään", ehdotuksiani kummastellaan yms. Tuntuu ettei ole oikein ketään joka olisi samalla aaltopituudella töissä - olen tottunut niin erilaisiin työyhteisöihin.

Taas on jotain yhteisiä juttuja tulossa, en millään jaksaisi osallistua, on niin paha mieli taas muutamasta jutusta.

Toisaalta en välttämättä tarvitsisi pitkiä sairaslomia, koska haluaisin työt / asiakkaani hoitaa - kaikki on ihan jees kun ei tartte mennä konttorille tai etenkään yhteisiin kokouksiin ja tapahtumiin - aina kun näkee niitä työkavereita (tai lukee niiden sähköposteja) niin taas romahtaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haet sairaslomaa masennuksen takia, muistathan että läheskään kaikki työpaikat eivät maksa palkkaa jos sairasloma todistuksessa on koodi masennukselle. tottakai voit hakea sairaslomaa jos sinusta tuntuu ettet jaksa, mutta selvit' ihmeessä ensin saatko palkan siltä ajalta, ettei tule ikäviä yllätyksiä jälkikäteen!

Vierailija
2/6 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei makseta palkkaa, on kai masennuskin eräänlainen sairaus ??

Mieheni oli pari vuotta sitten ainakin kuukauden poissa burn-outin takia - kyllä hän sai palkan koko ajalta.

No, eipä ollutkaan meillä töissä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta burn outista tai uupumuksesta ei välttämättä.

Vierailija
5/6 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai nyt voi pomolta kysyä?! Siis etukäteen.

Enkä siltä palkkoja laskevalta tyypiltä joka on hirmukuningatar.

Firma on ihan pieni joten kaikki muut on jotain "alamaisia", eli ei ole mitään luottamusmiehiä tai muita.

Vierailija
6/6 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus ei ole virallinen sairaus, joten se ei voi olla lääkärintodistuksessa syynä lomaan, mutta masennus voi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi