Kokemuksia lasten CLARK´S-kengistä?
Tykkään itse yli kaiken Clark´s-kengistä. Suomen mallisto ei aina miellytä, mutta olen onnistunut tilaamaan Jenkeistä ja Englannista todella kivoja kenkiä.
Jos olen oikein ymmärtänyt, tuota Clark´s:n lasten mallistoa ei toimiteta Suomeen. Itse asiassa aika harva englantilainen nettikauppakaan toimittaa niitä. Yhden kuitenkin onnistuin löytämään, joka toimittaa vielä Suomeen.
Nyt kyselen siis kokemuksia:
[b]- Millainen yleistuntuma noista kengistä teillä on? Vaikuttavatko siis laadukkailta ja hyviltä?
- Miten kokomitoitus menee? Onko se reilua vai ihan " normitasoista" ? Vaihteleeko mitoitus kenkätyypittäin?
- Entä lestin leveys? Onko " normaalilesti" myös oikeasti normaali?[/b]
Aikuisten kengissä olen huomannut, että koko 8 (US) tai 5,5 (UK) sopii minulle aina, riippumatta mallista tai kenkätyypistä.
Mieluusti tosiaan ottaisin vastaan kokemuksianne! Kiitos jo etukäteen, jos joku vastailee.
Iituli
Kommentit (3)
Käytän itse paljon Clarksin kenkiä ja Englannissa asuva ystäväni käyttää lapsillaan. Laadukkaita ja edullisia Englannissa, koska ilmeisesti eng merkki. Kadehdin viime kesänä ystäväni lasten kenkiä, kenkäfriikki kun olen.
http://www.shoes2udirect.co.uk/
En halua sitä erityisemmin mainostaa, sillä minulla ei ole siitä mitään kokemuksia. Toimituskulut näyttävät olevan 10 puntaa/kenkäpari, joten eipä se erityisen halpaa ole.
Ihan kateeksi kyllä käy Englannissa asuvia/shoppailevia. Laskin, että eräät Suomessa 100 euroa maksavat Clarksit maksavat Forexin kurssilla laskettuna noin 75 e Englannista Suomeen lähettyinä. Kun laskee mitä kengät maksavat " paikan päällä" ilman postituskuluja, niin kateeksi tosiaan käy.
Itselleni olen tilannut muutamat kengät seuraavasta puljusta:
http://www.charlesager.co.uk/
Tuosta jälkimmäisestä ovat toimitukset tulleet todella vinhaa vauhtia.
Kiitoksia vain kokemuksistanne lastenkenkien suhteen. Lisääkin otetaan vastaan! :-)
Pojallani on parit Clarksit, olen ostanut ne eBaystä Englannista. Todella hyviä ja laadukkaan oloisia kenkiä. Lasten kengissä menevät lestit kirjainten mukaan, aikuisten vastaavista en tiedä. Pojalle tuntuu olevan sopiva nyt 9 F (UK), kotimainen koko on 26-27.