Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyviä nukenvaunut

Vierailija
24.11.2008 |

Tarkoituksena ostaa tytölle joululahjaksi nukenvaunut. Mitkä olisivat kestävät ja hyvät? Löytyyköhän sellaisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion nukenvaunut ovat vieläkin kuin uuden veroiset, vaikka ikää jo 8 vuotta.

Vierailija
2/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on kahta eri mallia eli sellaista jossa voi työntöaisan korkeutta säätää ja sitten kiinteällä työntöaisalla. Kumpikohan parempi kestävyydeltään? Tietysti olisi hyvä, että aisaa voi nostaa kun tyttö kasvaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sellainen vaunumallinen. Mummolassa on toisetkin Brion vaunut, jotka ovat kuin "yhdistelmät", eli rattaat, joissa kantokassi. Niissä muistaakseni työntöaisan säätö, ja nekin ovat kyllä hyvin tukevan oloiset.

Vierailija
4/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Toivottavasti joku muukin vielä viitsisi vastailla niin saisi lisää kokemuksia ennen ostopäätöstä.

ap

Vierailija
5/5 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka työntöaisaa voi säätää, en ostaisi kärryjä, joiden yli lapsi näe ehkä vielä pariin vuoteen. Avoraattaat on kevyet ja näppärät, esim. Briot.