Partylight-kutsut?
Oletko ollut näillä Partylight-kutsuilla? Tai oletko ostanut jotain tuotteita? Kannattaako? Ovatko parempia kuin esim. Anttilan kynttilät? Hinnat on kovat joten maksatko laadusta vai tyhjästä maineesta? Kaveri yrittää houkoutella kutsuille...
Kommentit (11)
Meillä on huomenna Partylite-kutsut jossa toimin sekä emäntänä että opettelevana konsulttina. En siis voi sanoa mitään pahaa kyseisistä kutsuista koska itsekin lähdin mukaan. Nauti kutsuista, seurustele ystäviesi kanssa ja syö herkkuja sekä osta jos haluat näitä meidän ihania tuotteita (ei pakko). Minä pidän kovasti tuotteista. En ole rehellisesti sanottuna muualla näitä nähnyt.
kutsuissa on se huono puoli, että tulee sellainen olo, että jotain on pakko ostaa emmännänkin takia. Ja noissa kutsuissa on ihan järjettömät hinnat. Mullakin meni 50e yhteen kynttiläkuppiin ja siihen kuuluviin kynttilöihin.. Kai noi kutsut sen takia pyörivätkin. Ei niitä tuotteita tulis ikinä ostettua kaupasta tuohon hintaan.
Ihan yhtä hyviä saa kaupasta ja paljon halvemmalla.
Oikeesti yhtä hyviä en ole vielä kaupoista löytänyt. 2 vuotta partyliten kutsuilla käynyt.
mulle tulee pää kipeeks niistä tuoksukynttilöistä
ystäväni niitä järkkää, mutta olen tilannut sieltä silloin tällöin tämän ystäväni kautta jotain...
Tykkään kyllä kovasti ko. tuotteista. Nyt varsinkin, kun Pentik lopetti mun suosikkituoksuni :( Kalliitahan ne ovat, mutta... Mä olen esim. ostanut sieltä noita pöytäkynttilöitä, nimenomaan niitä tosi korkeita. Aivan ihania ovat olleet ja mun mielestä palavat pidempään.
Noissa partylite jutuissa on myös sellainen etu, että niihin saa " varaosia" . Mulla oli sellainen tuikkukynttelikkö, jossa oli kaksi lasista kuppia... pamautin sitten toisen kupin rikki ja olin ihan surkea. Kutsuja järjestävä ystäväni sitten tiesi kertoa, että sen pelkän kupinkin saa ostaa... jippii... taas on nätti tuikkusetti :) Varaosakuppi oli muuten todella edullinen.
kynttilät.
Noissa PartyLiten kynttilöissä on myös valuvirheitä, joita mulla ei ikinä ole ollut esim. Havin kynttilöissä! Tiedän tuon valuvirheen kun itselle sattui, eikä paljoa kiinnosta edes vaihtaa uusiin kun vituttaa kun kalliit kynttilät on yhtä hyviä tai huonoja kuin yli puolet halvemmatkin!
sen jälkeen kun eka kerran kokeilin. Olen löytänyt niistä pari aivan ihanaa tuoksua, jotkut kyllä ihan kamalia. Mutta parasta niissä on se kun somisteet eikä kynttilät kuumene. Minusta ovat turvallisempia ja mukavampia käyttää ja miellyttävämpiä kun ei tarvii ajatella aina, että pöydällä on varmasti liinaa tarpeeksi alla ettei pala rengasta pöytään niin kuin voi käydä tavallisten tuikkujen kanssa kun ne kuumenee ihan sairaasti. Eikä lapset polta heti sormiansa vaikka vähän kynttiläsomistetta koskettavatkin.
Nää partylite kynnttilät valmistetaan parafiinista ja siitä tämä ero " tavallisiin" tuikkuihin kun ne tehdään steariinista.
Olen valmis maksamaan tuikuista vähän enempi kun ne ovat niin hyviä.
munkin mielestä ne on vähän kalliita mutta myös kauniita ja oikeasti laadukkaita. Jos saat virheellisen tuotteen niin sen saa kyllä vaihtaa. Eikä ihan 50 ¿ tarvi käyttää, halvimmillaan taitaa saada tuoksukynttiläpaketin alle 9 euroa. Mulle ei ole vielä sattunut niin voimakasta hajua että olisi ihan pää tullut kipeäksi, yleensä olen toivonut että tuoksuisi vielä voimakkaammin, ne tuoksut nimittäin on tosi ihania, mun suosikkeja esim. pölysokeri ja ranskalainen vanilija. Ai niin, tuotteita olet ehkä nähnyt myös Inno-ohjelmassa sekä pari viikkoa sitten ainakin Tila-ohjelman persoonallisessa kodissa
Niissä on läpinäkyvä kuori, ja mun mielestä ne on paljon nätimmän näköisiä esim. Kivituikuissa kuin normaalit peltikuoriset.
Toki hyviäkin, mutta... hintavia. Ja voimakastuoksuisia.
Ne kyntteliköt ja lampetit ja muut on aika rumia, tai siis ei mun makuun. Jotain votiiveja ja peruskynttilää oon ostanut ja yhden pöytäkynttelikön.
Kyllä kutsuille kannattaa mennä, mieti siellä, haluatko ostaa. Kavereitahan on aina kiva nähdä. :)
Ja se on muuten PartyLite. :)