Miesten käytös baarissa hämmentävää
Saan kaikenlaisissa ns lihatiskipaikoissakin olla varsin rauhassa iskuyrityksiltä. Myönnän käyttäytyväni niib, ettei minua liene helppo lähestyä. Se kylmä ilme etenkin yksin baarissa ollessa toimii ns. suojakuorena. Kuitenkin välillä käy niin, että joku mies tulee ujosti kertomaan että olen kaunis, mutta jatkaa sitten matkaa eikä yritäkään iskeä. Olen plus 40v eli sinänsä markkina-arvoni lienee jo iän puolesta melko heikko. Kuitenkin hämmentää nämä kehut, eli olenko kuitenkin joidenkin mielestä viehättävä? Voiko se edes olla mahdollista? Tämän palstan mukaanhan nainen on keski-iässä näkymätön kaikille...
Kommentit (10)
Ei kannata uskoa kaikkea mitä tältä palstalta lukee.
Siis haluatko että sinua isketään vai et? Jos haluat, niin hiukan hymyä jos kehuja miellyttää. Siitä se lähtee.
Nyt kun monet naiset saavatkin olla baareissa rauhassa, ei ole hyvä sekään.
Aika herttaista. Itse saan vaan veetuilua osakseni miehiltä tai olen vain ilmaa heille.
Olet kaunis varmaan.
En tiedä onko miehillä yleisempääkin, mutta minusta jotkut naiset ovat kauniita, mutta eivät silleen seksikkäitä, että haluaisin heitä. Tällöin voisin kehua jotakin naista kuitenkaan yrittämättä iskeä häntä.
On sulla vaikeeta, ei tarvis kuin olla iloisemman oloinen ja nauraa niille tyhmillekin vitseille niin helposti olis vientiäkin.
Nyt kun olet joku tylyn näköinen keski-ikäinen jörö jossain baarin nurkassa, niin onko ihme jos ei miehet kiinnostu susta..
Ei ihme, että jo kauan sitten kummelikin teki teistä sketsin.
Kun menet lihatiskipaikkoihin, toivotko siis että sinua lähestytään?
Jos vastaus on kyllä, niin voit itsekin tehdä jotain asian eteen. Seuraavalla kerralla kun joku mies sinua lähestyy, niin pieni hymynkare auttaa jo paljon. Jos naama miellyttää, voit vaikka sanoa "istu hetkeksi tähän mun viereen" ja näyttää viereistä tyhjää tuolia. Sitten kysyt miehen nimeä, mitä hän tekee työkseen, yms. Siitä se lähtee.
No baarissa pienessä tuiterissa oma siskokin näyttää kuumalta ja panthavalta.
Tulkitsen iskuyritykseksi, jos mies menee baarissa sanomaan naiselle, että olet kaunis. Jos se nainen haluaisi siitä kehkeytyvän jotain, niin pitäisi vastata siihen flirtillä. Jos on vaan neutraalin viileä, niin mies tulkitsee, ettei kiinnostanut.
Laita vähän rohkeampaa päälle ja hymyä ilmeeseen.