Kertokaa tarinoita erosta hankalan ihmisen kanssa
Miten selvisit ja oliko lopulta niin hankalaa kuin ajattelit?
Minun olisi pitänyt erota vuosia sitten, mutta joka kerta kun yritän puhua erosta hyvällä tai pahalla, puoliso alkaa uhkailla tekevänsä elämästäni helvettiä jos erotaan ja hylkäävänsä lapset, joka on kuulemma minun valintani kun en oikeaa perhettä halua jos eroan. Taloudellisesti hän pystyisi aiheuttaa paljonkin vahinkoa minulle ja lapsille ja on luvannut tehdä kiusaa ainakin raha-asioissa siten, että menetän luottotietoni, työni jne jos hänestä eroan. Joskus hän on heittänyt myös "vitsillä" jotain sen suuntaista, etten ole ihan varma selviänkö erosta hengissä... mutta joka tapauksessa alan olla niin loppu, että en oikein enää välitä vaikka erossa menisi rahat ja henki, koska nykytilanne on sellainen ettei mieleni oikein enää kestä tätä. Joten kertokaa millaista on oikeasti ollut erota todella hankalasta ihmisestä, kun on yhteisiä lapsia ja omaisuutta...
Kommentit (9)
Miksi kukaan tänne kertoisi paskasta elämästään sulle. Hyi olet sairas utelija. 🤮🤮🤮
Helvetissähän sitä jo oli, mutta eron muötä sai mahdollisuudrn parempaan.
En takuulla kero. Puhu yksinäsi !!!!!
Keräsin rahaa pitkään, ja lopulta palkkasin palkkamurhaajan suunnittelemaan auto-onnettomuuden. Se oli ainoa tapa, jolla kykenin pääsemään pois suhteesta. Olen sen jälkeen ollut maan alla ja lopulta pääsin imigroitumaan Venäjälle, jossa tällaisilla pienillä asioilla ei ole väliä. Olen raivannut ystäväpiiristä myöhemmin myös muutaman muun vastentahtoisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Helvetissähän sitä jo oli, mutta eron muötä sai mahdollisuudrn parempaan.
Se riittää vastaukseksi. Kukaan ei halua kuunnella kenenkään pska elämästä 👹👹👹👹
Sitä vain erotaan eikä kysytä toisen lupaa tai kuunnella toisen uhkauksia. Ei kai kukaan jää suhteeseen, jos noin uhkaillaan kaikella ja vielä väkivallalla!
Ajattele järjellä mitä haittaa hän oikeasti pystyy tekeen.
Nauhoitapa näitä ja tee rikosilmoitus. Tuollainen on vakavaa henkistä väkivaltaa.
Btw saksassa juuri poliisijohtaja suositteli naisille, että älkää seurustelko tai menkö yhteen miesten kanssa, se lisää merkittävästi riskiä tulla fyysisesti tai henkisesti pahoinpidellyksi. Ihan siis viranomainen ja johtotason tyyppi, viitaten rikostilastoihin.
Jos olisin sinä, jättäisin tuollaisen saastan ä pärineen pärjäilemään keskenään ja eläisin vaikka köyhyydessä loppuelämäni tehden kivoja juttuja, nauttien pienistä iloista. Mietipä vähän sitäkin, että nyt koko ajan ruokit tuon jätekasan jälkeläisiä - mitä heistä tulee muuta kuin vastaavaa jätettä? Hyh hyh
Jos nyt vain haet eron ja laitat asunnon hakuun ja lähdet, kun mies on jo ilmoittanut ette aio lapsista huolehtia.
“Joten kertokaa millaista on oikeasti ollut erota todella hankalasta ihmisestä, kun on yhteisiä lapsia ja omaisuutta...”
Sulla on kokemusta ja taitoa vastata omiin kysymyksiisi.🤍