Lue keskustelun säännöt.
Miksi mua itkettaa nykyaan tosi useesti? Itse en keksi mitaan jarjellista selitysta. Pillitan 2-10 kertaa paivassa ihan mitattomista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Vuoden kesti ja nyt onneksi helpottanut. kaikki itketti ja pelkoja oli kaikesta. Elämän ilo katosi enkä nähnyt mitää hyvää enää missään sitten pahimmillaan. Hormonit olivat varmaan osa syy, myös tuttu kuoleman tapaus, ikä kriisi ja oman lapsen onnettomuus. Nyt onneksi taas olen löytänyt elämän ilon ja vanhan tutun positiivisen elämänasenteen. Älä anna mennä niin pitkälle kuin minä, jos alkaa oikeasti masentaa. Tämä on aika normaalia, ikävä kyllä.