Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitäs teillä tapahtuu näin pe- iltana?

Vierailija
29.02.2008 |

Taapero nukkuu. Mies sohvalla.

Minä olen hetken tässä vielä ja kohta menen katsomaan yhtä lempparisarjaani Bella Blockia. Kerrankin näkee sen, kun ei ole pitkästä aikaa iltavuoro töissä.

Ollaan kaikki sairaana, nuhaa ja yskää. Muut ovat säästyneet kuumeelta, mutta minulla on ollut pari päivää korkea kuumekkin. Pitää kattokaas sairastaa vapaalla! ;D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen iltapalaa ja yhdessä oloa. Lapset nukkuu, itse etsin huutonetistä pojalle kevättakkia ja housuja. Mies katsoo telkkaa koirat kainalossa.

Vierailija
2/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kipeänä ja viime yö meni enemmänkin valvomisen merkeissä ja sen myötä koko päivä oli yhtä kiukuttelua. Itse olen kanssa hieman flunssainen ja viimeisilläni raskaana, joten pinna ollut aika kireellä.

Mies pelaa pokeria netissä, itse tässä surffailen hetken jäätelökulhon kera ja painun kohta nukkumaan (jos menee tämäkin yö valvomisen puolelle).

Paranemisia muillekin sairasteleville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sairastetaan. Kiva kuulla että jonkun muunkin mies pelaa nettipokeria.... ärsyttävää minusta. Nyt se ei tosin ole pelaamassa vaan lähti viettämään iltaa kavereidensa kanssa, mur! Huomenna on sitten kolme sairasta hoidettavana...

Vierailija
4/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katsoo Jimiä ja minä surffailen vielä hetken.

Vierailija
5/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli kylässä lastensa kera. Nyt kaikki omat nuput nukkumassa (paitsi yksi teini taitaa valvoa huoneessaan), minä rentoudun tässä koneella. Ihana rauha!

Vierailija
6/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nukkuu, mies on tuossa vieressa tietokoneella. Ja tämäkin kirjoitus tarkistettu sataan kertaan! Oikein on!

Vierailija
7/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mie oon riidelly tänään ukon kanssa, se lähti töihin sanomatta mitään. Kävin shoppailemassa; ostelin rintsikoita ym ja pullon punaviiniä.

Käytiin 7v tytön kanssa saunassa ja katottiin telkkua (hauskat kotividet ja tartu mikkiin), siten kun likka oli pantu maate, korkkasin vinkun ja nyt vituttaa =((

Vierailija
8/8 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä ollut teillä! Mies olkoon mitä on, siittä ei pääse ;) Koita piristyä ja nauttia vinkustas, nyt on perjanati :)

t:8 (se lärvinaama)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä