Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää aivan suunnattomasti!

Vierailija
24.11.2008 |

Kun ihmisen kehosta puhutaan ruumiina. Ruumis = kuollut ihminen.



Ei ole ruumiinkieltä vaan kehonkieli jne.



Keho ja vartalo ovat oikeat sanat puhuttaessa elävästä ihmisestä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi