Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ JOULUKUISTEN -06 maaliskuu ~

29.02.2008 |

Oli pakko jo tulla laittamaan uus pino vaikkei mitään asiaa ookkaan =)

Käytiin pizzalla ja elokuvissa ukon kanssa ja olipa kyllä ihana päästä " tuulettumaan" piiiiiiiitkästä aikaa =))

Siinäpä edellinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=60&m=12340813&p=2&tmo…

Ja nyt iltapuuhiin ja nukkumaan että jaksaa nousta taas seitsemältä =/

iltavirkku Pimmi ja aamuvirkku Lassi

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

tosiaan joko PIMMI lähteny synnyttämään?? onks laskettuaika jo ollu...mä kun en yhtään muista ett millon sen piti olla :/

onnea koitokseen jo etukäteen!!!

meikäläinen sit säheltää taas tän tukan kans.... :-o no ylläri pylläri ;)

aattelin sit ruveta sitä uutta lookkii tekemään kun on edelleen ollu toi vanu-pää (heh..mikä nimitys x) ) niin värjäsin tän vaalennetun pehkon päälle shokki pinkkii ku oli vähän loppuja tuolla purkissa jäljellä...no ihan hyvin se tarttu mutta toivoin hiukan " tummempaa" kuitenkin.... toi shokkiväri on onneksi sellasta vaan että tarttuu hiuksen pintaan ja lähtee pesuissa pois.

joo..mut ois pitäny vaan antaa olla vaan nimittäin tässä aamun

aikana sain taas KUNINGAS-IDEAN.....ja mun kuningas ideat kun ei ole yleensä mitään kehuttavia. aattelin siis vetästä viel tohon päälle swartzkofin sellasen pikku purkin räikeen punaista...onko se sitä sävyteshampoota ett tulee kunnonpunanen tästä päästä.... tai niin mä ainakin luulin x)

joo ei tullu ei..... tuli vähä sellanen oranssiin viittaava :-o

siis miten punaisesta tuli oranssi!!!!just joo.....

ei auttanu muu ku vetästä musta päälle niin peittyy ainaski... ja mun noi " neekeri-kikkurat" mitkä' odottaa laittoansa on myös musta joissa punaista joukossa joten mulla piti alunperin värjätäkin kyl mustaksi....oisin vaan välissä halunnu kokeilla punaista päätä..joo mut kokeiltua tuli,hyvin tuloksin ;)

JA TAMPEREELTA SAATIIN SE KÄMPPÄ!!!

LÖYTY LINNAINMAALTA!!!mistä päin joulukuunvaavi oli???

--Miilukka mustapää tällä hetkellä sekä Lennukka + company--

Vierailija
62/74 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottelen taas kiltisti Miilukkaa. :-)

Luin vain tämän sivun tai oikeastaan vain tuon Miilukan tekstin siitä, että saitte asunnon Linnainmaalta. Ei harmainta hajua, missä se sijaitsee, mutta onneksi olkoon asunnon saamisesta!

Muu perhe lensi mummolaan tiistaina, joten olen saanut nauttia illat yksin olosta kotona. Koska tämä on n-iin harvinaista, niin voin hehkuttaa: TÄMÄ ON AIVAN MAHTAVAA! Tosin olen ollut ihan rätti poikki töistä tultua, joten ei ole ihan täysillä voinut nauttia, kun on kotiinkin tullut vasta klo 18-19. Mutta nyt ne meni vali vali -osastolle, vaikka ihan oikeasti on kiva tulla, närppiä vain jotain jääkaapista ja rojahtaa sohvalle. Aah.

Ensi viikon olenkin lomalla ja lähden ajelemaan kohti lauantaina Lappia, perhettäni ja sukulaisia. Ihana ajaa koko matka yksin ja huudattaa Celine Dionia täysillä. Ups, nyt paljastui sitten yksi paheeni.

Tämä kirjoitteluni on mennyt ihan hävyttömän omanapaiseksi tätä nykyä. Yritän edes joskus ryhdistäytyä.

Mukavaa maaliskuun jatkoa kaikille!

Iituli

PS. Näin jossain kaupassa eilen ihan pienen vauvan. Hän oli aivan ihana ja lutunen. Pimmi tuli heti mieleen. Kohta teilläkin on pikkuinen vauva. Tai ehkä teillä jo onkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä mutustelen jätskiä! Mun paheeni, karkkiakun en osta koskaan itelleni,kun kaikki pitää syödä ja heti,mutta jätskiä meillä on aina pakastimessa....

Johannalta otin sitten tutin pois.Ei oo tyttö koskaan tutista erityisemmin välittäny, ja ollukki jo useemman kuukauden varmaan tuosta 8kk asti, vain unituttina. Mutta nytten ei sitä enää kaipaa ees unille mennessä. Illalla tosin saa maidon sängyssä,mutta nukahtii niin että pullo on toisella puolella sänkyä:) joskus viskaa sen lattialle asti...;) Päikärithän Johanna nukkuu ulkona, ilman tuttia vaan pitää vähän käydä työntelemässä,kun tutin kanssa nukahti kun vaan laitto vaunuihin..

Mun pitäis varailla Johannalle aika kasvukontrolliin neuvolaan. nyt maalis-huhtikuussa pitäis käyttää, kun niin tuolla neuvolakortissa luki. Saapas nähdä kuinka on kasvanu neiti. Hyvin kyllä ruoka maistuu ja se on hyvä homma.

Mä taas muistelin että Pimmin laskettuaika on 27.3.! jossain viestissähän pimmi tais puhella,että toivois vauvelin syntyvän 20.3. ellen nyt kauheen pahasti väärin muista! Pimmin vauvauutisiä odotellaan kuitenki;) Mä muuten oon raskauden alusta asti veikannu Pimmille tulevaksi tyttöä,saapa nähdä osuuko oikeaan;)

tintti ja nukkuva,tutiton Johanna 1v2kk

Vierailija
64/74 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu lähtöä vielä =)

Se laskettu aika ois 26. päivä että Tintti meni aika lähelle ja Iituli taas muisti sen päivän millon tosiaan toivottais syntyvän ku tuon 20. päivän jälkeen tulis sopivasti pääsiäinen =))

Eilen tuli joku hulluuskohtaus ja imuroin ja moppasin niin ala- kuin yläkerrankin ja pesin vielä vessatkin :o Loppupäivän oliki sitten joka paikka aivan julmetun kipeänä ja tänään näyttää sama jatkuvan, että ei kyllä haittais jos jo tänä viikonloppuna tapahtuis jotain :)

Kovasti tuntuu painetta tuolla alakerrassa ja musta tuntuu niin ku vauvan liikkeet ois vähentyny ja siirtyny iltapainotteiseksi... Uni mulle on maistunu kummallisen hyvin nyt viimeiset pari yötä ja oon sammunu sänkyyn jo ennen kymmentä illalla - se on jo aika aikaisin meikäläiselle =D

Miilukka on taas rääkänny päätänsä ;) Mulla käy ihan sääliksi sun tukkaparkaa ku se saa kestää noita emäntänsä päähänpistoja ihan liiankin kanssa =)) Ensin permis, sitten pinkkiä, punaista ja lopuksi raa-asti vaan musta kaiken päälle... Mä oon niin suojelevainen tän pään suhteen että mun pitää miettiä varmaan puoli vuotta että uskallanko laittaa edes raitoja =D

Synnytyksen jälkeen pitäis muuten päästä käymään kyllä kampaajalla ku edellisestä kerrasta on taas vaikka kuinka kauan... Tällä kertaa en kyllä leikkaa ku latvoja ku yritän kasvattaa tätä mahdollisimman pitäksi häihin että sais kivan kampauksen :)

Onko sulla nyt sitten koko pää ihan mustana vai?? Hankala ajatella sua niin tummana ku näki sen yhden kuvan aikoinaan missä sulla oli vielä ne vaaleet letit =)

Iitulille mä oon kyllä kade! Hitsi ku sais itekki olla edes yhden illan täydellisessä hiljaisuudessa ja rauhassa ihan yksin...

Tuo autolla ajelukin käy kyllä oivasta terapiasta ja sillonhan on ihan pakko soittaa mankkaa mahdollisimman isolla =) Tuo Celine Dion on muuten yks munki paheista ja mulla tulee aina välillä kummallisia hetkiä jollon pitää laittaa soimaan ja lujaa... Kaiken kruunaa se kun alkaa ite hyräilemään ja pahimmassa tapauksessa laulamaan mukana =/ Celine on pelastanu monta ärtynyttä iltaa ku oon laittanu vaan kuulokkeet päähän ja pistäny niin lujalle että ukkokin tietää pysyä pois =D

...Toisina iltoina sen täytyy kylläkin olla Metallicaa, mutta pitäähän sitä olla monipuolinen musiikkimaku ;)

Lassiltakin pitäis alkaa ottamaan tuota tuttia pois...

Alkanu menemään nyt siihen että hereillä ollessa ei tarvi sitä yhtään mihinkään, mutta jos sattuu näkemään tutin jossain niin huutaa aivan varmasti niin kauan että saa sen. Nukkumaan mennessä on niin hyvä rauhottaja että taitaa olla vielä jonkun aikaa, mutta päivisin ollaan nyt yritetty pitää erossa että alkais tuo puhekin virrata...

Saapa muuten nähdä miten vaikuttaa se jos vauva syö paljon tuttia =/

No joo... Mun piti tulla vaan äkkiä ilmottelemaan että yhtenä kappaleena ollaan vielä, mutta mitäpä sitä...

Pimmi, Lassi ja pieni 38+2

PS. Meillä näyttää muuten toimivan nuo pampersin 6 housuvaipat, mutta aika nippa nappa...

Vierailija
65/74 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mekin odotetaan kaikki tyttöä =D

Mun isäkin kyselee aina välillä että jokos prinsessa on tulossa ja mies ehdottelee vaan tyttöjen nimiä =)

Voi olla meidän ilmeet näkemisen arvoiset jos kätilö ilmottaa että potra poika tuli =D

Vierailija
66/74 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaita vaan kaikille!!!

täällä jo bile meiningeissä kohta kun kaverin synttäreille tänään hiihetään ;) baila baila.....

joo,mustaksi vetäsin sit kokonaan ja nyt yritän vääntää täällä noita kikkuroita päähän :)

tänään onmuuten duudsonit täällä hyvinkäällä joten kaippa me retkutaan mennä niitä kahtomaan :)

mut hei...tää jatkaa nyt näitten kikkuroitten laittoa ettei tarvi puolikkaalla päällä lähteä illalla liikkeelle ;) se ois näky kyl....

vaikka ei mikään ihme kyl mun tekoseksi vaikka lähtisinkin ;)

Vierailija
67/74 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei ihmeempiä...

Mulla on joko mahatauti tai sitten synnytys lähestyy :o On nimittäin maha ihan sekaisin ja tosi kipeänä =/ Siskolla oli kuulemma ollu esikoisen synnytystä edeltävinä päivinä maha ihan ympäri, mutta en kyllä muista että Lassin synnytystä olis edeltäny tämmönen... No, kohtahan se nähdään :)

Miilukka oli päässy bilettämään :)

Ehkäpä minäkin vielä joku päivä :) Eilen illalla otin jopa mieheltä hörpyt kaljatölkistä ku teki niin vietävästi mieli... Oli se kyllä hyvää! =D Mies oli heti ihan näreissään kun en sais kuulemma edes haistaa kaljaa, mutta vaikka en raskaana ookkaan ottanu edes hörppyä niin en kyllä usko että on mitään haittaa vauvallekaan jos ottaa kulauksen olutta tai viiniäkään...

Kello on jo yksi ja meillä ei oo käyny yhtään virpojaa :(( Mä ostin eilen hirveesti karkkia ku aattelin että täällä uudella asuinalueella asuu niin paljon lapsia että on varmaan hirveesti virpojia, mutta ei näy yhtäkään :(

No mutta tuo poika meinaa näköjään sammua ennen kuin on saanu välipalan loppuun että täytyy lähtä viemään sänkyyn :)

Pimmi, Lassi ja itsepäinen vauva 38+4 ;)

Vierailija
68/74 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens, sanoi komeat toisilleen!

Piiiitkä nettipimento on ohi!

Täytyy kuulkaa sanoa, että muuttaminen tuollaisen vilkasluontoisen taaperon kanssa on aikas kauheaa. Mutta melkein kaikki tavarat ovat uudessa kodissa ja pahvilaatikoita on vielä tuossa kasassa paljon ja sekamelska on kaikkea muuta kuin suloinen.

Täällähän tulee vauvoja oikein urakalla! Akselin kummitäti kävi eilen kylässä, heille tulee kesällä kaksoset ja vatsa on jo viikolla 26 VALTAVA. Millainenhan se on sitten kesällä??? Samainen kummitäti juuri kauhisteli tulevaa taaperoaikaa kun hetken katseli meidän totally monsterin menoa. Mikään ja kukaan ei ole turvassa. ;)

Kaikenlaiset nappulat, postiluukku, kännykät, kaukosäätimet, laatikot, pyykkitelineet ja joka paikkaan kiipeäminen ovat pop tällä hetkellä. En muistanutkaan tytsyn ajoilta että tämä on aikas raskas vaihe... Tosin tuo Akseli taitaa olla varsin paljon vilkkaampi kuin tytsy aikoinaan?! Tai sitten mä olen vaan tullut vanhaksi ja väsyneeksi?

Akselin bravuuri on viedä likainen vaippa roskikseen. Arvatkaapa mistä kannattaa ihan ensimmäiseksi mennä etsimään jotain kadonnutta tavaraa? A) roskiksesta B) potasta C) vessanpytystä D)pesukoneesta vai E) ulko-oven ulkopuolelta, meillä kun on nyt luukku ovessa, niin sieltä on tosi kiva tunkea kaikkea ulos... Huoh.

En ehtinyt pinoa sen tarkemmin lukemaan, mutta nyt täytyy mennä purkamaan tätä kaaosta jostain päin. Epätoivoista, mutta pakollista.

Pöllähtänyt ja rypistynyt Kirsikka ja hänen nopea poikansa Akke

Vierailija
69/74 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan nostan ku tiputaan!!!

täällä taas tää SE AIKA KUUKAUDESTA joten ei nappaile sen kummemmin kommentoida :( v*tuttaa ja masentaa ku ei taaas tästäkään kierrosta...mä en jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

Vierailija
70/74 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se nyt kiva että teilläkin päästäis odottamaan uutta vauvaa kun on noinkin toivottu... Ihan epäreilua ku meikäläinen pamahtelee tuosta noin vaan paksuksi ja sitten teillä ei meinaa onnistua millään :( Jospa se nyt ens kerralla tärppäis!

Täällä poju jatkaa menoa entiseen tahtiin - ellei lujempaakin - ja äidin tahti vaan hidastuu =/ Tänään oli taas neuvola ja niin se vaan meinaa että kohta tulee... Luulis nyt tulevanki ku ens viikolla laskettu aika =D

Pallo haarovälissä taaperretaan että jospa tällä viikolla tapahtuis...

Kirsikka puhui että tää taitaa olla sitä raskainta aikaa ja niin on kyllä minunkin mielestä... Ainakin siis tähän asti :) Minähän en vielä tiiä mitä on tulossa ku Lassi on ensimmäinen :o

Kaikista vaikeinta on se kun poju tekee vaikka ja mitä ja tietää kyllä mitä EI tarkoittaa mutta ei usko ei sitten millään... Lapsilukkoja ruvetaan asentamaan kaappeihin ja laatikoihin kun ne näyttää kiinnostavan edelleen ihan liikaa ja kun vauva on talossa niin mun on vaikee olla koko ajan vahtimassa että mitä Lassi tekee.

Koko ajan on ihan kauhee sotku ku yks vaan levittää tavaroita ja leluja ympäriinsä ja sisutamisesta ei voi puhuakkaan kun kaiken täytyy olla puolentoista metrin korkuudessa ettei Lassi yltäis...

Huoh... Taas mä keitin kananmunia hieman liiankin reilun ajan ku unohdan ne aina levylle :) Pää ei toimi enää ollenkaan :)

No mutta nyt pitää keksiä pojalle jotain oikein mielenkiintoista puuhaa ku heräs jo kuudelta eikä nukkunu ku vajaan tunnin päikkärit =/ Vielä kun reilu 2 tuntia jaksais olla hereillä niin voidaan alkaa iltapuurolle... Saa nähdä miten käy ku ukkokin tulee kotiin vasta tunnin päästä kun on hoitamassa selkäänsä fysioterapeutilla...

Pimmi, Lassi ja (kuulemma hyvin iso) maha 38+6

Vierailija
71/74 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tärppi sattuis käymään tässä kierrossa niin taas odotettas sit joulun tähtee ;)

joo...mut eipä taija mun tuurilla käydä niin :( mä oon jo luopunu taas toivosta! pitäs lopettaa ns.yrittäminen niin jos se sit ... mut nyt rojahan sohvalle kahtomaan telkkuu....

nim.merkki nyt on sitten aikaa itselle ---->lapset sängyissä

Vierailija
72/74 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Miilukkaa:( Mutta elä menetä toivoa, kyllähän sä olet monta kertaa onnistunutkin tulemaan raskaaksi=) Eiköhän se onnistu vielä kerran! Varmasti ketuttaa tällä hetkellä, mutta kyllä täällä on monta sinullekin kateudesta vihreää, kun sä olet jo saanut 4 ihmettä kantaa massussa ja hakea kotiin<3 Onnekashan sä olet! Mutta silti varmaan kismittää, onhan se joka kerta yhtä suuri pettymys kun menkat alkaa, vaikka yrittäis kymmenettä lasta:(

Hmm.. Sanoitkos sä että Linnainmaalle muutatte? Katos ny, emmäkään vielä muista missä se on! Varsinainen Tamperelainen... Me asutaan Peltolammilla, Tampereen keskustasta muutama kilsa etelään.

Ja kyllä oon taas hepnaadilla lyöty (mun iskä aina sanoo noin), että Pimmillä on enää viikko la:aan!!!! Vaikka olihan se tiedossa, mutta nyt iski oikein kunnolla, että teillä on ihan kohta vauva :o Apua!

Tomas liukastui viikko sit kylppärin lattialle, ja löi päänsä:( Mä olin ihan varma et se kuolee! Mutta ei tullut ees aivotärähdystä. Voi että kun näyttiki pahalta. Oli sentin päässä, että olisin saanut otettua syliin, kun se käveli minua kohti. Katoin, että lattia on vielä kuiva, ja saan sen kiinni ennen kuin astuu märälle, ja humps! En ehtinytkään, kai siinä oli joku tippa vettä, mikä riitti liukastumiseen. Nyt taas opittiin ettei sekuntiakaan poika oo ilman sukkia kylppärissä omillaan...

Mutta Pimmin uutisia edelleen odotellaan! Se kai tässä on nyt päällimmäisenä puheenaiheena täällä:)

t.jkv

Vierailija
73/74 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää enää laskettuun aikaan ja ei täällä kyllä tapahdu yhtään mitään... Mä oisin kyllä jo ihan valmis mutta tää pienokainen taitaa viihtyä masussa vielä jonku aikaa :) Jotenki jo aamulla ku herää niin tietää että ei tänään tuu vielä lähtöä... Se on semmonen hassu tunne :)

No, 3 viikkoa enää maksimissaan ja sitten meillä on taas vauva =D Välillä kyllä ihan hirvittää ku Lassikin tuntuu vielä niin kovin pieneltä :)

Voi, Tomakselle oli käyny just se mitä mä aina pelkään kylppärissä :( Mäkään en uskalla antaa Lassin kävellä ollenkaan kylppärissä ku pelkään että liukastuu, mutta ukko meinaa välillä unohtaa sen... Meillä ei onneksi oo vielä käyny vahinkoa, mutta viime kerrallakin oli lähellä.

Kipeää otti varmasti, mutta onneksi ei käyny pahemmin!

Lassikin säikäytti eilen ku nirhas yläikenensä kissan kuljetuskopan rautaiseen oviluukkuun ja kun minä en nähny että mitä siinä kävi niin olin kyllä vähän aikaa ihan hädissään ku poika vaan itkee suu täynnä verta =/ Juotin sitten lasillisen kylmää vettä ja koitin kurkkia että menikö sieltä hammas vai tuliko vain haava ja haava sinne vissiin vaan tuli ku rauhottu heti vettä saatuaan... Tympeitä nuo suun haavat ku sinne ei nää kunnolla...

Voi että on muuten ihanaa ku tulee pääsiäinen! :))

Ukkokin on 4 päivää kotona ja jos ei vauva vielä pääsiäisenä tule niin pääsenpähän edes vähän lepäilemään. Sunnuntaina meinas porukat laittaa jonkin sortin pääsiäisateriaa että jos kävis siellä sitten herkuttelemassa ja syömässä pääsiäismunat :)

Pitää koittaa keksiä kaikenlaista odottamisen arvoista niin ei sitten mieti vaan vauvaa ja sitä että millon pääsis synnärille :)

Taas olis tosi nätti keli, mutta mulle vähän liian kylmää ku vielä yli 10 astetta pakkasta... Jospa tuo tuosta vähän vielä lämpenis niin voitais käydä Lassin kanssa ulkona. Vaunuttelemaan en taida enää lähtä, mutta ehkä me uskallettais vaikka tuohon pihalle :)

Nyt täytyy alkaa viihdyttään pojua ku meinaa mennä hommat taas vähän tihutöiden puolelle...

Pimmi, Lassi ja pieni 39+1

Vierailija
74/74 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mähän kirjotan täällä melkein yksinään! =D

No, kohta ei taida ennättää ollenkaan koneelle :)