Muita, jotka tykkäävät nimenomaan pikapanoista?
Eräässä toisessa ketjussa puhuttiin, miten onnekkaita ovat ne naiset, joiden miehet eivät suostu pikaseksiin vaan haluavat aina mennä pitkän kaavan kautta. Itseä taas ahdistaisi kovasti, jos joka seksikerralle pitäisi varata kauheasti aikaa ja voimia. Ja minä kyllä tykkään seksistä kovastikin, joten asenteeni ei tule siitä, että mitä pikemmin ohi, sen parempi.
Kohtalotovereita?
Kommentit (6)
t. kolmen alle kouluikäisen kokopäivätyössä käyvä väsynyt äiti
että me "onnekkaat" siellä kirosimme sitä, kun miehet ei välttämättä suostu pikapanoon, vaikka me haluaisimmekin.
Eli juu, minä tykkään pikapanoista, jos niitä vain joskus harvoin saa!
oon aina tykännyt ja varsinkin nyt kun meillä on 1v lapsi. iltasin oon jo aika väsyksis, päivällä ei oo aikaa, niin on ihana pikasesti touhuta ennen nukkumaan menoa. miehellä kestää laueta n.20min. ei siinä sit muita hommeleita enää tarvita
Ja molemmat ehtivät tuossa ajassa myös saada orgasmin (jos on saadakseen - viittaan tällä itseeni). Ollaankohan me jotenkin outoja :)
ap
on pikapanoja ja sitten niitä pidemmän kaavan juttuja. Varsinkin nyt raskaana ollessa ( rv32) kun halut ovat kadonneet taas johonkin, pikapanot ovat oikein hyvä vaihtoehto. Mutta siis kaikenlaista "versioo" käytämme =)
Mikään ei ole niin kivaa, kun kiihkeä pikapano! :))) Paikkana on meillä aina joku muu kuin sänky.