Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies jätti mut viime tiistaina,

Vierailija
24.11.2008 |

ja nyt mä soitin sille ja itkin että en kestä täällä ja se lupas tulla hakemaan mut sen luo kohta käymään ja ottaa mukaan autopesuun samalla. Varmaan paha virhe selviämisen ja eteenpäin pääsemisen kannalta, mutta mä en halua olla ilman sitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sun kuulu anella. Vaikka on vaikeaa, se on vain hyväksyttävä. Itse en jäisi roikkumaan.. vaikka tunteista saa ja pitää erotilanteessakin puhua, niin silti. Mikä oli jättämisen syy?

Vierailija
2/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tulekaan hakemaan mua kyllä mä pärjään?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi virheen nyt teit. Soita ja sano, ettei mies tulekaan. Ihan oikeasti. Olet NIIN rikki tapaamisen jälkeen. Itsetuntosi hajoaa palasiksi, jos ryhdyt roikkumaan hylkääjässäsi. Usko mua, olen ollut samassa tilanteessa. Kunnioita itseäsi, nyt tarvitset itsekunnioitusta enemmän kuin koskaa! Ole ylpeä, vaikka se tuntuu nyt pahalta. Ylpeytesi auttaa sinua selviytymään.

Voimahali, jaksamista!

Vierailija
4/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan ainakin uskoa niin, ja mies sanoi ettei ole mua jättänyt vaan haluaa vaan tauon ja tilaa, tosin meillä on ollut niin kamlaa ja mä oon ollu niin kamala että en usko että hänellä enää rakkautta mulle riittää tulevassa.

Me ollaan riidelty niin kauheasti monta vuotta ja mielenterveys rakoilee pahasti molemmilla sen takia, ihan kamalia väkivaltaisiakin riitoja, mies on ollut aika raju välillä sanoisinko,

mutta on meillä hyvääkin paljon ja me kokeillaan nyt jos etäisyys auttaisi ja käydään terapiassa tauon aikana molemmat ja koitetaan saada oma pää kuntoon, sanoi että jos tauko alkaa venymään niin ei lupaa etteikö olisi jonkun muun naisen kanssa, seurustelisi ja ehkä jopa asuisi yhdessä, on jättänyt mun takia ennenkin ja sanoi että voi sen taas tehdä jos tilanne niin menee.

On vaan niin kamala ikävä ja en tykkää tästä uudesta asunnosta yhtään missä oman lapseni kanssa nyt asustelen ja on vaikea totutella arkeen ilman rahaa ja autoa, heh, materialisti ennen kaikkea kai sitten.

ap

Vierailija
5/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kirjoitit teidän riidoista ym, että varmaan erilläänolo on ihan hyvästä. Pystyttekö nyt puhumaan asioista rauhallisesti vai meneekö edelleen riitelyksi? Olisiko pariterapia mahdollista?

Vierailija
6/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa me riideltiin niin pahasti viime su-ma yö, että sitten maanantaina oltiin vähän hiljakseen ja tiistaina mies ilmoitti että haluaa tauon.

Sen jälkeen ollaan nähty pari kertaa ns pakollisesti, mutta ihan iloisia oltiin ja ei riidelty yhtään ja ollaan viestitelty jonkun verran, lauantai oli mulle vaikea kun nähtiin muutama tunti ja sitten kun mies lähti niin hajosin ihan, itkin koko illan ja anelin tekstiviestein että sanoisi ettei ole ottamassa ketään muuta ja että me saadaan tää korjattua, mies ei vastannut mitään ja sitten aamuyöstä päätin että nyt en halua häntä nähdä, eilen eli sunnuntaina oli helpompaa kun ei soiteltukaan, mies laittoi viestin mutten vastannut, kertoi että on ikävä mua, sitten illalla kuitenkin erehdyin vastaamaan hänen soittoon ja juteltiin niitä näitä,

ja tää aamu onkin sitten ollut ihan helvettiä, oon itkeny lapsen kanssa kilpaa vaan lattialla.

Ja nyt sitten soitin että en jaksa ja tulis hakemaan mut, mies oli vähän vaisu mutta sanoi sitten tulevansa, nyt tajusin taas että se pahentaa vaan mun oloa jos nyt nähdään, kun kirjoitin teille siitä,

yritin just soittaa miehelle ettei tuliskaan mutta ei se enää vastannu, kun ollaan sovittu ettei koko ajan tarvi olla puhelin mukana ja tavoitettavissa, sekin on ollut ongelma meillä kun on ollut vaikeeta ja olen sortunut pahaan kyttäämiseen ja miehen omien juttujen rajoittamiseen epäilyksissäni, mihin tosin on ollut lopulta aihettakin.

Ja nyt se soitti takas, suuttui kun sanoin ettei tarvi tulla, hermostui että mitä mä marttyroin kun hän on just saanu auton putsattua lumesta niin mä alan temppuilla ettei tarvikaan tulla.

Ja sitten mä itkin ja se lopetti puhelun.

ap

JA ÄÄRETTÖMÄN RAIVOSTUTTAVAA KIRJOITTAA KUN GOLGATE HUUTAA PÄÄLLE TAUKOAMATTA!!

Vierailija
7/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt vähän kuinka paljon tuollainen epäterve suhde vie aikaa sinulta ja lapselta. Lapsesi kärsii äidistä, joka on poissaoleva ja hermostunut. Olisi edes lapsen isä, mutta lapsi on tässä aivan ulkopuolinen ja kärsii tuosta vieraasta miehestä.

Tee ihan oikeasti palvelus lapsellesi, ja anna miehen olla. Olette selvästi väärät toisellenne ja suhteenne on muuttunut sairaaksi jo aikoja sitten väkivallan takia. Ole järkevä, rakasta lastasi enemmän kuin vierasta miestä.

Vierailija
8/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde kuulostaa ihan kamalalta. Hakeudu terapiaan oman itsesi ja varsinkin LAPSESI takia.

Vierailija
9/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vain ihminen pystyisi olemaan cool ja sanomaan, että sen kun menet. Se vain ei ole niin helppoa. Tänäänkin taas (varmasti kymmenes kerta) rukoilin miesystävältä, että ollaan yhdessä, älä jätä minua. Ja vihaan itseäni tämän takia.

Mä oon muuten ihan helvetin vahva ihminen, ihan prinsessa Jää, mutta miks tää on nyt näin vaikeeta, meillä on monta niin hyvää vuotta yhdessä ja en usko ikinä että tuo mies on mulle väärä, aika vaan oli väärä ja mä aion saada tän korjattua.

ap

Vierailija
10/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vain ihminen pystyisi olemaan cool ja sanomaan, että sen kun menet. Se vain ei ole niin helppoa. Tänäänkin taas (varmasti kymmenes kerta) rukoilin miesystävältä, että ollaan yhdessä, älä jätä minua. Ja vihaan itseäni tämän takia.

Vierailija
11/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut keino, miten se voisi onnistua on se, että annat nyt tilanteen olla. Mies on lähtenyt pois ilmeisesti, koska häntä andistaa. Sun "roikkuminen" ja ruinaaminen tuskin parantavat tää ahdistusta. Etkä varmaan halua kuitenkaan, et kukaan on sun kanssa vain säälistä.

Vierailija
12/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tilanteessasi. Ei se tilanne parane koskaan. Lopeta, ennenkuin teillä on yhteisiä lapsia.

Vierailija
13/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä,

kyllä se haki mut ja lapseni, oltiin tähän asti yhdessä, tehtiin lumitöitä ja juteltiin, meni kyllä aika itkukis mun osalta, mutta saatiin ihan ilman riitaa puhuttua ja mä oon nyt ihan uskossa etä joskus me vielä palataan yhteen, ei kyllä ihan heti kun on noita ongelmia kasaantunut eikä se halua mua just nyt sen luo pysyvästi enkä mäkään ole valmis vielä,

väläytin pariterapian mahdolisuutta, mies sanoi että katsotaan sitten kun saadaan tää tilanne edes jotenkin auki/selviämään,

että tosiaan tarvii tilaa nyt ja mä koitan antaa sitä hänelle, sanoi että ei se pahenna jos itken perään, mutta hän ei joka itkuuni voi vastata tulemalla hakemaan mua tms,

en mä tiedä, Sanoi nyt ettei ole ottamassa ketään ihan heti paikalleni, mutta joskus varmaan jonkun ns korvikkeen jos me ei saada asioita kuntoon, kun ei loppuelämää voi luvata että olisi yksinkään vaikka rakastaakin mua enemmän kuin ketään koskaan, mutta rakkaus ei aina riitä syyksi olla yhdessä jos kaikki on muuten niin rikki.

ap

Vierailija
14/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saamme suhteemme taas kuntoon olen taas onnellinen niinkuin olen tämän miehen kanssa monta vuotta ollut,

ikää minulla on kohta 30 vuotta, miten niin?

ap

Vierailija
15/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi? miksi?

Vierailija
16/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en lupaa ettenkö nusase jotain toista... but i love you baby..."

ja sulla ei ole itsetuntoa ollenkaan...

ja lopeta se lapsen vieressä itkeminen!!! vie vaikka lapsi äidillesi hoitoon, sen ei tarvitse tuota nähdä!

Vierailija
17/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo prinsessa Jää meni vähän liian pitkälle :D

Vierailija
18/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lyönyt minua enkä minä häntä, mutta olemme riidelleet niin rajusti että erinäisiä tavaroita; irtaimistoa, huonekaluja, ovia jne on hajotettu, sellaista väkivaltaa tarkoitin. Ja siihenkin suurin syy on minussa kun olen huudattanut yötä myöten miestä puhelimessa jne äärirajoille syytöksineni

ap

Vierailija
19/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en lupaa ettenkö nusase jotain toista... but i love you baby..."

Tarkoitti ihan vaan että arjessa elämänkumppanin ottaisi, korvikkeen joka helpottaa arkea.

ap

Vierailija
20/28 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos joskus osuukin niin olen ihan jäätä ulospäin ettei mua oikeastaan edes satu, yhessä biisissä on sellainen nainen prinsessa Jää :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi