Kotikadussa sanottiin juuri JSSAP!
On kuulemma ' erään keskustelupalstan slangia' ... Missä mä oon kuullu ton ennemmin???
Kommentit (20)
Kirjain kirjaimelta vai miten?
Olen nähnyt aiemmin vain kirjoitettuna noin lyhenteenä.
Ja kuka tuon on keksinyt alun perin?
Jii Äs Äs Aa Pee - Jätä se sika, ansaitset parempaa
Olen selittänyt tän ennekin, mutta se oli " mun keksintöni" En muista enää aihetta, piti kiireessä kirjoittaa PROVOOOO, menikin PORVOOOO. Huomasin tämän ennen lähettämistä, mutta en viitisinyt korjata enkä olisi ikinä uskonut että tälläinen haloo!
En muista aihetta, mutta sen muistan, että vastaukseni oli nähtävissä ihan sivun ylälaidassa =)
Vierailija:
Olen selittänyt tän ennekin, mutta se oli " mun keksintöni" En muista enää aihetta, piti kiireessä kirjoittaa PROVOOOO, menikin PORVOOOO. Huomasin tämän ennen lähettämistä, mutta en viitisinyt korjata enkä olisi ikinä uskonut että tälläinen haloo!
En muista aihetta, mutta sen muistan, että vastaukseni oli nähtävissä ihan sivun ylälaidassa =)
Miltä 27 tuntuu, kun on päässyt AV:n legendojen joukkoon? =)
Minäkään en muista aihetta, mutta sika räkänaurut siitä tuli muillekin =)
Porvoon sanoja yritti selittää että se oli virhe, mutta ei sillä ollut enää mitään väliä siinä vaiheessa. Tästä on aikaa jotain pari vuotta?
Johanna Hartikainen, joka oli myös Tahdon asian käsikirjoittaja. Ja Tahdon asiassahan jo vilahteli AV:ltä tuttuja juttuja.
mutta niin kuin kotikadussakin sanottiin (toisin kuin joku tässä ketjussa kirjoitti) sanonta on yleinen irkkauskäsite, eli yleinen netin keskustelupalstoilla esiintyvä sanonta.
jossa Karvinen, eli se sarjakuvahahmo virnistää ja ylälaidassa on teksti JSSAP, että eiköhän tuo ole ansiotonta arvostusta, että vauva-lehden keskustelupalsta ohjaisi jollain lailla kotikadun kässäriä...
odottakaa vaan, kohta meihin viitataan joka telkkariohjelmassa. kyllä sitten kelpaa olla polleeta tyttöä!
Hehkutin miehelle että tiedän että se on vauva-palstalta otettu sanonta! :-DD
(en muista niiden roolinimiä...) Oli siis muuttamassa omaan kämppäänsä takaisin tms.
JSSAP on AV:lla keksitty noin kolme vuotta sitten.
tiedän sen siitä, että sain mieheni suhteen selville ja tulin sitä tänne puimaan ja siitä on aikaa yli 5 vuotta.