Tässä taloudessa kukaan ei kuuntele minua
Mies syöttää tuolla vauvaa, jolla on päällään ns. paremmat vaatteet (tulivat aiemmin kylästä, siksi tuo vaatevalinta). Käskin ottamaan edes yläosan pois, koska soseen tahroja on melkein mahdoton saada pois. No, arvatkaa kahdesti ottiko?? Aloin huutamaan, koska tässä on muutenkin riidelty miehen tyhmyydestä (= tietää että olen oikeassa muttei halua tehdä kuten sanon) ja tämä vaan omahyväisenä alkoi syöttämään, vaivaisen pienen ruokalapun kanssa. Prkle!!! Kuka täällä pyykit pesee, ei ainakaan mies?? Ja sinne meni rahaa hukkaan, yläosa on jo varmasti sotkettu...:( Olen niin vitun väsynyt elämään tuollaisen kakaran kanssa.
Kiitos ja anteeksi.
Kommentit (6)
ja parhaiten mua tuntuu ymmärtävän meidän vauva... Joka tuijottaa mua suurilla sinisillä silmillään... tai ehkäpä tuokin ajattelee, että miksköhän se äiti taas jumppaa noita leukojaan.
älä säkään kuuntele miestäs. (tosi aikuismaista) mut jos vaikka tajuais mitä tekee...
Kurjaa tommonen. ole tiukkana, kyllä parisuhteessa pitää ottaa molemmat huiomioon!!
NAINEN tuntee itsensä kotipiiaks, mies ei ymmärrä, nainen purkaa turhautuneisuuttaan " jäkättämällä" miehen mielestä hölmöistä asioista. Jotka kuitenki on naiselle arkipäivää...
Seksi ei maistu niin ku ennen, ei vaan jaksa, eikä toinen edes samallalailla kiinnosta enään kun ei tunnu mitään ymmärtävänkään..
Naisesta tulee " pelkkä" äiti.
Oletteko pitäneet parisuhteesta huolta? Huolehtineet siitä että saatte olla myös kahden? Hemmotelleet toisianne?
Vaikka kun toinen on just nyt oikea kus....pää niin tuskin kahdenkeskisyys edes kiinnostaa...
Tuntuu vastenmieliseltä ja " väärältä" tehdä mitään seksuaalista hänelle, olen ajatellut sen johtuvan siitä että olen todellakin pelkkä äiti ja passaaja nykyään. Eilenkin olin kipeä ruokamyrkytyksestä (järkyttävä vesiripuli) eikä mies saanut edes pyykkejä pois telineestä, kun totesin ettei minulla ole voimia muuta kuin nukkua. Aamulla sitten korjasin pyykit ja miehen muutkin jäljet...
Jos sosetahra kuivuu se ei välttämättä lähde enää pesussa.
Ymmärrän kyllä v***tutuksesi kun pienellä jutulla ois säästyyt paljon aikaa vaivaa.
Kohtalotoveri