Siis vitsi mitä asiakaspalvelua! Voiko myyjä sanoa näin...??
Ostimme sängyt, toinen sängyistä kuitenkin meni pian huonoksi. ts. jouset pettivät ja jämäkästä sängystä tuli todella pehmeä. Toinen sänky on pysynyt hyvänä ja tasapuolisesti olemme sängyissä nukkuneet. Sängyissä 10v. takuu. Myyjä kun myi sängyt, kehui ne maasta taivaaseen suunnilleen ja piti siis olla hyvät sängyt.
Nyt olen elokuussa ensimmäisen kerran reklamoinut ja nyt 3kk on siis asiaa selvitelty. No nyt sitten tänään juttelin myymäläpäällikön kanssa ja hän kysyi ihan suoraan, että minkä kokoisia ihmisiä me olemme, sanoin, ettemme ole isoja, joten vika ei voi olla siinä. Ja sanoin, että kun toinen on selkävikainen ja toinen lonkkavikainen niin sängyn on olatava jämäkkä. Ja kun ne ostimme ne olivat hyvät ja jämäkät ja tämä toinen on edelleen todella hyvä. Niin nyt myyjä sanoi, että oliskohan teidän kannattanut sitten ostaa parempilaatuiset sängyt, koska nämä ei mitkään parhaat mahdolliset ole. NO MIKSI MYYJÄ EI SITTEN VOINUT SANOA MYYNTITILANTEESSA, ETTÄ ÄLÄ OSTA PASKOJA SÄNKYJÄ??? Jos kerta niin kovin huonot ovat laadultaan, miksi niitä sitten suositeltiin? Ja jousitustakuu tarkoittaa kuulemma jousien katkeamattomuutta, eli ts. jos ostaa jämäkän sängyn niin eikö asiakkaalle pitäisi sanoa, että lyhyessä ajassa tästä tulee sitten pehmeä jenkkisänky? pikkasen korpeaa tämä tilanne! Sänky ei kuitenkaan ole mikään halpa ja pikkuostos, joita haetaan samaa tahtia kun maitoa kaupasta.
aargh
tulee mieleen että huonoa palvelua olen saanut ihan vaan kuukauden sisään ainakin Espoossa GIGANTISTA, LASTENTARVIKKEESTA JA BILIAN HUOLLOSTA. Mistähän muualta... välillä tuntuu että mulle aina kasaantuu kaikki ongelmatapaukset.
Joo no kahviloista + kioskeista (laskuttavat ihan väärin yms. "tavallista" - luulen että ihmisiltä usein jää huomaamatta se, että lasku on väärin. Esim. mun mieskin ois vaan "niellut kohtalonsa" kussakin noista tapauksista ja kärsinyt tappioita... oltais kyllä mieron tiellä jos mä en ois tarkka.)
En viitsi tarkemmin selvittää ongelmia, sillä asiat korjaantunut lopulta, isomman tai pienemmän riitelyn ja hermostumisen ja suoranaisen verenpaineen nousun jälkeen - mutta se ASENNE ja TYYLI millä henkilöt asiaa hoitaa, on lähinnä raivostuttavaa!!
Ylimielistä, "en voi auttaa", "ei voi tehdä mitään" tms. ...