Olenko poikkeava? Lapsillamme ei ole koskaan ollut Reimateccia, Travallea, Rasaviliä tai Remua.
Lenneä, Jonathania, Motion Wearia ja Brioa sen sijaan on ollut ja viime vuodet on pärjätty ihan Lindexin tai H&Mn toppatakeilla ja housuilla/välikausipuvuillla ilman mitään ongelmia.
Kommentit (25)
Mutta jos pitäis olla polttamatta, että lapsi sais kunnon rensselit, niin mä olisin. Röökiin menee joka toinen päivä 3,15e.
Koska alkoholia meillä ei käytetä ja limsaakin ostetaan tosi harvoin. Eikä iltapäivälehtiäkään osteta kuin muutama kerta vuodessa.
Mutta ehkä kyseessä on enemmän sellainen haluttomuus maksaa jostakin ulkovaatteesta liikaa, kun asiansa ajavan ja usein kivannäköisen saa halvemmallakin, jos vain etsii ennakkoluulottomasti. Tuo 50-60 euroa on meidän taloudessa aikamoinen summa. Ei ehkä pidemmän päälle mutta silloin kun niitä ulkovaatteita ostetaan on se aika lohkaisu. Miksi maksaa 50 euroa enemmän kun halvemmallakin saa.
Ap.
Ommella itse hamekankaasta periaatteella " metrillä vauvan vaatettaa" ?
Minusta taloudellisuus on ensiarvoisen tärkeä ominaisuus äitiominaisuus, sitähän jossain Martta-liitossa on aina peräänkuulutettu.
Tuntuu, että nämä nykyäidit huiskivat usein rahaa taivaan tuuliin jahdatessaan merkkejä vaikka edullisemmallakin saisi ihan yhtä hyvää.
tämä johtuu osaksi siitä, että CM on se kauppa, jossa useimmiten vierailen. Saan ostettua vaatteet sitten ruokaostosten lomassa. Yleensä mulla ei ole erityisesti aikaa lähteä kaupungille shoppailemaan. Jos joskus käydään isommassa ostoskeskuksessa (missä olisi vaikka jesper junior jne), meillä on oletusarvoisesti hemmetin kiire. Eli aikaa ei ole kuin tehdä ne välttämättömät.
Hippavaatteet lapsille ostan sitten pikku putiikeista, mutta käyttövaatteeseen edes meidän varamme eivät oikein riitä. Johtuen siitä, että mieluummin ostan vähän enemmän halvempaa vaatetta - on sitten mitä vaihtaa. Varsinkin päiväkotiin menee kaikki lotta ja lassi -vaatteet.