Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeava? Lapsillamme ei ole koskaan ollut Reimateccia, Travallea, Rasaviliä tai Remua.

Vierailija
28.02.2008 |

Lenneä, Jonathania, Motion Wearia ja Brioa sen sijaan on ollut ja viime vuodet on pärjätty ihan Lindexin tai H&Mn toppatakeilla ja housuilla/välikausipuvuillla ilman mitään ongelmia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole poikkeava ap, tuskin meillekään hankitaan näitä kalliita vaatteita.

Vierailija
2/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt NIIIN paljon parempia ole että viitsisin maksaa kolminkertaisen hinnan muihin verrattuna. Vielä kun todennäköistä on ettei ne mahdu kun yhden talven...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että rahaa ei olisi, mutta en vaan näe järkeä yhtä muutaman kuukauden pituista talvea kohden ostaa yli 100¿:n haalaria.

Aivan turhaa haaskausta ja brassailua.

No, yleensähän vähävaraiset niitä Reimateceja osteleekin, koska on oltava jotain millä näyttää elintaso.

Tunnen monta tapausta, mutta en ole kateellinen.

Vierailija
4/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein löydän sen mitä etsin, koska etsin lapselle vaatteita aika ennakkoluulottamasti. Lindexistäkin ja muista ruotsalaisketjuista löytää kivannäköisiä ulkovaatteita lapsille.

Ja kun niitä kuriksia joutuu käyttämään joka tapauksessa. Pesen kurahousutkin oikein rapaisen käytön jälkeen pesukoneessa joten joutuisin pesemään ne kalliit kosteussuojapuvutkin, joten halvempi ja kivannäköinen puku ajaa ihan saman asian.

Brio, Lenne, Jonathan ja Motion Wear ovat meillä muuten kestäneet tosi kovaa kulutusta. Tosin nuo Lennet ovat kallistuneet aika tavalla, joten niitä en enää ostaisi.

Ap.

Vierailija
5/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lenneä, Jonathania, Motion Wearia ja Brioa sen sijaan on ollut ja viime vuodet on pärjätty ihan Lindexin tai H&Mn toppatakeilla ja housuilla/välikausipuvuillla ilman mitään ongelmia.

Vierailija
6/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka teidän mielestä olemme hyvätulosisia kun perheemme käteenjäävä raha kuukaudessa on yli 4000 euroa

Vierailija
7/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla ihan edullisia haalareita ja valitettavasti ainakaan eivät ole päiväkodin pihaleikkejä kestäneet eli tänä talvena piti ostaa uusi haalari vain siksi että vanha hajos niin pahasti ettei voinut korjata.

Jonathan haalareita on ja meillä ne ovat menneet 1,5 vuotta! Nyt tytölle hankin myös.

Muuten meillä ostetaan mitä milloinkin. Kenkiin sijoitan itse koska en pilaa lasteni jalkoja huonoilla kengillä.

Mikä sinua ap sitten häiritsee siinä että jotkut ostavat tietyn merkkisiä vaatteita? Minua kun se asia ei haittaa, on elämässä muutakin tekemistä kuin kytätä mitä vaatteita TOISTEN lapsilla on..

Vierailija
8/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motion Wear on niistä kaikkein halvin.

Vierailija
9/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestäkään haalarista en silti ole maksanut normaalia hintaa vaan ostanut kaikki alesta. Jos saan uuden Remun 40:llä niin miksi en ostaisi sitä vaan tyytyisin johonkin vähemmän laadukkaaseen??

Vierailija
10/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä sinua ap sitten häiritsee siinä että jotkut ostavat tietyn merkkisiä vaatteita? Minua kun se asia ei haittaa, on elämässä muutakin tekemistä kuin kytätä mitä vaatteita TOISTEN lapsilla on..

Mutta kyllähän lasten pukeutuminen on jokaisen äidin sydäntä lähellä. Ja jokainen äiti haluaa tietenkin kivannäköiset ja käytännölliset ulkovaatteet lapselleen. Mutta on se minusta kieltämättä kaavamaista takertua vain muutamiin vaihtoehtoihin, joiden hinnoissa on paljon ilmaa, kun maailma on täynnä kivoja hyviä sopuhintaisia ulkovaatteita. Ehkä eivät ole ihan superia, mutta riittävän hyviä kyllä. Ja päiväkodin ulkoleikit on kyllä kestäneet.

Vierailija
11/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut meidän lähicittarista melkein kaikkiu lapsen ulkoiluasut, joten se merkkitarjonta on melko suppea. Tosin täytyy sanoa, että aika usein toi Lassie on tarttunut käteen.

Ne haalarit jotka meillä on esim Legon, Ticketin tai ylipäätään jotain muuta kuin cittarin tarjontaa ovat sukulaisten lahjoituksia :D

Vierailija
12/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta/laatu-suhteeltaan korvaa mennen tullen kaikki reimatecit.

Vierailija
13/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhdestäkään haalarista en silti ole maksanut normaalia hintaa vaan ostanut kaikki alesta. Jos saan uuden Remun 40:llä niin miksi en ostaisi sitä vaan tyytyisin johonkin vähemmän laadukkaaseen??

Löytöjen tekeminen on aina kivaa. Ja tuo, että ostaa haalarit halvalla alesta, kertoo siitä, että äiti hallitsee rahankäyttöään.

Minulla on sekin, että minusta tuntuu pahalta upottaa paljon rahaa johonkin, kun saisin lähes yhtälaista ja kivemmannäköistä paljon halvemmallakin. Tuntuu kuin olisi tullut huijatuksi tai jotain.

Ap.

Vierailija
14/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran kun ostaa kalliimman ja paremman, ei takasin vaihda..Näin kävi mullekin, vaikka vannotin etten moisia osta. Nyt just ostin kuopukselle kevääksi reimatecin ja reiman+lisärensselit.

ja isommille kevääksi reimatecin housut, takit vielä pitää löytää.

Vierailija
15/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakaan ne eivät eroa toisistaan mitenkään. Itse asiassa hintakin oli Reimatecissa sama kuin esim. Lennessä, kun ostin ne alesta Stockalta. Mulle kelpaa mikä tahansa merkki, kunhan puku kestää lätäköitä, kylmää ja kulutusta! Ja on lapsista mukavat, sopivat ja edes jokseenkin hyvännäköisetkin päällä (lähinnä lapsia kiinnostaa värimaailma, muuten kaikki käy ulkonäön puolesta).

Kurahaalarirumbaa ei kaipaa ainakaan päiväkodissa, pph:lla tai monilapsisessa perheessä kotonakaan varmaan kukaan. Lapsillekin taatusti kurjaa, kun toppahaalareiden päälle tungetaan kuravaatteet. Koittakaapa joskus itse kiipeillä ja juosta niissä tamineissa... Itse ainakin maksan ennemmin enemmän kosteussuojahaalareista, ja suihkutan/pyyhkäisen ne vain nopsaan sisälle tullessa.

Ero " kalliin" ja " halvan" haalarin välillä on yleensä n. 50¿. Onhan sekin joo iso summa, mutta enemmän monilla menee vuodessa pelkästään suklaaseen, sipsiin tai saunakaljoihin...

Vierailija
16/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tietysti ottanut huomioon tätä, koska pääkaupunkiseudulla asuvana pidän itsestäänselvänä, että ostoksia tehdään muuallakin kuin Citymarketissa ja Prismassa. Ei sen puoleen, ostan Prismasta myös paljon ja meillä on sisävaatteina ollut ihan Cirafin vaatteita ja tosi hyviä ulkovaatelöytöjä olen tehnyt Prisman alesta. Ostanut pojalle ulkotakkeja ja sen sellaisia ihan kymmenen euron hintaan, tosin merkit on olleet tuntemattomia. Prisma on tosi hyvä ostospaikka ja sieltä tekee välillä tosi hyviä löytöjä.

Ap.

Vierailija
17/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä olivat laittaneet valtavan kasan lasten sisävaatteita alennukseen. Hinnat 4-6 euroa, Rekkien luona oli joukko somaliäitejä ja heillä jokaisella korissaan oli kymmeniä kappaleita näitä alennusvaatteita. Vaatteet rekeistä tyhjeni pikapikaa.

He ovat näköjään ymmärtäneet, että jokainen tarjoutuva tilaisuus kannattaa käyttää hvyäkseen.

Vierailija
18/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero " kalliin" ja " halvan" haalarin välillä on yleensä n. 50¿. Onhan sekin joo iso summa, mutta enemmän monilla menee vuodessa pelkästään suklaaseen tai saunakaljoihin...

Pitäkääpä joskus päiväkirjaa kaikista ostoksistanne, etenkin ihan pienistäkin herkuttelujutuista. Itse laskin huvikseni kerran, ja tajusin pelkkään suklaaseen uppoavan melkein satku vuodessa! Vaikka siis meillä syödään yhteensä nelihenkisessä perheessä keskimäärin yksi suklaalevy viikossa. Myös saunakaljat ja -siiderit tekee helposti ainakin kympin kuussa, eli jälleen yli satasen vuodessa. Tupakoinnista nyt puhumattakaan... onneksi se ei kuulu paheisiimme.

Ja sekin on totta, että tuskin kukaan lapsi ainakaan on innoissaan niitä kuravaatteita toppapukujensa päälle vetämässä, vaikka vanhemmat jaksaisivatkin niitä kiskoa ees-taas päivittäin. Onhan liikkuminen paljon helpompaa pelkässä ulkopuvussa!

Vierailija
19/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ne minustakin ihan hyvännäköisiä, mutta tuntuisi pahalta laittaa yli 120 euroa yhteen ulkohaalariin.

Tuo hintakynnys on yksinkertaisesti liian suuri, alkaisin ajattelemaan mitä kaikkea muuta olisin silläkin rahalla saanut.

Vierailija
20/25 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteissa on ensisijaisen tärkeää. Samoin kuin vaatteiden malli ja käyttömukavuus. Valintojahan nämä ovat. Alekausi on olemassa, ja toki periferiastakin löytyy muita kauppoja kuin Prisma ja Citymarket:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi