Lue keskustelun säännöt.
Onko Remut Reimatecin veroisia? Sittarissa ois tarjous ja ajattelin ostaa vuoden vanhalle.
28.02.2008 |
Tytöllä ollut Reimatec ja olen ollut ubertyytyväinen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alkutalvesta n. 85cm pitkälle oli vielä liian iso, eli reilua mitoitusta on.