Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Alkuraskaus ja lämmönnousu?
27.02.2008 |
Auttakaa, alkuraskauden kamauus jyllää enkä tiedä, onko flunssaa vai sitä itseään. Minulla on maanantai-illasta lähtien ollut paitsi etova olo ja kamala väsymys, myös lämpöä noin 37,4 astetta. Jos nukun, saattaa heitää alilämmön puolelle. Olen niin väsynyt,että en kirjaimellisesti pysy pystyssä ja oln nyt taas ilmoittanut töihin, että en pääse huomennakaan tulemaan. Sanoin, että on flunssaa, mutta voiko olla näin rajuja raskausoireita? Mitään flunssaoireita (kurkkukipu, lihassärky, nuha, yskä...) ei ole. En nimittäin voi olla pois töitä enää montaa päivää, mutta en voi tällaisena kuvitella sinne meneväni.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa