Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä samanlainen arvomaailma sisarustenne

Vierailija
05.03.2008 |

kanssa nyt aikuisena?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravaa maantietä kymmeniä kilometriä ja tuskailee kilojensa ja verenpaineensa kanssa.

Itse kyllä liikun matkat kesät talvet pyörällä mutta en erikseen lenkkeile, otan jopa joskus viinaa.

Nuorempi sisar sitten ' hullu' ja suutuksissa kaikkiin.

Kukahan meistä olisi se viisain? Ehkä minä, perfektionisti!

Vierailija
2/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni on Keskustaa äänestävä mies. Jäi kotipaikkakunnalle, osti suvun vanhan talon (joskin ei maalta, vaan suurehkosta kaupungista). Käy töissä, ahkerasti kertausharjoituksissa ja ylenee armeijassa säännöllisin väliajoin, vaikka reserviläinen onkin. Sellanen poroporvarillinen ammatti, harrastaa metsästystä sun muuta. Kuuluu kirkkoon ja on kohtalaisen aktiivisesti mukana siinä touhussa. Ihan hyvät välit veljeni kanssa, vaikka erilaisia olemmekin.



Pikkuveljeni on satanisti. Ei oikein tee mitään sen kummempaa, aika passiivinen henkilö. Taiteilee hengenpitimikseen. Ei poliittista kantaa, totaalikieltäytyjä.



Mä olen ateisti, en hyväksy väkivaltaa missään muodossa, poliittisesti aktiivinen vasemmistolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yhteneväisyyksiä on, mutta ovat silti hyvin erilaisia.

En tiedä oikeasti ketään sisaruksia joilla olisi ihan samanlainen arvomaailma aikuisena. Miksi olisikaan? Eihän kukaan ole toisensa kopio.



Vierailija
4/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kaikilla on eri mieltymykset eri asioihin.

joku on lukutoukka, toinen himourheilija, yksi shoppailija, jotkut matkustelee.

Yhtään kasvis-syöjää ei löydy 11:n sisaruksen joukosta.

Vierailija
5/5 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähempänä arvoissa, mutta kolmas on ihan oman tien kulkija huoleton veikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän