Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*MARRASVAUVAT*

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan lipsahti tuonne yleiselle puolelle, tarkotus oli tänne kirjottaa et jos joku sattuis oleen samassa tilanteessa tai jotain! =)

Vierailija
62/69 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, toinen hammas on tullut kaveriksi alahampaan viereen! Hauskan näköistä! Täällä on myös alettu nauramaan oikein ääneen. Voi että ku se on ihanaa! Oikea kikatus välillä kuuluu, ku äiti ja isi naurattaa. :-) .-) :-) .-)Vielä ei olla käännytty. Selällään välillä liikutaan eteenpäin. Potkitaan jaloilla vauhtia. kih kih...

Malaika-vaavi on muuten suloinen tuo teidän Isabella! Ihanan värinen! Ja kyllä oli kaikista suloisin/eksoottisin! Ihana! Toivotavasti voitatte kilpailun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus et nää päivät tuntuu menevän nopeeta, vaikka mitään ihmeellistä ei tekiskään niin yht äkkiä huomaa et kello on kaheksan illalla, ei oo tännekkään pahemmin kerenny kirjotteleen lukemas oon kyllä käyny.

Meillä keksittiin uusi tyyli mennä eteenpäin, nimittäin kierimällä ja voi sitä onnellista naamaa kun huomas että oli päässy toiselle puolelle olkkaria :)

Sängyssä pääsee jo " ryömimään" eli nostetaan peppu ylös, ponkastaan vauhtia ja avot ku mennään lujaa, toki naama viistää maata ja se tyyli onkin nimetty " ottaluisuksi" .

Nyt alkaa jo potun syöntikin onnistuun kun pistin sekaan porkkanaa ja en pistäny siihen korviketta vaan tein sen siihen keitin veteen, sitten on myös syöty päärynää, persikkaa ja päärynä-vadelmasosetta, hedelmäsoseet uppoo paremmin ku peruna, mutta onhan ne makeempia, toki toi pottu on pääruoka kiinteistä.

Tossa mietittiin että täytyy varmaan ruveta kokoon pinnasänkyä kun tähän asti poitsu on nukkunu kehdossa mutaa on jo sen verran menevä kaveri et täytyy saada korkeemmat laidat.

Nukkumiseen toi meneminen on kanssa jo vaikuttanu, nukahtaminen on kovin vaikeeta ja yölläkin pitäis herätä touhuaan, onneks vielä oon saanu Rassen takas nukkuun syötön jälkeen. Sitten rupesin miettiin et oliskohan meille tulos hampaita kun kaikkee järsitään ja eilenkin oli aikas kränänen ja tuttipullo syönti tuntu hankalalta, viä toki mitään ei oo näkyny mut jos ne sieltä putkahtaa esiin.

Jaahas jos sitä menis suihkuun kun poitsu on päikkäreillä

Hyvää alkuviikkoa marrasvauvoille ja mammoille

möhö & Rasmus 4kk1vko

Vierailija
64/69 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mihin se aika on mennyt! Lennillä on 4kk neuvola huomenna, ei taida rokotuskerta ollakkaan. Alkaa käsissä paino tuntumaan, joten on sitä tainnut jonkin verran tulla. 3kk neuvolassa paino oli 6770 ja pituutta 60cm.

Harrastuksista oli puhetta, me ei varsinaisesti harrasteta mitään. Meillä harrastetaan messuilla käyntiä :) Olin viikonloppuna töissä hiukan, oli ihanaa :) Mies vietti messuilla aikaa Lennin kanssa. Musta ei taida kovin helposti tulla kotiäitiä. Katselin kuvia odotusajalta, yhdessä kuvassa olin töissä 4 päivää ennen synnytystä.

Ja tykkään olla lasten kanssa ja vietän paljon aikaa heidän kanssaan. Mutta en varsinaiseti harrasta mitään ja juhlimassa käynti ei kiinnosta joten tuo välillä työssä käynti on ihan hermolepoa mulle.

Meillä päivärytmi on suunnilleen sama joka päivä. Nukkumaan n.21.00, heräilyä 2-3 kertaa yössä. Hereille n. 8.00, torkuttelua 12 asti. 16-18 päiväunia.

Kiinteistä en pidä mitään kiirettä, aloittelen kun Lenni roikkuu tissillä kokoajan. Vielä ei ole ollut mitään tarvetta. Maissivellin aloitan ensimmäiseksi ja siirryn maissisoseeseen.

Suloinen oli isabellan kuva :)

Kukka Ja Lenni kohta 4kk

Vierailija
65/69 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla tälläkin pinolla jo mittaa... Mutta laitetaan nyt jonon jatkoksi.

Nuupilla oli eilen 4kk lääkärineuvola. Tällaiset miehen mitat saatiin:

- pituus 67,5cm

- paino 9330g

- py 43,5cm

Lääkäri oli yhtä kiireinen kuin aina eikä paljoa puhunut. Tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa nuo lääkärineuvolat, paljon enemmän on hyötyä siitä että saa terkan kanssa jutella ja vaihdella ajatuksia. Terkoilla on yleensä vähän paremmin aikaa ja halua keskittyä kuhunkin tapaukseen, eikä aina tuli persiin alla kun aikataulut on myöhässä. :( No, meillä nyt oli kuitenkin kaikki ok, että sen puoleen ei väliä.

Sasusasu tuolla joskus kyseli kiloista. Mullakin on vielä 11kg siihen mitä painoin raskauden alussa, mutta kun silloinkin jo oli ylipainoa, niin normaalipainoon tuntuu olevan toivoton matka! :( Ja mä en ymmärrä miksei nämä kilot lähde, luulis imetyksenkin auttavan mutta ei. Ehkä sitä voisi sitten ruveta " kunnolla" laihduttamaan, kun vauva alkaa syödä muutakin eikä elä enää pelkällä tissillä.

Me ei olla vielä aloiteltukaan kiinteitä. Eikä oikeastaan edes ajateltu. Tissi on riittänyt mainiosti, syöttövälit n. 3 tuntia eikä yölläkään Nuupi yleensä syö kuin kerran. Ei siis mitään kiirettä lusikkaruoan kimppuun. Eikös virallinen suositus kuitenkin ole 6kk täysimetystä? Sitä ajattelin noudattaa, jos kaikki jatkossakin menee näin hyvin.

Mulla tuli ensimmäiset kunnon menkat synnytyksen jälkeen. En kyllä toivonut niitä, mutta meidän suvussa on muillakin kierto palautunut nopeasti. Hyviä puolia sen sijaan on, että kuukautiskipuja ei ole ollut lainkaan! Ennen raskautta jouduin aina syömään paketillisen buranaa kipuihin, mutta nyt ei tunnu missään. :) Olen myös opetellut käyttämään kauan sitten hankkimaani kuukuppia, ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Suosittelen lämpimästi muillekin!

Mut ei kai tässä muuta. Ostettiin tiskikone, miesten pitäisi tänään tuoda se ja asentaa paikalleen. Kyllästyttiin ainaiseen käsin tiskaamiseen ja siihen että tiskipöydät on aina täynnä astioita. Ollaanko mekin nyt aikuisia kun meillä on oma tiskikone? ;)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

-Ama-riia ja Nuupi (18.11.07)

Vierailija
66/69 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisten ketjun innoittamana haastan teidät kaikki laittamaan kuvan marrasmurustanne! Olis kiva nähdä minkänäköisiä pikkuipanoita kenelläkin on. :) Malaikan Isabella olikin oikein suloinen tummatukka! :)

Voin aloittaa itse. Tässä on meidän kuolaava päivänsäteemme:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1774974.jpg

Kaikki mukaan!

Vierailija
67/69 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa kuvia osoitteessa http://rasa-07.vuodatus.net

Vierailija
68/69 |
18.03.2008 |