Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yksityiset pph:t! Paljon on hoitolastenne hoitomaksu? Siis vanhempian osuus? Onko sama kuin kaupungin/kunnan hoitopaikoissa?
Kommentit (5)
Itselläni on lisämaksua alle 20e ja jää silti melkein satasen alle valtakunnallisesta suosituksesta. :( Enempää ei raaski vanhemmilta nylkeä, vaikka tiedän että jotkut niin tekevätkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alle 3 vuotiaasta oma osuus on tällä hetkellä samaa luokkaa kuin päiväkodin taksa.
Jos vielä on pienet tulot, niin sitten saa kelan yksityisen hoidon lisäosaa, joka pienentää maksua entisestään.
Olisin valmis maksamaan hvästä hoidosta enemmänkin.
Ei heillä palkka päätä huimaa ja tekevät tosi tärkeää työtä.
Alue: Aihe vapaa
Riippuu onko kuntalisää ja mitä pph ottaa maksua (täällä 480-550e yleensä).