2-vuotias ei suostu ulkoilemaan kun on lunta!!! Onko ainut laatuaan?
Kommentit (26)
Meidän tytöllä oli alku kesästä hirvee pelko kaikkia ötököitä kohtaan, ei meinannu suostuu menee ulos sen takia ja sisälläkin jos joku pörräs niin huuti kuin hinaja. Mutta ajan kanssa tottui niihin ja sit ei ollu enää moksiskaan ötököistä. Eli jos mitään vikaa ei ole kuten joku mainitsi omalla lapsella olleen niin luulen että menee ohi kunhan vaan tottuu lumeen.
Ei kaikki johdu aina siitä että viu viu, en halua.
Omalla lapsella on astma ja siitepölyallergia ja hänellä on usein kevättuulessa vaikea saada henkeä kun muutenkin on putket tukossa. Itsekin ärsyynnyin siitä aluksi enkä tajunnut miksi lapsi ei halua mönkiä kevään kurassa kuten muut.
(tämä ei liity tähän talviasiaan vaan siihen, että kaikki ei ole aina tahtomisesta kiinni)
Ei nyt taas haukuta äitiä ja lasta vaan mietitään vaikka että mikä sen lapsen pahan olon aiheuttaa.
Mun miehelläni on herkät silmät ja hän joutuu lumisena talvena käyttämään pilvisenä päivänäkin aurinkolaseja. Lumi häikäisee niin pahasti.
Mä en tykännyt itse lapsena myöskään ulkoilusta ollenkaan talvella. Ne oli ne tönkkövaatteet. Onneksi nykyään saa tosiaan parempia.
jos mentiin pihalle niin se määrätietoisesti ryömi takaisin ovelle ja jäi siihen odottamaan että äiti, älä nyt ole hullu, täällä on kylmää ja märkää, palataan takaisin sisään
Kuinka kauan teilläpäin on ollut lunta?
Oletteko laskeneet porukalla mäkeä, siitä yleensä tykkäävät ihan kaikki?
odotettavissa kun nyt 2-v tenava on murrosiässä eikä halua lähteä kouluun koska sataa lunta ja on pimeää. Lapset pois luuseriäideiltä