Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hopeinen kihlasormus

Vierailija
26.02.2008 |

Onhan se ihan sopivaa, että kihlasormukset on hopeaa?

Haluaisin jotkut kelttiläistyyliset tms. sormukset. Sopisivat meille.

Muutenkin mulla paljon hopeisia sormuksia ym. koruja.

Inhoan kultaa, en koskaan käytä kultaisia koruja. Jotenkin valkokultakin tuntuu turhalta. Miksi kihlasormuksen pitäisi olla kallis?

Mieluummin käyttäisin rahat yhteiseen reissuun. Sitä paitsi olen haka hävittämään sormuksia, joten ajatuskin helvetin kalliista sormuksesta, jota jotenkin pitäisi vaalia, on ahdistava.

Ja kyse ei ole siitä, etteikö olisi varaa. Ei vaan innostaisi tollaiseen laittaa. Ihminenhän se on tärkein.

Meinaan siis kosia karkauspäivänä ja ehdotella samalla sormuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieluummin käyttäisin rahat yhteiseen reissuun. Sitä paitsi olen haka hävittämään sormuksia, joten ajatuskin helvetin kalliista sormuksesta, jota jotenkin pitäisi vaalia, on ahdistava.

Vierailija
2/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tiedän, että voi. Mutta halutaan sormukset.

En vain löydä mistään kivoja hopeasormuksia.

ja 2, en kosi teitä, vaikka ihania olettekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hopeaa suosittelen jos muutenkin käytät hopeisia koruja. Näyttää muuten tyhmältä kultainen sormus hopeisten keskellä.

Meidän kihlasormukset maksoivat 36 euroa yhteensä, ovat mielestäni täydelliset, en ole mitään timantti-kulta- tyyppiä.

Pakko sanoo vielä, että ei sillä hinnala oo kauheesti tekemistä sen kanssa eettä kuinka sitä vaalitaan. Kerran hukkasin tän sormuksen yhdeks yöks, ja itkin koko yön tavaroita käännellen ihan paniikissa. Aamulla onneks mies tuli kotiin ja löysi heti:) Vaikka samanlaisen sormuksen saisi helposti uuden, ja halvalla, ei se ole sama asia. Siihen on kuitenkin ktkytty niin paljon tutneita juuri siihen alkuperäiseen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä