Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa... Miten käännän mieheni pään? :)

26.02.2008 |

Mä olen ihan hullaantunut vauvoihin ja haluisin oman sellaisen. Tänään tuli vuosi, että olemme mieheni kanssa ollut naimisissa. Pian ½ vuotta, että sain mieheni Suomeen Kosovosta. Haluisin kovin lasta mieheni kanssa, mutta hän ei halua vielä sanoi, mutta kyllä hän lapsen haluaisi. Hän sanoi mulle myös että pitäisi olla ekaksi töitä ja rahaa tarpeeksi ettei lapsellemme tulisi köyhä elämä. Ymmärrän hyvin, että hän pelkää sitä, kun Kosovossa on köyhää elämää ollut ja hänkin on sellaista kokenut, mut eihän tääl Suomes voisi missään tapauksessa tapahtua niin, että tulisi köyhä elämä jollei tosi pahasti mokaisi. Mitä teen, haluisin puhua hänet ympäri aloittaa lapsen teko hommat, mut hän ei suostu. Pitäiskö mun vaan odottaa, että suostuu siihen vai puhua ympäri? :D Kertokaa, onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten olette päätynyt ratkaisuun ja mitä olette tehneet? :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksipuolinen vauvakuume -ketjuun. Siellä meitä kohtalotovereita on valitettavan paljon. Ainakin asiasta puhuminen/kirjoittaminen saattaa jonkinverran lohduttaa ja auttaa, vaikka varsinaista viisastenkiveä ei ollakaan -huom vielä- keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla