valkovuoto ja raskaus??
Hei
Mulle on hiukan epäselvää: mulle tuli selkeät ovislimat jotka yritettiin hyödyntää. (elämäni ekaa kertaa löysin ovikseni) sitten nyt olis menossa valkovuoto. aika runsas. menkat pitäis alkaa joskus viikon päästä.... tarkottaako tuo runsas valkovuoto jotain? Eli menkat tulossa vai ei tulossa?
Kun ei vielä voi testaillakkaa.... huh. ei meinaa maltaa odotella.
Kommentit (3)
Tämä kiinnostaa minuakin, sillä aikaisemmin ovulaation jälkeen kuiva kausi on jatkunut menkkoihin asti, mutta nyt ensimmäistä kertaa ovulaation jälkeen minullakin on nyt ollut tänään paljon valkovuotoa. Tuntee, että sitä oikein holahtaa pikkuhousuihin ja olenkin ravannut vessassa tarkistelemassa, ettei vaan ole menkat alkamassa. Menkkoja odotan siis alkavaksi viikon kuluttua, sillä oviksesta on nyt tasan viikko.
No niin vastaanpas vihdoin!!
No niin menkathan ne sieltä tuli..... kesti 4 päivää jonka jälkeen yksi päivä tuhruvuotoa.
mutta mutta nyt on pää pyörällä. Mulla menossa kp 11. Ja kohtu kipuillut tosi paljon jo 5 päivää... iltaisin lavatsa IHAN turvoksissa. Aivan kuin edellisessä raskaudessa. (km) Mutta Mullahan Oli Menkat! Ja kaiken huippu - tänään aamulla kahvi alkoi oksettamaan. IHAN KUIN VIIMEKSI!
Niin mitäs tässä sitten pitäisi ajatella? :/ Teen sekä ovistestin että raskaistestin tänään. Loppuupahan nuo mun aivot keksimästä näitä oireita jotka on mahdottomia!
terkuin,
valkovuodosta kyselevä
Ainiin, selainen vielä, että nuo menkat oli ekat sen jälkeen kun synnytin enkelilapseni (rv 20).... taitaa tän neitosen kroppa olla aika sekasin... :/
Minulla -ja tiedän että useilla muillakin- valkovuoto on aina merkinnyt hyvää. Tottakai sitä voi tulla ja tulee muutenkin, mutta sellainen runsas valkovuoto, vetinenkin, on ollut mulla merkki raskaudesta. Neljästi olen raskaana ollut, joten sen verran on kokemusta :o)
Toivotaan kovasti, että menkat ei ala ja valkovuoto jatkuu tuoden sulle plussan!
T: kahden pojan äiti rv8