Lue keskustelun säännöt.
Vinkkejä värianalyysiin
26.02.2008 |
Onko kokemuksia värianalyysistä? Onko ollut hyötyä ja iloa vai onko se pelkkää huuhaata? Lisäksi kaipaisin vinkkiä, mihin Helsingin seudulla kannattaa mennä värianalyysiin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla