rinnasta vieroittaminen?
Heippa!
mulla on 2kk vanha tyttö, ja olen päättänyt lopettaa imetyksen, miten teillä on vieroitukset onnistuneet tämän ikäisen kanssa?
kiitos!
Kommentit (10)
tykännyt imetyksestä, se ei ole mun juttu:( ikävä kyllä.
Minulle tämä 2 kk on pitkä aika imettää ja olen siihen jo tyytyväinen. Nyt haluaisin sitä lopetella, vauva syö hyvin pullosta ja on oikein ihana vauva muutenkin:)
Tiesitkö, ettet imetä itsesi takia, vaan vauvan? Olisiko ihan kauhea juttu tehdä jotain itselle vähän ikävämpää pienen upean ihmisenalun takia? Vaikka edes sen 6kk? Ilmeisesti.
Joten heippa, en anna vinkkejä.
Vierailija:
tykännyt imetyksestä, se ei ole mun juttu:( ikävä kyllä.Minulle tämä 2 kk on pitkä aika imettää ja olen siihen jo tyytyväinen. Nyt haluaisin sitä lopetella, vauva syö hyvin pullosta ja on oikein ihana vauva muutenkin:)
Sitähän ei tiedä, vaikka imetyksestä tulisikin sinun juttusi. Tarviiko kaiken olla niin " mun juttu" . Lapsi kuitenkin on sun juttu, mutta hänen hyvinvointinsa ei. Tuon ikäiselle kun äidinmaito on parasta, mitä voit antaa.
rintamaidosta jne...
Silti mun mielestä imetyksestä ei tarvitse tehdä sitä ainoaa mittaria äitiydestä.
Enpä tukea tarvinnutkaan, kokemuksia vain, mutta eihän täällä varmasti kukaan uskalla niitä kertoakkaan!
Lähinnä kai se on luonnon hoitama ekino ruokkia lapsensa parhaalla mahdollisella tavalla. Toivottavasti kuitenkin joltain vinkkejä irtoaa.
Hyvin se vieroitus menee:)
Monesti se on sitten äidille kuitenkin vaikeampaa kuin vauvalle.
Ja totta on sekin, että äidinrakkaus on muutakin kuin rintaruokinta.
on ollut mun tyyli. Jotkuthan vieroittaa pikkuhiljaa, mutta itse olen lopettanut kerrasta. Mitä pienempi vauva sen helpompaa vieroitus! tuon ikäinen ei vielä kaipaa tisua kun päivän-pari!
Jos vauvasi syö hyvin pullosta ja kaikki hyvin niin silloinhan olet onnistunut vieroituksessasi hyvin??? Ei imetys ole mittari äitiydelle.
Itse kannatan rintaruokintaa 2 kk:n ikäisellä, koska seon niin helppoa ja on suloista katsella, kun pieni ihminen nauttii maidosta, äidin läheisyydestä ja hyvänolon tunteesta.
Miksi olet päättänyt lopettaa imetyksen?