Mikä Johanissa viehättää?
En voi ymmärtää, kertokaa siis mulle fanittajat ja muutkin.
Kommentit (13)
normaalein ihminen noista!
toivon kyllä että Anniina voittaa!
taitava, osaa väännellä hienoja origameja pippelistään ja syödä räkää ja korvavaikkua.
Johan on mies, isolla ämmällä! Tykkään siitä niin ulkoisesti kuin mieleltäänkin. Älliäkin löytyy eikä ole niin vietävissä kuten -tero, teki just mitä Tuuli keksi käskeä, säälittävä. Tero oli alkuun mun ehdoton suosikki mutta Tuuli kautta menetti sen, reppana tohveli sankari sittenkin.
Toivon että joko Johan tai Anniina voittaa..
viimeksi Annan, Johan parka ei uskaltanut protestoida kun Sällyllän emäntä kävi kimppuun, näytti vaan helvetin vaivautuneelta...
Johan on mies, isolla ämmällä! Tykkään siitä niin ulkoisesti kuin mieleltäänkin. Älliäkin löytyy eikä ole niin vietävissä kuten -tero, teki just mitä Tuuli keksi käskeä, säälittävä. Tero oli alkuun mun ehdoton suosikki mutta Tuuli kautta menetti sen, reppana tohveli sankari sittenkin.
Toivon että joko Johan tai Anniina voittaa..
niinkuin Johan kohtelee muita? Tai ehkä et? Itse en ainakaan halua olla pelien ja manipulaation kohde tai ottaa vastaan selviä valheita täydellä pokalla, kuten ko. "mies" on avoimesti kertonut tekevänsä eikä edes häpeile sitä!
Ja mikä ihme siinä on vikana, jos paras pelaaja voittaa?!
niissä hän on todellakin kunnostautunut! Ihanat meriitit!
eivät katso BB:tä ja muistikuvat perustuvat vain Afrikan matkaan ja siihen kolhoosi-viikkotehtävään, jossa Johan oli johtajana Marskia muistuttavissa sotilaskamppeissa. Sen jälkeen Jussin matka onkin ollut pelkkää alamäkeä.
on alkanut totuus ja ikävät piirteet korostua hänessä
mutta onhan se oikeudenmukaista että vanhimmat asukkaat jäävät finaaliin.