Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä hain tänään ainakin tuhatta työpaikkaa ja nyt masentaa

Vierailija
25.02.2008 |

Olen lopun ikäni työtön, sillä minä en:

- halua tehdä tulosta,

- halua mukaan energiseen tiimiin,

- halua, että mulle luvataan näyttöihin perustuva kilpailukykyinen palkka,

- halua, että mä olen joustava, sillä se tarkoittaa ylitöitä,

- halua työskennellä kovan paineen alla enkä kovassa kiireessä,

- halua olla " hyvä tyyppi"

Mä haluaisin vain normaalin klo 8-16 työn, jossa voisin toteuttaa itseäni ja töiden jälkeen jäisi aikaa ja energiaa perhe-elämälle ja ehkä jopa

omille harrastuksille. Palkankaan ei tarvitsisi päätä huimata, riittää että voisin omalla panoksellani osallistua perheemme elatukseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, muistutat minua. Jotakin on kohdallani mennyt pieleen, kun en minäkään ap:n tavoin ole 20 vuoden koulussa istumisen jälkeen toivotun lainen, dynaamiseksi aivopesty aina iloinen ja nuorekas robotti, joka suostuu mihin vain.

Vierailija
2/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäipähän yksi vuosi enemmän olla työtön ja luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjottelijoita?

Vierailija
4/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että julkisellekin puolelle sihteeriksi pitäisi vähintään psykologiset testit, alistua pätkätöihin törkeän huonolla palkalla. Ja niihin hommiin ainakin minä olen aivan ylikoulutettu. Ja sitten kun tietää ja näkee ketä siellä on nykyään töissä, niin missähän ne psykologiset testit silloin luurasi:)

Vierailija
5/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakkarihomman saa, niin sitten on suojatyö, jossa ei tulosvastuu liioin paina. Suosittelen!

Vierailija
6/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi, nykyään voi rehellisesti sanoa, että haluaa tasapainon työn ja perheen kesken. Se tarkoittaa samaa kuin normaalipituinen työpäivä ja kyllä joku firma sellaistakin tukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä