Oletteko nähneet itsensäpaljastajaa
Kommentit (14)
Sadetakkimiehet ovat harmittomia joskin koomisia.
Varmaankin katoavaa kansanperinnettä.
Vielä on liian kylmä. Kunhan lämpenee, niin olen taas lenkkipolun varrella (Oulun tienoilla). Silloin näkyy.
Olen. Silloin niille naurettiin ja käveltiin ohi. Nyt pitää soittaa poliisit ja media paikalle. Kumpi sitten on parempi, en tiedä.
En sellasta perinteistä, mutta baarireissulta palatessa keskellä kaupunkia oli kerrostalon ala-aulassa (kuin näyteikkunassa) alaston mies vetämässä käteen. En meinannut uskoa silmiäni, hidastin, käännyin katsomaan ja purskahdin nauramaan. Jätkä jatkoi samaan tahtiin. Hissiä se piti varattuna itselleen, aikoi kai paeta jos joku tulee alaovesta sisään.
Pariisissa, vanhempi ukko poplarissa.
En, mutta hyvävartaloisen naispuolisen sellaisen haluaisin nähdä mielelläni.
Olen nähnyt nuoruudessani 80-luvulla parikin. Ja yhden runkkaajan 2000-luvulla.
Jaa, enpä oikeastaan muista nähneeni, tietysti uimareita ja saunojia joskus on alasti nähty, mutta en ole erikoisemmin tuijotellut heidänkään heiluvaisia.
Tre Sorsapuisto poplarimies. Lähti vielä juoksemaan perään kumisaappaat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Silloin niille naurettiin ja käveltiin ohi. Nyt pitää soittaa poliisit ja media paikalle. Kumpi sitten on parempi, en tiedä.
Kun olin alle 15-vuotias lapsi etelä-suomalaisessa kaupungissa 1970- 80-luvuilla, hyökkäsi usein itsensäpaljastelijoita näyttelemään itseään koulumatkalla tai kotipihalla. Joskus olin yksin, joskus muita pikkutyttöjä seurassa. Aina joku 2-4- kymppinen äijä esitteli meisseliään, joskus pyysi koskemaan itseään ja yritti tarjota rahaa. Aika ahdistavaa oli. Aikuisista nämä perverssit ei ole kiinnostuneet?
Kultaisella -70 luvulla teinityttöinä me naapurin likan kanssa nähtiin sellainen. Näytti että on maantien laitaan pysähtynyt autonsa viereen kuselle ja huusi meille että onko tästä pitkä matka Mäntsälään! Minä säikähdin että eikö tota nolota mutta Seija huusi että Prkeleen hullu!
Eukko saunassa.