Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuun hoidot

25.02.2008 |

Moikka!

Ajattelin tässä aloitella uutta pinoa maaliskuulle. Saanko ketään mukaan?

Meillä siis pitäisi aloittaa pistelyt 4. tai 5.3. Aiemmin on tehty 3 IVF:ää, joista siis yksi poika (-06). Nyt vaan taitaa käydä niin, että meidän IVF vaihtuu ICSI:in. Miehen uusi simppa-analyysi valmistui ja se oli karua luettavaa. Normaaleja siittiöitä oli vain 1 % ja loppukaneetissa luki, että hedelmöityskyky on merkittävästi alentunut. No parempi se kai on tehdä ICSI alunalkaen eikä jättää asioita sattuman varaan.

No nyt odotellaan sitten menkkoja, että pääsen pistelemään. Pitäisi alkaa viimeistään perjantaina. Käytin tässä kierrossa E-pillereitä, joilla yritetään hollata alkamispäivä kohdalleen. Mulla vaan on taipumusta stressata niin paljon, että menkat viivästyy, joten hoitoaikataulu voi vielä mennä pieleenkin. Pääsiäinen sattuu meinaan juuri pahaan saumaan ;)

Juuso Petteri

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Soffio ja rauhallista alkuvaiheen odotusta!

Vierailija
42/51 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa menkkaoireet olla sitä luokkaa, että kohta alkaa vuotokin. Tod.näköisesti pysyy nyt vain Lugejen takia poissa. Tänään jäi jo vessareissulla punaisia viiruja paperiin.

On se kumma, että vaikka kuinka on koko ajan ajatellut, ettei tästä mitään tule, niin nyt on niin tyhmä fiilis. En oikein tiedä olenko pettynyt vai vihainen vai surullinen vai mitä olen. Taitaa tulla pojalle ja miehelle rankka viikonloppu, kun meikäläinen seilaa tunnemyrskyssä...

No nyt on vaan yritettävä lähteä ulos ja pitää arki kasassa, vaikka oikeesti tekisi mieli mennä peiton al

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tuo edellinne viesti vähän vaiheeseen, kun näppiksest loppui patterit eikä kotona ollut tietenkään sopivia.

Fiilikset on edelleen surkeat. Ja aina surkeammaksi menee. Taidan häipyä täältä valittamasta vähäksi aikaa. Infoan sitten maanantaina, kun olen testannut.

Juuso Petteri pp 11 ja hanskat tiskissä

Vierailija
44/51 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustalta seurannut kuulumisiasi ja mikä ihana ylläri täällä olikaan!!! Todella paljon onnea koko perheelle ja pidän peukut pystyssä, että kaikki jatkuu hyvin!!! ONNEA, ONNEA, ONNEA!!!

Vierailija
45/51 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tosiaan kiitos onnitteluista! Oli se vaan sellainen ylläriplussa, että meni jokunen tovi ihmetellessä... Oireet ei olleet lainkaan samanlaiset kuin esikoiselta, päinvastoin mullahan oli mun kaikki klassiset menkkaoireet. Pientä vuotoa tuli pp10 ja 11, sittemmin ei mitään. Nyt tässä alkaa vähitellen uskoa, että jotain on meneillään. Syödä pitäisi liki koko ajan, kun muuten tulee kamala kuvotus, mutta mikään ei silti oikein maistu. Mahassa on myös menkkamaisia kipuja ja eilen iski sitten eka migreeni; se oli riesanani ekassa raskaudessa koko ekan kolmanneksen. Käyn sitten rv7 ultrassa tsekkauttamassa, että onko tuolla oikeasti elämää. Että vielä saa jännätä.

Juusopetteri, älähän vielä lyö hanskoja tiskiin. Joo, minä olen toki paraskin puhuja, mutta... Alkuraskauden oireet voi näköjään olla ihan erilaisia eri kerroilla.

Kuoriaiselle onnea matkaan! Se on totta, että privaatissa näille hoidoille tulee sikana hintaa. Meille on nyt sitten tulossa luottokorttilapsi ;)

Toivo topi topsukkainen, onpa kiva nähdä!!! Mitä teille kuuluu? Vauhdikasta taaperoarkea, arvaan?!

soffis rv 4+6 - ihan uskomatonta kirjoittaa tuo!!!!

Vierailija
46/51 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyvää meille kuuluu! Ja nimenomaan vauhdikasta taaperoarkea. Neiti on kohta 1v 4 kk vanha ja helmikuussa neitonen lähti kävelemään, joten nyt mennään jo kovaa vauhtia. Sanoja alkaa pikkuhiljaa tulemaan, mutta omaa höpötystä tulee koko ajan! Tyttö on vilkas ilopilleri ja kova touhuilemaan... mutta temperamenttiakin löytyy!!!

Kaikki on edelleenkin mennyt todella hyvin. Neitokainen on sairastanut jopa kaksi pientä flunssaa! Tyttö on todella sosiaalinen, aktiivinen ja reipas pieni neiti... niin ja aivan ihana!

Hyvää jatkoa sinulle! Seurailen aina silloin tällöin kuulumisia... joten nähdään taas!

Vierailija
47/51 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sittenkin selkeä plussa!!!

Taisi käydä niin kuin Soffiollekin. Eli ensin tuhrut lannisti maan rakoon, mutta sitten kuitenkin plussa pamahtaa. Täällä ollaan todella siis todella varovaisella mielellä, koska aiemmissa hoidoissa ne alussa tuhruttaneet plussat on päätyneet keskenmenoon. Toinen oli viikolla 7 ja toinen viikolla 10. Eli voitte arvata miten hermostunut olen.

Oireista; no niitä ei oikeastaan ole. Iltaisin meinaa vähän palella. Ei muuta. Rinnat saattaa hetkittäin tuntua vähän painavilta, mutta ei siis mitään radikaalia aristusta tai turpoamista. Yökötykset ei kuulu kuvaan (ja toivottavasti eivät tulekkaan) Migreenikin on pysynyt poissa.

Soffio, koska sulla on eka ultra? Me tässä taidetaankin mennä aika samaa tahtia. Oletkos jo ajatellut siirtyä tonne plusanneisiin lapsettomiin vai hyppäätkö suoraan odotus-puolelle?

Juuso Petteri ja siskoveikka 4+0

Vierailija
48/51 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussopetteri, mä arvasin tuon plussan!! Kovasti paljon onnea ja enkeleitä matkaan!

Varmaan tosiaan mennään aika samoissa. Mulla on ultra parin vkon päästä. Tänään katsottiin muden kokeiden yht. hcg ja oli reilut 12000 eli tositaiseksi kaikki kai ok. Oireita on ihmeen vähän esikoiseen verraten, mutta jotain kuitenkin koko ajan. Eri klinikat tuntuvat muuten laskevan rv:t eri kaavan mukaan hoitoalkuisissa raskauksissa... Laskutavasta riippuen mulla taitaa olla la joko 2. tai 4.12. :) Tulee varmaan jatkossa naputeltua lähinnä plussanneisiin, odotuspuolta en ole oikein omakseni kokenut.

Ja taas syömään....

Vierailija
49/51 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista.

Kyllä tää aika hermoja raastavaa on. Mulla ei siis tietoakaan HCG:stä, koska se ei kuulu meillä tapoihin. Nyt kun en ole työelämässäkään en voi pyytää edes työpaikkalääkäriltä testiä. Terkkariin on turha täällä yrittää. No ajattelin tehdä uuden testin viikonloppuna ja katsoa onko viivan vahvuus tummunut lisää. (nytkin oli kyllä ihan selvä) Ja täytyy sitä paitsi käyttää toi yx testi pois, ettei vaan mene vanhaksi ;)

Mulla eka ultra vasta 24.4. Siis ihan liian kaukana. Mä saan eri laskureilla lasketuksi päiväksi joko 5.12 tai 6.12. Itse kai tuo 6.12. tuntuisi " paremmalta" . Olisi hyvä, jos toinenkin syntyisi " merkkipäivänä" . Esikoinen syntyi Ystävänpäivänä :)

No eiköhän me sitten pikkuhiljaa ruveta laittamaan joulukuisten pinoa pystyyn tuonne plussanneisiin.

Juuso Petteri ja siskoveikka rv (kai) 4+5

Vierailija
50/51 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistot palautuu mieliin, eihän se riitä että omasta puolesta hermoilee, kun vielä " pitää" päivittäin täällä käydä vahtaamassa miten toisille on käynyt yrityksissä. ;)

Onnea odotukseen ja tervemenoa plussanneisiin!

Taidan aloitella uuden pinon...

Vierailija
51/51 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. Täällä elellään lähellä hermoromahdusta. Oireita ei ole sitten minkäänlaisia ja ultraan on tosiaan vielä kolme viikkoa. Mies ja poika on kyllä kovilla ;)

Toivottavasti teilläkin tärppää pian ja voimme yhdessä odotella. Kysy ihmeessä siitä alkionkuoren avauksesta. Meille se näyttää olevan avain onneen.

Juuso Petteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi