Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaihe raskaudesta on mukavinta, mikä rankinta?

Vierailija
14.09.2024 |

Olen 7. kuulla raskaana ja tähän mennessä järjestys mukavimmasta raskauskuukaudesta inhottavimpaan olisi: 5,6,1,7, 4,2,3. Saa nähdä miten kuukaudet 8 ja 9 asettuvat tälle akselille...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavinta oli se kun vaimo ei ollut vielä paisunut ja pahoinvoiva. Se muu ei ollut niin kivaa

Vierailija
2/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ensimmäinen raskaus, kun jaksat tuollaista pohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavinta oli se kun vaimo ei ollut vielä paisunut ja pahoinvoiva. Se muu ei ollut niin kivaa

Sulla mitään vaimoa ole. Jos olisi, tietäisit, että pahoinvointi on silloin, kun raskaus ei vielä näy. 

Vierailija
4/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat raskaudet olleet täysin per#seestä. Synnytykset helppoja. Mutta jos joku pitää valita niin varmaan kuukausi 4. Jatkuva oksentelu loppui, liitoskivut ja supistukset ei olleet vielä alkaneet. 

Vierailija
5/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista pohdintaa, vaikkei itselle ajankohtaista olekaan. Oon muilta kans kuullut et jossain puolivälin ohituksen jälkeen on ns. hyvää aikaa :D

N32

Vierailija
6/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitään vaimoa ole. Jos olisi, tietäisit, että pahoinvointi on silloin, kun raskaus ei vielä näy. 

Ehkä kirjoitin huonosti? Mielestäni ei kirjoittamani tarkoita yksiselitteisesti ymmärtääsi. Meillä on kuusi lasta joten tiedän kyllä

Vierailija
7/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla perseestä alusta loppuun. Kivoja hetkiä oli ultrat ja sydänäänten kuuntelut kun tiesi että vauvalla on kaikki hyvin omasta paskasta olosta huolimatta. Vauvan takia jaksoin tsempata mutta toista kertaa ei ikinä enää tule.

Vierailija
8/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ensimmäinen raskaus, kun jaksat tuollaista pohtia.

Niin onkin, mitä pahaa tässä on? Ei ole tervettä olla ennakkoon niin kyyninen kaikkea kohtaan. Ap

Vierailija
9/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein rankinta on ollut molemmissa raskauksissa  alkuraskaus viikkoon 12 asti pahoinvoinnin ja heikotuksen vuoksi. Loppuraskaus menikin sitten helposti ja leppoisasti, vaikka mulla on fyysisesti raskas työ.

Vierailija
10/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskainta: Koko raskaus, en pitänyt siitä yhtään.

Mukavinta: Kun vauva viimeinkin syntyi ja hänet sai ekaa kertaa syliinsä.

Vierailija
11/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli molemmat raskaudet tosi helppoja. Ihan alussa oli välillä pahoinvointia, yhden kerran taisin vähän oksentaakin. Muuten olin raskausaikoina tosi puuhakas ja energinen mitä en oikein normaalisti ole. Vaikein oli ihan eka kuukausi. Ja sitten ihan lopussa, mutta aika helppoa oli loppuun asti.

Vierailija
12/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa parasta ja energisintä aikaa oli loppuraskaus. Ei enää hengästyttänyt koko aikaa ja jaksoi mennä ja tehdä. Toisessa oli myös se loppuraskaus parasta. Rankinta on ollut alkuraskaus epävarmuuksineen ja pahoinvointeineen. 

Vierailija
13/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin synnärillä vielä, eli oikein mikään

Harvoin oli oikeasti normaali ja hyvä olo. Itse lähdin taas vapaaehtoisesti 2 kierrokselle

Vierailija
14/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut raskaana ja kummassakin helpointa oli ekat kuukaudet, kun mulla ei ollut minkäänlaista pahoinvointia tms. Loppuaikana oli pahinta sitten iso vatsa ja jännitys siitä, mitenhän tää homma meneekään, mutta hyvin meni, loppujen lopuksi.

Vierailija
15/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kolmanneksella suunnilleen viikkojen 8 ja 12 välillä heräsin jatkuvasti viideltä aamulla, mikä oli kamalaa. Myös loppuraskauden viimeiset kolme viikkoa olivat tukalia ja jotenkin masentavia, liikkuminen oli hankalaa ja pelkkä istuminenkin epämukavaa. Sen sijaan oikeastaan koko toinen kolmannes oli mukavaa aikaa ja olo jopa parempi kuin normaalisti.

Vierailija
16/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden alulle laitto.  Joutui äheltämään monta kertaa.

Vierailija
17/17 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaiheilla on parhaimmat kuukaudet. Raskauden alku kamalinta, 3kk oksentelua, heikotusta ja väsymystä. Viimeiset 3 kk vatsa tiellä ja raskas kantaa, jalat turpoaa, vauva potkii lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä