Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte, jos kuulisitte anopin sanoneen teistä, että

Vierailija
25.02.2008 |

" ei se xxx osaa kyllä yhtään hoitaa lapsia"

Oli sanonut tyttärelleen noin, ja hän kertoi minulle. Tuntuu aika v***n kivalta!!! Mies oli sanonut sitten äidilleen että ei tarvitse tuollaisia mennä möläyttelemään, sanokoon suoraan jos on jotain sanottavaa.

Nyt en halua missään tapauksessa nähdä anoppia, olen niin vihainen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään maailman paras äiti, kyllähän minä sen tiedän, meillä on 2 lasta pienellä ikäerolla ja on ollut tosi rankkaa, olen kärsinyt masennuksesta ja syön vieläkin lääkettä siihen (mikä tekee minut vähän väsyneeksi), anoppi ei tiedä tätä. En ole sellainen äiti joka istuu päivät pitkät lasten kanssa leikimässä, sillä joudun hoitamaan kotihommat ym. Lapset ovat pieniä ja siinä iässä, että tappelevat jatkuvasti, kaikki aikani menee kotihommiin ja siihen että saan lapset hoidettua ja pidettyä edes jonkunlaisen sovun yllä kotona. Anoppi taas leikkii koko ajan lapsen kanssa jos jompi kumpi on hoidossa, ei tee mitään muuta, ruuan tietty laittaa heille. Ja on aivan väsynyt jos joutuu katsomaan kumpaakin lasta yhtäaikaa, valittaa että ei pysty huomioimaan kumpaakin yhtäaikaa (mitenkäs minä sitten pystyn, päivästä toiseen!). Hoidan lapset niin hyvin kuin pystyn joten tuo kommentti sattui aika kovaa :(

ap

Vierailija
2/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyisin perusteluja miksi on näin sanonut. Ja sitten kertoisin, kuinka rankkaa arki oikeasti on ja olen tehnyt prhaani.

Luulisin, että anopillasi menee pupu pöksyyn, kun soitat ja lopettaa pahan puhumisen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kertoisin siihen syyn: masennuksen ja sanoisin et hyvä että tämä tuli nyt kunnolla esiin ja sinukin tietoosi koska nyt cvarmaan ta´juat kuinka rankkaa minulla on ja tarjoat lastenhoito tai siivous apua jotta voin viettää enemmän laatuaikaa lasteni kanssa.

Vierailija
4/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin raivona, että olisin voinut kuristaa sen akan. Kävin hitaasti artikuloiden sanomassa, että hän on menettänyt minun ystävyyteni ja jos haluaa, että hoidan lapsia paremmin, on tervetullut meille siivoamaan, maalaamaan, putkia avaamaan, ruohoa leikkaamaan jne jne jne.

Aiemmin kävi meillä vain leikittämässä vähän lapsia. Päätin, että ne ovat jatkossa mun luksusta, jos meille tulee niin saa auttaa kaikessa. Näkee sitten siinä sivussa, miten hoidan/leikitän lapsia, kun ei tartte mistään muusta huolehtia. Tekisi vaikka sen päivän ruoat meille (saa nauraa!).

Ei olla joulun jälkeen nähty. Minulla muitakin ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa. Olin vain ajatellut olevani ystävällinen anopille, kun kutsuin käymään, että näkisi lapsia, kun mies reissaa niin paljon, että kun hän on kotona, niin haluamme olla oman perheen kesken.

Älä soita, siellä on anopin helpompi luikerrella ja selittää, että ei ole noin sanonut. Mun anoppi yritti sitä päin naamaakin mussuttaa, mutten jäänyt kuuntelemaan. Ilmoitin vain miehen veljen vaimolle (jolta kuulin tästä), että anoppi epäili hänen kuuloaan tai kuullun ymmärtämistään :D.

Vierailija
5/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on joku väärinkäsitys eikä anoppi ole tarkoittanut sitä mitä luulet.

Vierailija
6/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi tuon kännissä, ei olisi muuten varmaan kertonut. Ja anoppi oli miehelleni puolustellut että ei viitsi edes kertoa mitä kaikkea tuo miehen sisko on hänelle meistä sanonut. Tosi kiva juttu. Luulin että meillä oli kaikilla ihan hyvät välit ja nyt sitten saa kuulla, että puhutaan selän takana tuollaisia :(

ap

Vierailija
7/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ikinä kellekään sanonut anopistas mitään pahaa? Nuo nyt on ihan typeriä juttuja tuommoiset, anna olla ja näytä olevas tuommoisen p*skapuheen yläpuolella.

Vierailija
8/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla vähän kireä anopin seurassa.

Minustakin anoppi on laukonut vähän vastaavia kommentteja, mutta MIEHELLENI.

Vierailija
9/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhunut anopista pahaa, välillä tullut siitä sanottua miehelle, kun anoppi puuttuu joka asiaan ja marmattaa kaikesta, enemmän miehen siskolle, mutta on se meillekin jotain joskus sanonut, ei kuitenkaan mitään noin pahaa. Loukkaannuin ihan tosissaan tuosta kommentista, menee nyt sanomaan tuollaista selän takana :(

ap