Mieheni on ihastunut kaverinsa vaimoon
Miten tähän nyt pitäis suhtautua??
Mies itse asian tunnusti, kun olen sitä jo kauan epäillyt. Sanoi ettei ikinä voisi mennä ajatusta pidemmälle tämän naisen kanssa, mutta siis ihatunut on ja tuntee fyysistä halua sitä naista kohtaan, samoin henkisellä tasolla.
Itsestäni tuntuu saatanan pahalta. Toisaalta järki sanoo, että hienoa kun mies kertoi asiasta avoimesti ja ennenkaikkea täytyyhän sen mua rakastaa, kun sanoo ettei ikinä vois eikä haluais vaarantaa omalla tyhmällä käytöksellään sitä kaikkea hienoa, mitä meillä on.
Mutta miten tästä nyt pääsee yli?
Kommentit (42)
Meillä kyllä kaveriporukalla flirttaillaan puolileikillään paljonkin, varsinki pikkusen humaltuneena. En usko kuitenkaan, että kukaan meistä oikeasti menis pidemmälle.
Ja tosiaan joku hitaiden tanssiminen, saunominen tai pikku pusuttelu ei minun mittakaavalla ole mitään pettämistä vaan harmitonta hauskanpitoa ;o) Onneksi miehenikin ajattelee samoin.
itselle ei vielä ole 6 vuoden yhdessäolon jälkeen tullut yhtään kiinnostusta muita/ketään kohtaan. Vaikka meidän suhde onkin ihan persiistä. Miehellä suhteemme alussa oli enempikin muita virityksiä ja kaipasi entistä vaimoaan ja se satutti todella paljon. Mutta silti on yhdessä roikuttu. Minulla nuo miehen kaipaukset vaikuttaa vieläkin, vaikka mitään fyysistä ei tapahtunutkaan