Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on ihastunut kaverinsa vaimoon

Vierailija
25.02.2008 |

Miten tähän nyt pitäis suhtautua??

Mies itse asian tunnusti, kun olen sitä jo kauan epäillyt. Sanoi ettei ikinä voisi mennä ajatusta pidemmälle tämän naisen kanssa, mutta siis ihatunut on ja tuntee fyysistä halua sitä naista kohtaan, samoin henkisellä tasolla.

Itsestäni tuntuu saatanan pahalta. Toisaalta järki sanoo, että hienoa kun mies kertoi asiasta avoimesti ja ennenkaikkea täytyyhän sen mua rakastaa, kun sanoo ettei ikinä vois eikä haluais vaarantaa omalla tyhmällä käytöksellään sitä kaikkea hienoa, mitä meillä on.

Mutta miten tästä nyt pääsee yli?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan v***** aika paljon. Otan osaa, miehet ovat joskus ääliöitä.

Vierailija
22/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen miehen olisi pitänyt sun mielestä tehdä, jotta ei olisi ääliö? Olla ihastumatta? Olla kertomatta? Mun mielestä apn mies toimi ainoalla oikealla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elät vaan. kyllä se ohi menee. ihastumisia tulee ja menee.

älä tee asiasta isompaa kuin se onkaan. panosta parisuhteeseesi.

Vierailija
24/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on epäreilua, että miehesi kertoi asiasta sinulle. Miksi kertoi? Painostitko vai tunsiko hän olonsa syylliseksi. Jos kyseessä on jälkimmäinen, mies toimi epäreilusti sinua kohtaan. Jokaisessa liitossa tulee eteen ihastumisia, varsinkin, jos ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa. Mutta niistä ei tarvitse kuitenkaan kumppanille kertoa, jos parisuhde on muuten kunnossa eikä ole tarkoitus mennä ajatusta pidemmälle. Kertominen on ihan turhaa, sillä ihastuminen on luonnollista eikä se vaikuta teidän suhteeseenne millään tavalla kuin vasta siinä vaiheessa, kun hän puhuu siitä ääneen.

Vierailija
25/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaan jo kuukausia kiinnittänyt huomiota siihen, miten puhuu tuosta naisesta aina niin ihailevasti ja positiivisesti. Ja yhteisessä illanvietossa " karkasi" aina juttelemaan naisen kanssa, kun hän oli yksin ja myös halusi tanssia hänen kanssaan (hitaita), vaikka yleensä ei kauheasti tykkää tanssia.

Tuo nainen ei varmaan tiedä miehen ihastusta, on sellainen avoin ja rempseä ja omaa paljon miespuolisia KAVEREITA muutenkin, niin tuskin ajattelee että toisella olis sen enempää mielessä.

Kiitti kuitenkin vastauksista. Aika maassa on oma itsetunto just nyt.. Mutta kai tämä sitten menee ohi??

AP

Vierailija
26/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan viimeiseen sen verta kommentoida, että kyllä vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa ALASTI saunominen saati sitten pussailu on kaikkea muuta kuin viatonta. Hitaat menee, jos se tehdään tyylillä eikä mitään perseestä puristeluja ja supatteluja ole mukana.

Vierailija
27/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut vuosien varrella silloin tällöin toiseen mieheen. Olen puhunut aina asiasta avoimeti mieheni kanssa. Minusta minun mieheni on niin mukava, kun voin jutella hänen kanssaan kaikesta - jopa siis ihastumisistani.

Tunteet tulevat ja menevät ja aina niille ei voi mitään. Kuitenkin sitä ihastuu aina vain unikuvaansa, koska vaikka olisi kuinka hyvä ystävä, niin ei sitä kuitenkaan niin läheiseksi koskaan tule, että tietäisi tarkkaan, minkälainen toinen ihminen on. Toisaalta toisin päin: se oma puoliso on niin läheinen, että välillä piereskelee avoimesti ja ei siis näytä niitä parhaita puoliaan enää. Niinpä vieras voi tuntua fiksulta, kun ei näe tai kuule hänen " pierujaan" . Ihastuminen on juuri sitä, että vielä ei näe näitä tavallisia puolia siitä toisesta ihmisestä.

Vierailija
28/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri on ihastunut minuun. En tiedä tietääkö hänen vaimonsa. Hän on itse kerran sanonutkin asiasta minulle. Tuskin on ainakaan kertonut vaimolleen paljastaneensa tunteensakin kerran.

Mies hakeutuu kyllä seuraani, mutta ei hän käyttäydy koskaan epäkorrektisti. Minä en ota asiaa vakavasti ja uskon sen menevän ajan myötä ohi. Meillä on joissain asioissa enemmän yhteistä kuin hänellä ja vaimollaan. Tai mistä minä tiedän miksi on ihastunut.

Rakastan miestäni ja pidän tämän ihastuneen miehen vaimosta enkä ikimaailmassa tekisi mitään tämän miehen kanssa vaikka joskus lähestyisikin muuten kuin sanallisesti. En provosoi häntä, mutten myöskään syrji.

Miten ap toivot miehesi ihastuksen kohteen suhtautuvan? Itse uskon, että asia vaan menee ohi ja ystävyytemme voi jatkua.

Vierailija
29/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka herkästi kukin ylipäätään tuntee ihastusta ja vetoa vastakkaiseen sukupuoleen...Toisethan ihastuvat herkemmin, ja ihastukset myös menevät toisilla pinnallisemmin ja nopeammin ohi.

Mutta siis minulle ainakin tärkeintä on tietää, että mieheni ajattelee kuten sinun miehesi. Olemme siis puhuneet asiasta hypoteettisella tasolla. Hän ei IKINÄ toimisi minkään ihastuksen tunteen pohjalta niin, että vaarantaisi meidän suhteemme. Itse asiassa tiedän tämän myös käytännön kokemuksesta, sillä olen ollut nykyisen mieheni kanssa iät ja ajat kaveri (siis jo ennen seurustelumme alkamista) ja olen siis nähnyt, miten hän toimii aiemmissa ihmissuhteissaan. Joka tapauksessa, tärkeää on siis tietää, mikä on miehen moraali, ja minkä hän arvottaa korkeimmalle (ei ohimenevää ihastusta, vaan rakkauden ja syvemmän tunteen kanssasi). Itse en edes haluaisi tietää, keneen, koska, miten ja kuinka kauan mieheni sitten olisi ihastunut. Juuri siksi, että se aiheuttaisi mustasukkaisuutta, pahaa mieltä ja katkeruutta, vaikka tietäisinkin, ettei mies tule tekemään mitään kyseenalaista. Missään nimessä en lypsäisi tietoja, jos jotain epäilisin, vaan toivoisin pikemminkin, että ihastus menee menojaan ilman, että minä joudun siitä paljon kuulemaan tai näkemään.

Niinhän se on, ettei tunteilleen voi mitään, mutta käytökselleen voi. Ainoa, mikä tuossa miehesi käytöksessä pistääkin silmään, on se, että hän hakee aktiivisesti kahdenkeskeistä aikaa tämän naisen kanssa. Myös tuo hitaiden tanssiminen ihastuksen kanssa kyllä ylittäisi jo meidän parisuhteessa sopivuuden rajat. Etenkin, jos niitä hitaita ei muuten ole tapana juuri tanssia. Tarkoitan siis sitä, että mikäli miehesi todella arvottaa teidän suhteenne (ja sinun tunteesi!) yli tämän satunnaisen ihastuksentunteensa (jolle sinänsä hän ei mitään voi, ja joka on ihan luonnollista), hänen tulisi pikemminkin ottaa etäisyyttä tähän naiseen, jottei ruokkisi ihastuksen tunnetta, vaan antaisi tunteille pikemminkin mahdollisuuden mennä ohi mahdollisimman nopeasti. Jos miehesi itsekin tiedostaa olevansa parisuhteensa ulkopuolelle ihastunut, mutta haluavansa suojella parisuhdettaan, eikö hänen pitäisi yrittää ottaa etäisyyttä ja aktiivisesti kuolettaa näitä tunteitaan toiseen naiseen, ei hakea läheisyyttä tämän kanssa?

Voisit vaikka kysyä tätä mieheltäsi. Kuten myös sitä, miten hän jatkossa ajatteli toimia naisen läsnäollessa. Ja aikooko hän esim. huomioida sinun tunteesi, nyt kun sinäkin tiedät ihastuksesta.

Vierailija
30/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ovat luonnollisia, niitä voi olla useitakin pitkän liiton aikana, mutta tunneäly taitaa olla miehelläsi vähän hukassa.

Vierailija
31/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua. Sitten on. Ei kaikkea saa mitä haluaa.

Vierailija
32/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiellä.

Vierailija
33/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä minkalainen tukka sulla on, niin tiedän.

Vierailija
34/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä sen miehen olisi pitänyt sun mielestä tehdä, jotta ei olisi ääliö? Olla ihastumatta? Olla kertomatta? Mun mielestä apn mies toimi ainoalla oikealla tavalla.

Vierailija
35/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kaiken muun päälle miettisit yökaudet vielä sitäkin että valehteleeko mieheni minulle ja onko sillä suhde siihen ja sen vuoksi se peitteli asiaa

Vierailija
36/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen (tai naisen vastaavassa tilanteessa) pitää olla tarpeeksi tunneälykäs ollakseen kertomatta ihastuksestaan partnerilleen, mutta jos partneri itse kysyy, täytyy kertoa totuus. Sehän on sitä toisen kunnioittamista, sillä jos itse kysyy, on oletusarvo, että itse on sitten kanssa miettinyt, haluaako oikeasti tietää...Minä en haluaisi. Vaikka arvaisin pääpiirteittäin, yksityiskohdat ja ääneen lausuttu totuus ihastumisesta sattuvat.

Mies tekee päin mäntyä ainoastaan siinä, että virittelee kahdenkeskeisiä puhetuokioita ja tanssii hitaita (!) tämän ihastuksensa kanssa.

Vierailija
37/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehelle, että on myös kiinnostunut, niin ap lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs:)

Vierailija
38/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita tapauksia, joissa parisuhde on arvoettu ihastusta (molemminpuoleistakin) korkeammalle ja toimittu myös sen mukaan. Ei olla petetty, eikä jätetty.

Ihastuksia tulee ja menee elämässä paljon, mutta toimivia ja pitkäaikaisia parisuhteita, aitoa rakkautta ja kumppanuutta on vaikea saavuttaa. Niitä mahtuu elämään paljon vähemmän kuin ihastuksia! Ei jokaisen ihastuksenkaan kanssa se parsuhde tule onnistumaan...

Vierailija
39/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vielä niitä ihastumisia ollut. En ole mieheni tapaamisen jälkeen ihastunut enää kehenkään muuhun, enkä usko että miehenikään on.

Vierailija
40/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla rohkaisematta mitenkään ja periaatteessa hieman välttelen miestä ja en ainakaan jää kaksin koskaan. Hän on lähennellyt muutamia kertoja ja kännipäissäni olen suudellut hänen kanssaan, josta oli kova morkkis.

Kaverini mies on varmaan vaan sellainen, joka ei näe miten hieno hänen vaimonsa ja perheensä on, vaan kuvittelee, minun olevan jollakin tavalla vetävämpi, mitä en ole. En aio enää juopua, jos hän on lähettyvillä, ettei vaan mitään tule koskaan sattumaan.

Varmaan nämä flirttailevat, mutta kunnolliset perheenisät rakastavat vaimojaa, eivät vain oikein tajua itseään ja ovat noin vain ihastumiselle alttiita.

Minun mieheni tietää asioista, mutta ei ole kiinnostunut tai mustis. Lieneekö hänellä jotain omia kiinnostuksia, kun ei taas välitä minusta tai tekemisistäni vähääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi