Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***** HUHTIHIPPUSET vkolla 9 *******

25.02.2008 |

Tässä avaus, kun en löytänyt =o)

Ja viime vkon löpinät:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12475377&p=1&tmo…

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aika vaan rientää. Mullakin alkaa puolentoista viikon kuluttua äitiysloma, vaikka eipä tässä nyt hirveesti oo muutenkaan tarvinnut rehkiä; mitä nyt silloin tällöin olen nokkaani koulussa käynyt näyttämässä.Ensi viikolla alkaa raskaudenkin suhteen ne meillä paljon puhutut " tuuletusviikot" eli bebet on pysynyt masussa 34 viikkoa. jee! Nyt ei ole pahemmin onneksi supistellutkaan sitten viime maanantaiyön.

Meille on kaikki äidit ja sukulaiset jo nyt kantanut pakastimet täyteen nruokaa, niin että taidetaan sen suhteen selvitä helpolla. Ite oon tätä " luppoaikaa" kuluttanut lähinnä lukemalla sekä koulukirjoja, että vähän keveämpää matskua ja siivonnut. just sain tehtyä oikeen suursiivouksen. Nyt onkin aika poikkinainen olo. ostoslistallakaan ei taida enää olla kuin kaarituettomat imetysrintsikat ja rintapumppu. Jotain vois tosiaan pakkaseen ehkä leipoakin vierasvaraksi...

Mä nään nykyään ihan sekopäisiä unia. Muutama yö sitten näin sellasta unta, että mies oli laittanut vauvat muovipussiin, kun kuljetti yönä niitä paikasta A paikkaan B ja viime yönä taas toinen vauva oli joutunut jääkaappiin. Unohdan myös unissani vauvat aina jonnekin tai maito loppuu tai jotain muuta ahdistavaa. Herään sitten aina ihan hiestä märkänä. Inhottavaa. pyörii vissiin niin paljon tuo tuleva päässä ja arveluttaa, miten oikein selvitään. Onneksi meillä on sellanen tilanne, että voidaan molemmat olla ihan kokopäiväisesti koko kesä kesäkuusta elokuun loppuun kotona. Ja senkin jälken mies tekee vaan osapäivätyötä koko ens vuoden. joten apua kyllä saan. Ei voi muuta kuin olla tosi kiitollinen!

Nyt taidan mennä lepäilemään siivouksen uuvuttamana. Seuraava ultraääni on 10.3, joten tulen viimestään sillon kertomaan pikkuisten kuulumisia. Hyvää viikonloppua kaikille!

-Bea ja pienet, rv 33+1-

p.s löysin siivotessa raskaustestit vessan kaapista. Hassu, kun tein niitä kaksi (vähän niin kuin yhden molemmille vauvoille, vaikka en kaksosuudesta silloin mitään tiennytkään.) Hurjaa tosiaan, niin kuin Burdekin sanoi, että nyt on jo n.kuukauden päästä synnytyksestä, vaikka äsken vasta pissaili tikkujen päälle:)...

Vierailija
42/44 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti uusimmat kun esikoinen nukkuu.

Mulla vasymys sen kun kasvaa ja tuntuu etta pienikin rasitus tuntuu kaiken maailman vaivoina illasta. Ehka osittain siksi kun olen aika pienikokoinen (162 cm), niin tan isohkon pallon kanssa elaminen ottaa voimille. Mies joutuu melkein joka ilta auttaan mua venyttelemaan pohkeet, kun kramppaa niin kamalasti ja selkakivut senkun lisaantyy... Eli tata loppuraskauden ihanuutta taalla :)

Olen tassa pikkuhiljaa pessyt kaikki vauvanvaatteet ja hankinnat on melkein kaikki tehtyna. Ostettiin sitten Phil&Teds:n sport-tuplarattaat vaikka arvokkaat ovatkin. Halvemmat silti taalla kuin mita Suomessa olisi ollut. Ja niin paljon hyvaa kuultu lahipiirista eli paadyttiin niihin..

Taalla on aivan ihanat ilmat nyt. Sellainen +27 astetta. Ei viela liian kuuma siis. Ajattelin vieda tyton uimaan altaalle, kun herailee paikkareilta. Saavatpahan siina naapurit ihailla mun muhkeaa bikinivartaloa samalla :)

Oikein hyvaa vkl:a kaikille!

Browniette 34+2 ja pikkuneiti ensi viikolla 2v!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin uudelleen noita tuoreimpia viestejä, mutta oikeen mitään ei jääny päähän. Tekis mieli mennä nukkumaan, mutta toi pikku neiti vielä häärää tuolla ja mies nukkuu krapulaansa.. =) Oltiin eilen miehen serkun 30v & valmistujaisjuhlissa ja mies jäi sinne vielä jatkamaan kun me häivyttiin Heidin kanssa kotiin... :D Tän jälkeen siltä taitaa olla juomiset juotu, ainaki varpajaisiin asti. ;)

Jaahas.. nyt kuulostaa siltä, että Heidi meni herättelee isäänsä.. :D

Eilen kävin kampaajalla ja leikkasit puolipitkät hiukset ihan lyhyiks.. tänään meen iltapäivällä kaverin kanssa leffaan jne.. =)

No joo.. Siis ei mulla mitään oikeen kunnon asiaa ollu. Hyvää sunnuntai päivää kaikille!

Burde 35+0! :0)

Vierailija
44/44 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotiutui iso osa esikoisen kamoista, jotka on olleet miehen siskolla lainassa. Nyt löytyy sitten yhdistelmävaunut, matkarattaat, sitteri, hoitoalustat, vino pino pepunkuivauspyyhkeitä, harsoja, tuttiketjuja, pulloja yms. Itkuhälyttimet vielä unohtui ja turvakaukalot saadaan lainaan vielä myöhemmin. Esikolla kun ei ollut omaa kaukaloa, vaan käytettiin serkun vanhaa ja nyt siis Veerakin saa eri serkun kaukalon lainaan ja mallikin on uudempi. Kaverilta täytyy vielä kotiuttaa Aventin rintapumppu ja siihen kuuluvat pullot/tutit, sen jälkeen kaikki paitsi pinnasänky onkin valmiina.

Sain myös kassillisen ainoan tyttöserkun vanhoja vaatteita. Ovat säästäneet vaan kaikkein hienoimmat, kun kyseinen neito täyttää jo 7 v. ja ei ole muita tyttöjä suvussa vielä ollut. Pienimmät näyttivät ihan nukenvaatteilta ja musta oli ihan outoa semmoisia vaatteita viikkailla. Nyt sen hyvin huomaa, että toinen lapsi tulee tässä vaiheessa " lähes ilmaiseksi" , kun kaiken vermeet löytyy ennestään. Toki jotain pientä on tullut ostettuakin, mutta pääsääntöisesti pärjätään vanhoilla omilla tai sitten muilta lainatuilla.

Eilen vaihdettiin järjestystä makuuhuoneessa ja se poiki muutaman hyvän idean remonttia varten. Pannaan yksi ovi makkarista umpeen ja puhkaistaan uusi ovi lastenhuoneen puolelle, jotta saadaan kyseisestä viistokattoisesta tilasta tehtyä lapsille vaatehuone. Nyt tila on ollut lähes käyttämättä - siellä on vaan takkahuoneen sohvan tyynyt evakossa, kun itse sohva on autotallissa odottamassa takkahuoneen rempan valmistumista. Aikuisen on vähän hankala käyttää ko. tilaa aktiivisesti sen mataluuden takia, mutta lapsille passaa hyvin.

Sain tänään väsättyä viimein pari tyynynpäällistä, korjattua muutaman hajonneen vaatteen ja imuroitua keskimmäisen kerroksen. Mansikkakiisseli on jäähtymässä ja kohta voisi vielä veivata punaherukka-kermaviilipiiraan. Pitää myös nauttia miehen kotona olemisesta, kun joutuu kuulemma tekemään ensi viikon pitkää päivää ja to-ma on sitten lautailemassa Alpeilla. Jaha, jos sitten painuisi hetkeksi köllöttelemään ja alkaisi sen jälkeen kaivelemaan taikinatarpeita esille.

Winku ja Veera, 33+6