Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut laihdutuslääkkeitä?

Vierailija
25.02.2008 |

Siis niitä reseptilääkkeitä?

Olen menossa lääkäriin keskustelemaan asiasta. En odota lääkkeiltä ihmettä, vaan tukea. Tiedostan, että lääkkeet yksin eivät auta, vaan muutos on tapahduttava elintavoissani.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kolmatta kuukautta Reductiliä viime syksynä, huono päätös. Lisäsi painoa ja teki järkyttäviä hormoonihäiriöitä. Kuukautiset reistaili. Tuli isoja kipeitä patteja ja finnejä joka paikkaan (naamaan, selkään, reiden sisäpinnoille, rintojen alle) ja mulla kun ei murrosiässä eikä koskaan muulloinkaan ole finnejä ollut.

Rytmihäiriöitä, ei isoja, mutta kuitenkin.

Ensin teki sen että, mä, joka en syö ollenkaan karkkia, kaahin kaikki kaapit illalla jos jotain makeaa löytyisi. järkyttävää makeanhimoa kesti viikon verran. Ruokahalua ei vienyt ollenkaan, mutta lopetettua ruokahalu kasvoi eikä ollut sellaista tunnetta lliankaan että nyt pitäsi syöminen lopettaa.

jossain välissä painoa oli pudonnut 1,8kg ja siitäkin tuli takas 500g. Ja loputkin käytön lopettamisen jälkeen.

En kohdaltani suosittele lainkaan.

Acompliaa kieltäydyin ottamasta keskusteltuani lääkärin kanssa Acomplian mahdollisista vaikeistakin sivuvaikutuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ylipainoinen nainen alkoi kokeilla laihdutuspillereitä. Pillerit vei kyllä ruokahalun, mutta kun meni lääkärin juttusille,lääkäri kielsi ne, just siksi, koska aiheuttivat rytmihäiriöitä ym ym. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja laihduttakaa ilman pillereitä!!!

Vierailija
4/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistautunut lääkäriä varten pitämällä ruokapäiväkirjaa. Tarkoitus on pitää sitä kuukauden, nyt lähti kolmas viikko käyntiin.

Miten muuten kannattaa varautua?

Vierailija
5/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella nuita lääkkeitä saa?

Täälläkin kauhea ylipaino (91kg/158cm) ja jojoan vaan, vaikka kuinka YRITÄN. Sorrun vaan aina.. Viimeisen vuoden aikana paino ollut 87-95kg.

Vierailija
6/6 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat melko hintavia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän