Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lokakuiset äidit, ja muutkin. Näillä keskustelupalstoilla näkyy näitä raskausviikkomääreitä, esim. 6+3 jne. Uutena aloittelijana mun täytyy kysyä, mitä tuo tarkoittaa... Tähän mennessä on selvinnyt vaan kuukautisista laskettu rv. Jos merkintä siis on a+b, niin mikä on a ja mikä b. Älkää lynkatko tyhmää...:-)

Vierailija
42/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä hulinaa ja esikoisen 5v. synttäreitä juuri juhlittu melkein viikon verran. Nyt taas vähän rauhallisempaa.

Kävin ekassa neuvolassa maanantaina rv 8+4. Yllätys oli suuri, kun kuulin että seuraava käynti on vasta rv 15+4! No, mitäpä siellä ravaamaan niin usein, kun loppuraskaudesta siellä ehtii taas käydä ihan riittävästi. Lääkärineuvolaan en mene ronkittavaksi, koska kävin alkuraskauden ultrassa & gynen tarkastuksessa rv 7+4.

Meillä käydään myös rv 30 eteenpäin kahden viikon välein ja rv 35 lähtien viikon välein. Kun rv 40 on täynnä on käyntejä 2-3 päivän välein. Meillä molemmat lapset syntyneen 2 viikkoa yli LA:n, joten todellakin ehdin tuolla neuvolassa vielä kyllästymiseen asti juosta...

Meillä tehdään kunnallinen np-ultra neuvolassa ikivanhoilla laitteilla ja sen tekee normaali neuvolalääkäri. En oikein luota lekuriin sen paremmin kuin laitteeseenkaan, joten varasin ultran ja seerumiseulan yksityiselle. Menen sinne rv 11+4, joka on kuulemma kaikkein paras aika tuolle yhdistelmätutkimukselle. Vielä melkein 3 viikkoa odottelua.

Milloinkas te muut olette tunteneet liikkeitä aiemmissa raskauksissa? Itse tunsin ekasta viikolla 15 ja toisesta jo kun rv 12 oli täynnä. Eli liikkeitäkin voisi tässä jo pikkuhiljaa alkaa toivoa :-D

Vielä edelliselle kyselijälle voisin sanoa, että rv a+b tarkoittaa a täyttä viikkoa ja b päivää siihen päälle. Minulla on nyt 8 täyttä raskausviikkoa takana ja 6 päivää päälle eli olen viikolla 8+6. Huomenna tulee yhdeksäs viikko täyteen eli silloin olen viikolla 9+0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti plussattuani johonkin ketjuun ilmoittauduin, mutta siihen jäi. Nyt taas täällä. Olen siis rv8+6 ja vielä koko ajan hieman henkeä pidättelen. Ts. vaikkei koskaan ole keskenmenoa ollut, niin jostain syystä ajatus on usein mielessä. Osittain syy varmaan siinä, että sellaista pientä vuotoa on ollut jo monta viikkoa.

Kovasti minulle on kyllä vakuuteltu, että on ihan yleistä.

Ultrassa tuli käytyä rv7. Sykkeen näkeminen silloin helpotti hetkeksi.

Olo on ollut jo kolme viikkoa täysin sietämätön! Etoo, väsyttää ja itkettää ihan urakalla -ja koko ajan! Tuttava sanoi, että kurja olo on hyvä merkki. Liekö joku yleinen uskomus?

Kauheaa valivalitusta! :/ Onko muita, jotka eivät ihan uskalla vielä ilosta hyppiä? Hassua, kun yleensä olen oikein positiivinen. Toivottavasti tämä ei jää päälle! :o

Vierailija
44/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas,

Eilen kirjoittelin aika synkissä tunnelmissa ja kiittäisinkin nyt kaikkia vastanneita oiken paljon! Ihan lukea muiden hyvistä kokemuksista :)

AngelEyes; mukava kuulla, että vuotoa ei ole enää ollut! Tsemppiä sulle!

5mama; aika hurja kokemus sinulla! Hyvä, että kaikki meni sitten loppujen lopuksi hyvin:) Minäkin kyllä meinaan pyytää, että tarkkaan tutkivat ennenkuin aletaan mitään keskeyttämään.

Vuotoa minulla ei ole eilisen iltapäivän jälkeen enää ollut, onneks, mutta olo on kyllä edelleen aika epätoivoinen ja surullinen... Tuntuu melkeen et haluisin jo tänään mennä uudestaan ultraan, johonkin muualle, jospa siellä sitten jotain näkyis :/ Tiedän, että on tyhmää ja pitää nyt tämä viikko vaan odottaa (lääkäri sanoi, että voi olla jopa turhan aikasta ensi viikollakin, että parempi olis ollut odottaa suosiolla vaikka heti se 2 viikkoa, mutta siihen en kyllä nyt pysty!)..

Kun mies tuli eilen töistä kotiin, en oikeastaan saanut sitä kaipaamaani tukea häneltä, vaan hän melkeen " suuttui" , eikä halunnut juurikaan puhua siitä. Valitti, että töissä on rankkaa ja sitten kun tulee kotiin, kuulee tällaisia uutisia... Ymmärrän toki, että hänkin oli huolissaan ja " pettynyt" , ja onkin varmaan odottanut tätä lasta enemmän kuin minä (jos suinkin vaan mahdollista!), joten reaktio on kyllä ihan ymmärrettävä. Siinä minä sitten jouduin häntä tukemaan ja piristämään, vaikka luulin että olis käynyt toisin päin. :(

Viime yön nukuin tosi huonosti, eka en meinannut saada unta ja sitten heräilin koko ajan, tämä asia pyörii koko ajan mielessä... Välillä kyllä tuntuu, että toivoa on vielä ja ensi viikolla on kaikki hyvin. Että viikot ei vaan täsmää ja sikiö onkin nuorempi kuin luultiin (jätinhän pillerit pois vasta muutama päivä ennen viimeisiä kuukautisiani)! Toivon ja rukoilen, että näin olisi ja ensi viikolla näkyis jo kaiku ja sydänäänet!

Sorry, tää nyt oli taas tällaista valittamista. Toivottavasti ensi kerralla parempia uutisia!

Onnea matkaan teille muillekin!

-Riikka-

Vierailija
45/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpähän tänne lyhkäisesti kirjottaa, vaikken vielä ole mihinkään " ilmoittanut" kuuluvani tänne. Tein pari viikkoa sitten positiivisen testin kun mystinen mahatauti kesi päiväkausia... Tuossa vierellä höpöttelee 10,5 kk tyttö jota vielä imetän eikä menkta ole alkaneet, joten lasketusta ajasta ei sen kummemmin ole hajua... Uskoisin kuitenkin olevani ehkä rv8 kieppeillä. Huomenna menen yksityiselle ultraan (meillä ainakin tuosta esikoisesta ainoa ilmainen ultra oli rekenneultra, tiedä sitten olisiko tehty poikkeusta jos tuota laskettua aikaa ei muuten osata arvioida) ja juukelisti jännittää :)

Mutta siis itse asiaan. Kun aloin odottamaan tyttöä, kierto oli melko säännöllinen (29-31 päivää), kun menin tuonne yksityiselle varhaisultraan, menkkojen mukaan viikkoja piti muistaakseni olla 9+5, mutta niitä sitten olikin vian 8+1. Kaikista jännintä oli, että olin teh nyt myös ovulaatiotestin, jonka mukaan ovulaatio oli aikalailla oikealla paikallaan. Eli siis kovasti koitan nyt tsempata niitä, joilla ei esim. sykkeitä näkynyt, eli vaikka kuinka tuntuu, että olet varman raskauden kestosta, niin silti se voi heittää ihan reippaastikin.

Yökkivä Coltsfoot

Vierailija
46/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ihanasti ja pakkasta vajaa 10 astetta.

Hyvä olo! ja vielä vapaa päivä!

Aamuisin herään lievään kuvotukseen, mutta se menee ohi kun hengittelen rauhallisesti enkä liiku... Mutta aika pian on saatava jotain mahaan, ettei ihan hullun huono olo tule.

Pahoinvointi on illalla se kurjin, töissä on tuskallista olla kun ruokaa pitäisi tehdä ja tuntuu että laatta lentää ja heikottaa. Kylläpä ne töissä tietää että paksuna ollaa, eihän sitä voi salata kun niin raskasta hommaa pitää välillä tehä... ja kesälomistaki ollu jo puhetta ja mun ois pitäny olla tuuraaja kesän lopulla, mutta sanoin ettei mun varaan voi niitä nyt tehä, tuskin olen töissä silloin jos kaikki menee hyvin.

Esikoltakin jäin pois supistelujen ja työnraskauden vuoksi jo 6:lla kuukaudella.

Mulla oli jokin aika himo syyä raakaa sipulia tuosta vaan, teki niin mieli ottaa ja purasta, niin ku omenaa, ja valkosipulikin olis maistunu. Sitte sairastuin yrjötautiin ja nuita ei tee enää yhtään mieli!! EI!

Makeaakaan ei yhtään tee mieli, ei edes suklaata, vaikka siihen sorruin aina... töissä käden ulottuvilla, nyt ei ees tee mieli koskea.

Puuro on mulle ällötys, mutta kas vain! tässäpä istun masu pullollaan puuroa ja mustikoita! ai että oli hyvää :)

Mutta nyt laittamaan neiti päikkäreille!

-S +papu rv 7+5 -

Vierailija
47/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tässä jo muutaman viikon ajan seurannut keskustelua ja nyt tuntuu siltä,että uskallan liittyä seuraan. Itse olen seitsemännellä viikolla ja ei ole vielä ilmaantunut raskausoireita. Hieman väsyttää, ei muuta. Ihmettelenkin hieman että missä oireet viipyvät, mutta hyvä se näinkin on! =) Ensi viikolla on ensimmäinen neuvola käynti ja toivottavasti saan ensimmäisen ultran mahd.pian. Esikoista odottaessani pääsin vasta rv14+ np- ultraan mikä tuntui minusta liian myöhäiseltä ajalta. En aio mennä yksityiselle varhaisultraan, koska en halua pettyä jos jotain epäilyttävää sieltä löytyy tai pahempi juttu jos ei löydy yhtään mitään. Kahdelle ihmiselle olen tässä vaiheessa uskaltanut kertoa- siskolleni ja hyvälle ystävälleni. Ensimmäisessä raskaudessa juuri näille kahdelle kerroin myös alkuvaiheessa. On tämä kuitenkin sellainen asia jota ei malttaisi pitää sisällään! =) Ja muutenkin itse olen vähän hämmentynyt koko tästä raskaudesta tai siis siitä, että niin nopesti meillä tärppäsi e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Tuli yhdet kuukautiset ja sitten heti nappasi. Esikoisen kanssa oli kolme kiertoa ennenkuin tärppäsi. Hieman alle 2vuotta tulee olemaan lapsukaisten ikäero. Tällä hetkellä olen talvilomalla töistä ja ihan mukavaa, että saan viettää lapseni kanssa laatuaikaa kotona. Saa nähdä miten lähtee kotiäitinä oleminen käyntiin syksyllä kahden pienokaisen kanssa.=)

Terveisin:

Heinä23 & " Muru" 6+4

Vierailija
48/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango - mä popsin 600mg buranaa x 2 päivässä kun en vielä tiennyt raskaudesta ja terkkari sanoi, että eipä se burana ole kyllä kenellekään mitään aiheuttanut. Kuulemma vaan ovat extra-varovaisia. Teratologisesta keskuskesta kannattaa myös varmistaa, yksityisetkin voi soittaa ja kysyä neuvoa.

5mama - ai hurja mikä tilanne! Todella hyvä, että lääkäri vielä varmistamalla varmisti!!! Pitääpä muistaa itse kun on myöskin taaksepäin kallellaan kohtu ja sitä tuulimunaa eppäilty kun ei mitään näkynyt (ehkä 6 viikkoa oli silloin).

maranta - älä sure sitä sektiota, pääasia että lapsi syntyy ehjänä ja terveenä ja äiti jää henkiin! Mulla on sekä sektio että alatie lapset ja ihan yhtä hyviä ovat - ja ihan yhtä hyvä äiti olen molemmille :). Se synnytystapa on kuitenkin niin tosi pieni osa äitiyttä, vaikka tiedän että se nakertaa itsetuntoa. Mun ongelmana on huono meijerikapasiteetti ja hitto että esikon kohdalla tuli asiaa itkettyä ja surtua - lopulta oli vaan uskottava että sitä voi olla ihan hyvä äiti, vaikka maitoa ei irtoaisi.

viiru - a=raskauden viikot + b=päivät ennenkuin viikko vaihtuu. Jollen ole ihan väärässä, niin raskausviikot tulee silleen hieman " edempänä" , siis niinkuin " seitsemännellä viikolla" jolloin tuo ab olisi 6+jotakin.

ON: samat väsymykset ja isot ruokahalut, tosin mulle ei maistuisi kuin rasvaiset ja sokeriset herkut ja toisaalta sit koko joukko kielettyjä asioita kuten kalanmätiä. Pöh, 2 aiempaa teki mieli vaan vihanneksia ja porkkanoita... ja nyt silmissä pyörii kermamuffinssit ja carte d' orit. Totesin, että mun on pakko mennä ostamaan numeroa tai paria suurempia housuja, ei mahdu tämä turvotus&syöpöttelyvatsa minnekään :(. Mutta mutta, jos sieltä vaavi tulee niin eipä ne housut ole iso ongelma.

Voikissa & mahdollinen masukki, kenties 7 ja rapiat

Vierailija
49/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huitshapeli: tuttu nikki, olitkos säkin tuolla 3-kuumeilijoissa?

keltavästäräkki: kyllä se oireiden selkeys on kuulemma ihan hyvä merkki. neuvolasta sanottiin että silloin tietää että hormonit toimii varmasti (eikä tarkoita etteikö toimis jos ei kamalia oireita olekaan) jostain luin, että alkuraskauden oireet johtuu siitä et istukka ei vielä toimi hormonaalisesti ja kaikki ne raskaushormonit kiertää äidin kehossa, lopulta istukka alkaa niitä erittämään.

Mulle kovasti alamahanippailua...viiltelee välillä vihloo välillä.....aamulla peläistyin ihan kamalasti ku olin ihan varma että pieni supistus tuntui =( pelkään niin että tämäkin menee kesken...

No mä päätin tänään aloittaa positiivisen ajattelun; mä aioin saada tämän vauvan! =)

Äiti1983 rv 5+6 ja kohta viikot paukkuu taas!

Vierailija
50/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sieltä. Edelliset on -01 ja -03. Mites sulla?

Mä ajattelin nauttia tästä raskaudesta. Helpommin sanottu kun tehty! Huono olo, närästys ja väsymys painaa päälle. Rinnatkin on käyneet araksi, eikä mulla ole yhtiäkään liivejä ilman kaaritukia:( Varmaan lähettävä penkoon varasto, jos siellä olis imetysliivit vielä jossain tallella. Niissä ei ainakaan ollut niitä tukia.

Yritin ettiä nettikaupoista rintsikoita, mutta siellä ei ole kokoja:(

Jos joku tietää liivikauppoja, mistä voisi tilata pienellä ympärysmitalla ja isolla kuppikoolla niin saa kertoo!

huisthapeli ja lilliputti 5+2 (vieläki!)

Vierailija
51/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tullut monta uutta plussaajaa. Hieno juttu! Nyt taitaa olla pikkuhiljaa ihan viimisiä plussaajia, kun tuolla näyttää olevan tulossa jo marraskuisille omaa pinoa. Hassua, ettei sitä kohta enää itse kuulu tuoreimpiin tapauksiin.

Meillä oli eka neuvola tänään. Mies oli mukana ja ainakin jälkikäteen olen siitä todella tyytyväinen. Huomasin meinaan siellä odotellessani jännittäväni tosi paljon. Muutenkin oli kiva, että mies oli vastaamassa niihin loputtomiin kysymyksiin mun kanssa. Tosi mukava oli se neuvolantäti..tai nuori nainenhan hän oli. Jotenkin tosi järkevästi kertoi asioista, eikä yrittänyt jeesustella yhtään mistään syömisistä tai painosta. Mullakin BMI pikkusen yli 25 niin hän vaan totesi, ettei tämä neuvola mikään painonvartijat ole! Kerroin pahoinvoinnista ja hän kehotti syömään just sitä mikä maistuu. Ja sitten monipuolisesti kun on parempi olla. Pahoinvointiin käski kokeilla myös turkinpippuria (siis niitä karkkeja). En ollut ennen kuullutkaan moisesta, mutta ostettiin nyt pari pussia ja huomenna aamulla saan varmaan ekan kerran kokeilla onko siitä apua.

Eipä muuta kun onnea uusille plussille ja kaikille hyvää vointia!

Erica 7+5

Vierailija
52/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala olo on jatkunut, perjantaina ei mikään pysynyt sisällä, oksensin jopa neljä kertaa :( Sen jälkeen en ole oksentanut, mutta huono olo on silti ollut. Ja illalla sippaan ja yhdeksältä illalla, mikä ei nyt niin kamalaa ole, jää vaan laatuaika tuon miekkosen kans aika vähiin..

Eilen oli ensimmäinen neuvola, oli mukava täti (onneksi!) ja tuli ihanan todellinen olo tästä vauvasta! Eipä siellä mitään erikoisempaa, hg oli ok, paineet myös ja sydän ääniä ei suostunut kuuntelemaan vielä. Ainoa pommi oli painoni, meillä ei kotona ole vaakaa, joten en ole hetkeen päässyt käymään kunnon vaa' alla, painoin varmaan viisi kiloa enemmän, kuin mitä viimeksi! Se vaivaa mieltäni vieläkin. Onko teillä noussut paino vielä? Jos on, niin minkä verran? Ajattelin vielä tämän huonon olon takia, että se olisi ennemmin laskenut, kuin noussut :/

Np-ultran sain viikoille 11+3, ei saanut parempaa aikaa ruuhkan vuoksi, sanoi, että antaa mielummin liian aikaisen, kuin sitten sellaisen, että olisi jo liian myöhäistä. Kuulemma ovat velvollisia siellä ultrassa järjestämään sen tutkimuksen, jos noilla viikoilla ei mitään vielä näy :) Tuntuu hurjalta, että siihenkin on enää kolme viikkoa! Aika menee niin nopeasti..

Onnea kaikille uusille plussista! Ja voimia niille ikävämpien uutisten kuulijoille!

Lillian33 & tirppa 8+3

Vierailija
53/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä imetysliivejä siis sattui silmään muuten vaan vauvatavaraa surffaillessa. Aika monessa koossa näyttää löytyvän: http://www.omppulinna.com

Ite olen jälkeenpäin harmitellu, etten tajunnut raskausaikana ostaa pieneksi jääneiden liivien tilalle imetysliivejä, olis ollut sitten imetysaikana ainakin niille käyttöä. Nyt on varastossa sekä isompia tavallisia liivejä että imetysliivejä :P

Vierailija
54/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juurikaan ehtinyt kirjoitella, mutta nyt taas..

lukemassa olen kyllä käynyt monesti.

ollaan viritelty tuonne plussanneisiin lapsettomiin lokakuisten pinoa lapsettomuushoidoilla raskautuneille, mutta meitä ei ole siellä kovinkaan montaa, ja välillä on aika hiljaista..

en varmaankaan osallistu niihin yahoo ja msn juttuihin, seilaan vaan täällä vauvan sivuilla, sen minkä aikaa on.

tämähän vaikuttaa aktiiviselta porukalta, ja aika monta onkin jo ilmoittautunut lokakuisiin. =)

meillä on kaksi poikaa 08/04 ja 02/07

lisäksi on 4 alkuraskauden keskenmenoa, joten aika hermona olen raskauden sujumisesta.

tämä raskaus on IVF -alkuinen, ja siirrettiin kaksi alkiota.

neuvola on 5.3. ja eka ultra yksityisellä 7.3.

ultrassa sitten näkee, onko kyydissä yksi, kaksi vaiko yhtään elävää salamatkustajaa.. jännittää..

neuvola on noin aikaisin, kun terveydenhoitaja ajatteli, että olis kiva, jos lääkäri yksityisellä merkkaisi suoraan neuvolakorttiin. ehkäpä mun ei tarvitse enää neuvolassa käydä sisätutkimuksessa lääkärin pakeilla alkuraskaudessa.

mulla on ollut palelua, poskien punoitusta, väsymystä, ruokahaluttomuutta (lähinnä, leipä, hedelmät ja muut naposteltavat maistuu, ruoka ei)

aamulla hampaita pestessä on yökkimistä, ja yökkimistä aiheuttaa kaikki muukin ylimääräinen suussa, kuten jos yrittää pitää vaikka hiuslenkkiä hetken hampaiden välissä kun laittaa ponnaria, tai jos hius menee suuhun.

hermot palaa normaalia nopeammin.. ja maha on turvoksissa..

mutta nyt, menen saunaan tästä palelemasta =)

-ennis- ja salamatkustaja(t) rv6+0

Vierailija
55/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans ilmoittautuisi uusi mukaan!kävin laittaa jo esittely pinon pohjalle tietoa...plussa testin tein tosa tiistaina. Jännittää, vaikka toinen lapsi olisi tämä meille. Neuvolaa ei ole ollut vielä...

Empä keksi nyt muuta...

pikku ja rv 5+3 laskureiden mukaan

Vierailija
56/79 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitähän onkin täällä vino pino!

Täällä olen ollut kovan kuumeen kourissa ja hiukan on senkin takia voimat poissa, tänään kolmatta pvää kuume, maanantaina ja tiistaina oli jopa 39 astetta joten vetää kyllä aikuisen naisen aikalailla rammaksi raadoksi. Nyt jo sairaudesta niskaote, mutta kuvotus ja etova olo toki jatkuu...no, eikös se oo merkki että istukka toimii vai miten se nyt olikaan. Perjantaina meen yksityiselle ultraan katsastamaan että näkyykö syke. Alussa kun niitä vuotoja tuli paljon ja kun on tullut pari koettua noita alkuraskauden keskenmenoja.

Mutta nyt täytyy mennä, kiva kun moni on niin aktiivinen kirjoittaja, usein piipahdan kyllä lukemassa mutta oon vähän laiskempi itse kirjottamaan...

Ai niin, varasin neuvolan, sain sen parin viikon päähän jolloin viikkoja kasassa hitusen vajaa 9.

Tanni + Taisto (mies nimesi masuasukin, on kuulemma kova taistelija joka selättää pienimmätkin vuodot ja keskenmenopeikot) rv 6+5

Vierailija
57/79 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi hymyilyttämään tuo Enni-Maijan kuvaus yökötyksestä, joka tulee, kun jotain ylimääräistä joutuu suuhun. Itse yritin niellä eilen illalla vitamiinipilleriä, joka jäi pykimään niin, että oksensin ihan kunnolla. Se oli sellainen raskaanaoleville suunniteltu vitamiini, ja mietin siinä yrjöillessäni, että eivätkö ole yhtään mitään kehittelijät ajatelleet. sen lisäksi, että oli kamalan iso tabletti, niin haisi omituiselle. :)

No joo. Yksi oksennus ei tässä konkurssissa paljon tunnu. Jatkuvaa yökkäilyä. Täytyy lohduttautua sillä, että ei tämä ehkä enää montaa viikkoa...

Vierailija
58/79 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsastaan ton linkin, mutta ei sielläkään oikeaa kokoa ollut:( Oli muuten kivannäkösiä liivejä!

huitshapeli ja lilliputti *piipahti*

Vierailija
59/79 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mahaa tuntuu kivistävän Onko muille tuntunut alkuraskaudessa sellasta koko vatsan kivistystä? Edellisessä raskaudessa supisteli paljon ja on vähän sellanen olo, mutta että koko vatsalla ja näillä viikoilla? Ei satu, mutta ikävältä tuntuu ja pelottaa, tietenkin.

Närästääkin, mutta en nyt tiedä olisko tämä sitä sitten? Voi rähmä ja se ensimmäinen UÄ:kin on vasta huhtikuussa Vähän tuonne oikealle alas on vihlaissutkin välillä..

hui

huitshapeli ja lilliputti rv 5+

Vierailija
60/79 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kanssa ongelma liivien kanssa.

edellisessä raskaudessa ostin liivit liiviliikkeestä.

valmiina liikkeessä ei ollut, mutta liike myy Anita-merkkisiä liivejä, ja anitan mallistossa on imetys ja muitakin liivejä tosi montaa kokoa. oma kokoni on 75/g tai h, ja niitä molempia kokoja olen ostanut sekä imetysliivinä että tavallisina kaariliiveinä.

hintaa anitan imetysliiveillä ja muillakin anitan malleilla joita olen ostanut, on ollut 50-70e.

-ennis-