Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Marraskuun Maitonassut viikko 9~~~~

25.02.2008 |

Huomasin ettei ole vielä keritty uutta viikkoa aloittelemaan niin teenpä sen nyt tässä samalla. :)

Eilinen meni itsellä kovassa kuumeessa ja tänään menen sitten lääkärin vastaanotolle eli saikulla. Saas nähdä nouseeko kuume vielä tänään.

Lämpöjä on siis vauvakuume tarkoituksessa ollut hieman turhaa tuijottaa. =/

Jups ja olotila on sitä paljon,että tätsä taitaa löytää ihan ajoissa perille, selkää nimittäin särkee.

Noh, nyt ei jaksa edes murehtia...

Mites muilla tilanne on edennyt? Toivotan oikein hurjasti plussatuulia kaikille sitä tarvitseville ja sitkeyttä piinassa eläville ja tärppionnea oviksen bongaajille. :)))

Hope4 kp 25/25

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava saada " lajitovereita" ! ;)

Ja hirrrrrrrrmuisesti kiitoksia kaikille edelleen onnitteluista: niitä on ihana lukea :)

Toivottavasti Nannin samanlaiset oireet pitää paikkansa bd

Vierailija
22/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hope4 ja niiskuneitinen!!! Tosi mahtavaa lukea näitä plussauutisia! Paljon onnea odotukseen :):):):)

).( Oletan, että ovis on ohitettu(jos sitä nyt edes oli)..Kuitenkin on parina päivänä ollut erilaista tunnetta vas.puolella alavatsaa, mut ei taaskaan mitään limoja mitkä ite oisin huomannu.. No, ainakin on kunnolla peittoja heiluteltu. Ja nyt alkaa piinaava piinaviikon odottelu :) Tosta huolimatta(ovis tai ei), niin on tosi luottavainen olo näihin aikoihin, kaikkensa antaneena :)

Ja lisää plussia kehiin!

- tanni - kp 17/26-28 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 29/28-29 eikä tätiä näy... Lämmöt vielä 36,9-37,0, mutta jomottelee menkkamaisesti. Että eiköhän ne sieltä vielä ala. Omituista on ollutse, että rinnat on edelleen arat ja väsyttää kamalasti. :/ Viime yön nukuin tosi huonosti. Tuntuu, että voisin vaan nukkua ja nukkua... Testasin tänään herkällä testillä (10ml/iu) eikä tullut kun viivanpaikka. Ovis on varmaan ollut tässä kierrossa myöhemmin. Tai sitten stressin takia on menkat myöhässä. Täytyy odottaa vielä pari päivää.

Vierailija
24/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin " vahingossa väärään" pinoon *sekoilua* ;) Tässä kopsu siitä:

kökkö fiilis ja satavarma ettei tässä-kään kuussa tärppiä :(

lämmöt laski eilen ja testit negaa, menkkajomotuksia. tätsyä odotellaan torstaiksi tai viimeistään loppuviikolla.

Tutti kp26/27(-32) yk20

ONNEA PALJON PLUSSANNEILLE!!!

Vierailija
25/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Niiskuneitinen ja Hope4!!! Ihana saada pinoon plussauutisia! :)

Mä en ole nyt oikein varma, että menikö mun ovis jo. Nyt on vasta kp 14 ja kun kp 12 oli vielä ihan kuiva päivä, niin eilen oli sitten kunnon kananmunalimat koko päivän! En sitten eilen ehtinyt tehdä ovistestiä ollenkaan, joten täytyy tänään katsoa tuleeko plussaa. Yksi testikin on enää kotona. Aikaisemmissa clomikierroissa plussa on ollut noin kp 17, joten tämä tuli ihan yllätyksenä. :) Annosta nostettiin kahteen tablettiin, joten on voinut näköjään pistää ovista aikaisemmaksi. Hyvä niin! Pientä jomottelua on tosin jo ollut viime viikonlopusta asti molemmissa munasarjoissa, joten kyllä se varmaan on nyt sitten ovis.

Ihana päivä tänään, töissäkin on ollut pitkästä aikaa tosi mukavaa. Aurinkoista päivää kaikille! Ja paljon plussia!

Rizza kp 14, yk 21 tai 22

Vierailija
26/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tälläkertaa Hope4:)

).(Taustalla enimmäkseen pyörin kun eipä tässä mitään kerrottavaakaan ole.

Loppuis nuo menkat..

2poj@näiti: Vielä on toivoa plussasta, jos ovis on ollu myöhemmin niin + ei välttämättä vielä näy. Pidetään peukkuja!

Ipan@

Vierailija
27/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hope4 =)Tuleepa paljon plussia, hienoa!

Itse alan olla jo täpinöissä vaikka menkat pitäis alkaa vasta ensi viikon alussa. Mutta... mulla on nyt täsmälleen samanlainen väsy/flunssaolo kuin joulukuussa. Eli ei mitään kunnon flunssaa, lämpöä ja totaalinen väsymys. Silloin tää olo noin viikko ennen kuin plussasin. Seuraavaks pitäisi tissit kipeytyä, jos tää on sitä itseään. Pelkään kyllä ett tuun putoomaan kovaa ja korkealta =( Fiilis on vaan just sama kuin joulukuussa. Viikonloppuna voisi herkällä testillä testata. Ainahan sitä sanotaan ett oireet alkais vasta kun on plussannut mut viimeks ainakin alko jo ennen. Mites muilla?

Omaa napaa taas, ens kerralla jotain fiksumpaa.

väsähtänyt murunmamma täpinöissä

kp22/27-28 yk2

Vierailija
28/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun ON: täällä pikku hiljaa odotellaan ovista. Onneksi kierto on jo kp 8/27 eli tuonne viikonlopulle odottelisin ovista. Vähän rivakammin on tämä kuumeilukuukausi lähtenyt käyntiin; liekö alkavalla keväällä ollut mukava vaikutus!

Onnea plussanneille! Ainakin Niiskuneitinen ja Hope4, ihanaa... onnea!!!. Peukutuksia että pikkuihmeet ovat tiukasti mukana 9 kk!

Korallille onnea painonpudotukseen. Myös minulla tarpeen olisi saada muutama kilo alas; kunnon vuoksi, mutta lääkärin mukaan myös raskautumisenkin vuoksi. Alkuvuosi on kulkenut sumussa laihdutuksen suhteen, mutta kyllä auringonpaiste tuo kovasti uutta intoa!

Tutille pahoittelut tuntemuksista. Toivoa kuitenkin vielä on sillä täti punainen ei ole tullut...

Murunmammalle peukutuksia! Kyllä tuntemukset ovat hyvät.. ja tästä kaikki vaan jatkukoon eli plussaa odottamaan!

-vauvaksi- yk 2

Vierailija
29/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea niitä.

Täällä alkaa hiljalleen olemaan olo, että jaksaa muutakin kuin nukkua eli flunssa kaiketi hiljalleen hellittää. :)

Voih, kun täällä on niiiin jännät paikat monella, että on ihan pakko käydä katsastamassa tilanne tasaisin väliajoin josko joku olisi uskaltautunut jo testaamaan ja pidän peukut sekä varpaat pystyssä täällä plussatulosten puolesta. ;)))

2poj@näiti (kirjoitinkohan ihan oikein?): Älä suotta vielä laita hanskoja tiskiin! Tietkö, itse olen sitä mieltä, että ne Aconit ym herkimmät testit eivät olekaan ihan niin herkkiä sillä niistä on kokemusta edellisessä raskaudessa. Näyttivät tooosi haamua, vaikka hcg oli veressä jo 2000.

Ja lisäksi se sun ovis on voinut tosiaan olla himpun myöhemmin.

SILTI ihailen sinnikkyyttäsi ettet ole jo mennyt ja ostanut apteekkia testeistä tyhjäksi ja testannut jo uudestaan (itse nimittäin olisin jo varmaan piinasta ratkeamaisillani jos olisin samassa tilanteessa *halii*). Elikkäs kunnon plussapuhuria toivon myös siihen suuntaan. :))

Myös kaikille flunssan kanssa kamppaileville jaksuja!

ON: Pahoinvointi nostaa jo nyt päätään, liekö flunssa vahvistaa kaikkia moisia tuntemuksia? Oireista (jos nyt joku vaikkas tahtoisi tietää) siis sen verran, että sellaisia ei ollut ellei nyt sitten tuota selkäsärkyä lasketa kun sitä on välillä vieläkin.

Rinnat kipeytyi kyllä sivuilta, mutta oletin sen johtuvan uudesta jumpasta minkä aloitin (tosin kummastelin kipeytymistä kun kyseiseen jumppaan ei edes kuulu ylävartalon lihasliikkeitä).

Ja jos nyt jotakin kiinnostaa tuo OMENAVIINIETIKKA niin lipitin sitä 1 rkl/pvä veteen sekoitettuna koko kierron ajan ja liekö sattumaa, että samassa kierrossa tärppäsi? :)

Nyt pitänee mennä laittamaan poikaviikarille lastenohjelmat päälle ja palailen sitten illemmalla lukemaan josko olisi tullut lisää kuulumisia. :)

Vierailija
30/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hope4!!!! Niin sitä lähti marraskuinenkin plussasade käyntiin, kolme plussannutta jo! Hienoa. Onko 2poj@näiti seuraava? Pidetään peukkuja!!

ON: greippimehun lipittäminen alkoi taas viime viikolla. Kun oviksesta ei ole tietoakaan, täytyy vain odotella ja tehdä parhaansa :) Miestäkin harmittaa tämä ahkerointi, hih. Minä olen ihastunut tuohon greippimehun makuun, se on sellainen pirtsakka. Lieneekö apua, en tiedä, mutta se kierto kun raskauduin oli eka kun greippimehua join. Joten juodaan nyt sitten.. :)

Vierailija
31/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope4: Joit koko kierron sitä tököttiä?! Miten sä sen teit? Kerran yritin, sekoitin ruokalusikallisen lasilliseen vettä ja ei toivoakaan et olisin saanut sitä kurkusta alas. Haju oli jo niin kamala! Onko sulla kenties joku niksi siihen?

Tai muilla palstailijoilla? Taitais mulla olla viisain ratkaisu ne kapselit. Greippimehu menee kyllä mullakin, mut paljonkohan sitä sit pitäis lipittää, riittääkö lasillinen päivässä?

Vierailija
32/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join sitä edellisessä kierrossa varmaan puoli purkkia (jotain puoli litraa) päivässä. Johtuen siitä että tosiaan tykkään siitä! Jos ei sattunut olemaan, niin otin sitruunamehutiivistettä 1rkl vajaaseen lasiin vettä. Mutta kai tuota greippimehua vähempikin riittää..

Tinttana *yhä palstailee*

Vierailija
33/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä Hope4! =) Kyllä hermostuttaa jo niin paljon ettei yölläkään saa unta. Valvonkohan taasensi yönäkin... Menee vähän överiksi tämä.

Tuosta vaan kun on täti myöhässä, niin en ole minun mielestäni niin paljon stressannut tässä kierrossa, paitsi tässä loppuvaiheessa. Itse asiassa OSTIN eilen kaupan halpistestin varalle. Mutta ei varmaan vielä näytä plussaa..? Sitä olen ihmetellyt, niinkun taisin jokertoa, että yleensä tässä vaiheessa ei enää rinnat ole arat, mutta tänään esim. on niitä välillä jomottanut, vai miten sen kuvailisi. Ei jatkuvasti, mutta välillä. Siis ovat olleet kipeät. Ja alavatsaa välillä jomottanut menkkamaisesti. Kohdun nipukkaakin on tullut tutkittua... Tänään oli noussut takaisin ylös, mutta on pehmeä. Ei tästä ota selvää... :/ Ihan kun nyt illalla olisi tullut vähän ruskeaa tuhrua. Mutta jos menkat nyt alkaa, niin olen ajatellut koittaa tuota etikkaa minäkin (vaikken siitä pidäkään). Juodaanko sitä koko kierron ajan? Vai ovikseen asti vai miten?

Greippimehuun en kyllä enää koske. Tänään juuri mietin,että olen koittanut monia tärppikeinoja (greippimehu, e-vitamiini, punaviini... ym. ), että kohta jos ei tärppää niin on ihme. Mutta kai sitä etikkaa vielä pitää koittaa jos ei nyt tule plussaa.

Tsemppiä! =)

Vierailija
34/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistaakseni luin ettei se Acon esim. ole niin herkkä vaikka onkin sen 10ml/iu. Olisiko ollut herkkyydeltään n. 95%, kun taas jotkut ei niin herkät on 99%. Että näin.

Vierailija
35/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sitten täti tuli...toisaalta blaah, toisaalta hyvä. Eli ei muuta kun uuteen kiertoon! Viime aikoina kierrot hiukan pidentyneet, eli 31 päivää taitaapi olla semmonen vakiompi nyt. Eli oviskin siis oletettua myöhemmin. Hyvä tietää!

Jassoo, ei muuta kun buranaa naamariin ja yövuoroon!

Tsempitykset kaikille piinailijoille!

T:Hannekka 1/31 yk 2

Vierailija
36/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis alko " menkat" sunnuntaina ja tänään tajusin iltapäivällä et eihän multa tuu ku vähän sellasta ruskeaa tuhrua edelleenkään.

Ruskeahko valkovuoto?? alko su kp.30 et ihan ajallaan (no päivän myöhässä viimeaikaisiin kiertoihin nähden) ja vähän ruskeampaa on ollu tänään, mutta sitä ei oo tullu ku pyyhittäessä. Side oli pari-kolme tuntia ja ihan puhdas oli ku sen vaihdoin äsken.

Yleensä menkat alkaa heti reilusti vuotamaan ja vuotaa ihan kunnolla 5-7päivää.

En sen kummemmin oo asiaa ajatellu, mutta tänään kun olin jumpalle lähdössä ja ajattelin laittaa tamppoonin.. tajusin et eihän multa tuu kunnon vuotoa vieläkään ja kolme päivää on " menkat" jo kumminkin kestäny.

Mitäs ajattelette tästä? Tulehdus, kierto sekaisin vai mitä tämä nyt on?

Laittakaas kommenttia mitä ajattelette tästä.

Terveisin mietiskelevä

Ipan@

Vierailija
37/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan marraskuisiin vielä pinoutunutkaan, kun rupesi niin nyppimään tää ainainen yrittäminen ja pettyminen. Nyt taas loppukiertoa elellään, niin uskaltaudun vähän tännekin jännäilemään. Vaikka sitä kuinka yrittää ottaa rennosti ja tulee-jos-on-tullakseen asenteella, huomaa sitä kuitenkin stressaavansa asiaa ainakin loppukierrosta jos ei muutoin. Olin niiiiin varma, että meillä tärppää taas suht nopeasti niin kuin aiempinakin kertoina, mutta kuudetta kiertoa jo tässä yritellään.

Ja sitten oireisiin ja niitähän taas pukkaa ja silti tuntuu ettei taaskaan ole mitään tapahtunut. En nimittäin tuntenut kunnolla ovistakaan tässä kierrossa. Alkukierrosta oli kipuilua ja vähäisiä limoja pari päivää ja yhdeksän päivän päästä oli sama uudestaan. Nyt on kp 26/24-34 ja viidettä päivää jomottaa alavatsaa. Välillä on sattunut oikein kunnolla ja repäisykipua on tuntunut pariin kertaan istumasta noussessa. Valkovuotoa on samoin runsaasti ollut jo viikon ajan, kun yleensä on vain pari päivää ennen menkkojen alkua. Vatsataudissa olin viime viikolla (siis vatsa oli tosi löysällä) kaksi päivää ja nyt olen sitäkin miettinyt, että mistä johtuu...=). Ja nyt en kyllä sitten testaa ennen kuin on täti kunnolla myöhässä..en yhtään enää laita rahojani turhiin testeihin! (nooohh...katsotaan kuinka kauan tässä jaksaa/joutuu kärvistelemään?)

Tähtitiuku

Vierailija
38/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt Ipan@ ihmeessä testi jospa sittenkin olisi tärpännyt. Mulla oli kyllä molemmissa raskauksissa alussa kunnon tuhruvuodot ja pelkäsinkin koko ajan menkkojen alkavan, mutta raskaana olin. Ihan kävi jännittämään sun puolesta. Toinen jota jännään on 2poj@näiti. Tuuthan keroo kuulumiset!

Joo ja omaan napaan ei kuulu yhtikäs mitään tässävaiheessa. Että osaakin ola tylsää. Ei oireen oiretta lähestyvästä oviksesta. En kuitenkaan sännänny ostamaan niitä ovistikkuja... ainakaan vielä.

Peukutuksin Muumiblues kp10/27-31 yk1

Vierailija
39/143 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä täällä piinailen iltamyöhään..

Ostin testin ja huomenna aamulla meinaan kattoa mitä se näyttää! Kiertopäivät on huomenna siis 29/29, mutta katotaan nyt, jänskää..

Oireita on kuviteltuna monenkinlaisia, yritän kuitenkin viimeiseen asti olla mahdollisimman pessimistinen! Miten tässä pitäis uni vielä saada??

Pahoittelut pelkistä omista jutuista, mutta nyt hätäisesti vaan kävin jännitystä lieventämässä..

Nanni:)

Vierailija
40/143 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Minäkin päätin ilmoittautua tänne kuumeilijoiden rinkiin, vihdoinkin kun sain rekisteröityä itseni. Mulla on ollut joskus vuosia sitten täällä tunnukset, mutta olen aivan unohtanut ne. No anyway, mekin ollaan aloitettu uuden vauvan " yritys" . Kp olis tällä hetkellä kai 21/28. Näin loppukierrosta sitä alkaa jo hieman jännäilemään. Jännempää tästä todellakin tekee se että me asutaan tällä hetkellä ulkomailla ja vielä aika kehitysmaassa, jos niin voi vielä sanoa. Meillä on ennenstään kaksi lasta. Toinen jo koulussa ja yksi vielä kotona.

Onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti kaikki ketä tänne on kirjoitellut, pysyis kelkassa mukana:) On todella kiva lueskella teidän kuulumisia.

Mangona ja muksut