Paha mieli PAPA-riidasta miehen kanssa ;(
Voi vittu miten itkettää, tuli täältä mieleen että vois olla hyvä käydä papassa pitkästäaikaa, kun en oo vuosiin käyny, ja on mies vaihtunu välissä muutama vuosi sitten.
Sanoin miehelle näistä ajatuksista ja hän alkoi raivoamaan että en ole voinut häneltä sitä saada, koska ei ole ollut minkään saastaisen kanssa, hänen exänsä on kuulemma aina ollut puhdas ja vaikka mitä, ja huusi että minun huoramieheni on varmasti sen viruksen tartuttanut jos sellainen multa löytyy.
Yritin itkeä ja selittää ettei se ole mikään sukupuolitauti, hän vaan raivosi, aikoo huomenna mennä otattamaan kaikki tautitestit itsestään kuulemma synttärilahjaksi mulle että sitten tiedetään ketä syytellä.
Sanoin että sen papillooman voi saada muutenkin kuin yhdynnässä, että minun olisi hyvä käydä siellä testissä, hän vain huusi että ei halua olla kanssani missään tekemisissä ennen kuin ne tulokset on tullut.
Ja korosti koko ajan miten exä kävi vähän väliä papakokeessa ja aina oli puhdas, oli kuulemma vielä viimeisimmän yhdynnän jälkeenkin käynyt ja kertonut että puhdas on.
No hyvä, sanoinkin että hyvä ja anteeksi että " epäilin" hänen exäänsä, yritin selittää että en tarkoittanut mitään saastaista tautia, vaan että kun exä on kuitenkin 30 v nainen ja muutaman kerran synnyttänyt, että hänellä voisi biologian puolesta olla jotain solumuutoksia ollut tms,
mieheni vaan huusi ja nyt lähti eikä aio ottaa minuun enään yhteyttä ennenkuin tulokset on selvillä.
ITKETTÄÄ.
Kommentit (57)
mutta ei.
No en usko kyllä että mieheni olisi vieraissa käynyt, ihan alussa vähän petti kyllä exänsä kanssa, me olemme luovuttaneet verta molemmat aika tuoreesti, joten kyllä sieltä olisi ainakin tuo HIV tullut ilmi, kai minun on silti hyvä jos menen papaan niin otattaa muitakin näytteitä samalla. Voi paska.
ap
Etenkin jos ei ole eka kerta. Onneksi asut omassa asunnossasi.
Jos mies reagoi noin tuollaiseen asiaan, taustalla on joko järkyttävä syyllisyys (=mies tietää, että olet saanut tartunnan häneltä tai hän on pettänyt) tai sitten tyyppi on ihan sekoboltsi. Molemmissa tapauksissa harkitse tarkkaan, haluatko jatkaa.
Miten sitten, kun oikeasti tarvitsisit hänen tukeaan, kun olet sairaana etkä pysty laittamaan ruokaa, tai jos oikeasti tulisi isompi kriisi? Miten uskallat jatkaa? Millaiseen " suoritukseen" mies yltää isommassa asiassa jos jo noin pieni juttu saa aikaiseksi tuollaisen mekkalan?
Vierailija:
minulla on oma lapsi muttei tämän miehen kanssa yhteisiä.On hänellä ollut tällaista vihastumista aiemminkin ja raivoa ja riehumista, muttei ne aiheet ole aiemmin minuun liittyneet tällä tavalla.
Emme asu yhdessä, omassa kotonaan hän nyt varmaan riehuu ja hajottaa taas paikkoja.
Mulla on NIIN paha ja turvaton olla nyt.
Luepa tuo kirjoittamasi itse... Mies riehuu ja hajoittaa TAAS paikkoja.
Ja et usko, että mies on pettänyt, tosin exän kanssa alussa VÄHÄN petti. Miten voi vähän pettää?
hänelle on kyllä määrätty tasaaviakin, mutta hän ei ole hakenut niitä kun ei usko että ne on avuksi.
Tunnistan kyllä että tuo on varmaan sitä kiihdytysraivoa minkä hän aloittaa ja sokaistuu omalle raivolleen ja alkaa huutaa ja syytä mitä rumempia sanoja suustaan,
hän ei ole kuitenkaan koskaan satuttanut minua (kerran vahingossa löi kivellä, mutta se oli niin että yritti lyödä itseään ja menin väliin ja osui vahingossa minuun), itseään on satuttanut pahastikin ja rikkonut tavaroita ja asuntoa, tosin ei minun ja lapseni luona vaan omassa kotonaan.
Olen miettinyt eroa, mutta en tiedä, mies on todella ihana ja hyvä mies, hänellä vaan on vähän vaikeaa nyt,
exä jutteli minulle hänestä joskus ennen eroa, että mies saa raivokohtauksia välillä ja heittelee tavaroita, esim tuttipullon seinään kun lapsi ei syönyt, mutta mies sanoi minulle että se ei ole totta vaan exä valehteli hänestä. He erosivat ilmeisesti koska ex löysi paremman, sanoi rikkaamman.
Suhteemme alussa mies ei ollutkaan koskaan yhtään aggressiivinen, mutta nyt n vuoden on ollut aivan kauheaa ajoittain. Olemme tunteneet niin kauan ns kaveripohjalta ja en siksi haluaisi erota kun hän on aina ollut mulle sellainen " ihannemies" mutta nyt en kyllä enää tiedä, onko tuo vain hänessä puhjennutta masennusta vai oikea luonne.
No, en tiedä, menen nukkumaan, särkee päätä jo niin.
Kiitos kun kuuntelitte.
petti sillä lailla vähän, ettei ollut ihan yhdynässä vaan " ainoastaan" menivät alasti sänkyyn ja hieman hyväilivät toisiaan.
Tuosta me ollaan riidelty todella pahsti kyllä, sekin on aihe joka saa miehen umpiraivoon, siitä tämä kaikki raivoaminen itseasiassa alkoikin siis miehen luonteessa ekan kerran.
ap
Voi tuo olla maanis-depressiivisen maaninen vaihekin... ei niin mukavaa läheisille tuo maaninen vaihe, jos vielä tuommoisena agressiona ilmenee. Jotkuthan muuttuu kovin aktiiviseksi, toiset hirvittäväksi rahankäytössään, kolmannet täysin holtittomiksi seksuaalisuudessaan ja neljännet agressiivisiksi. Niin tai näin, niin kuulostaa sille, että on ERITTÄIN hyvä ettette asu yhdessä ja lupaa, että lapsien takia muistatkin pitää asian sellaisena.
Pakko kysyä, en voi kuvitella, että kukaan suomalainen mies käyttää sanaa " saastainen" .
Jollet ollut paikalla, niin tuskin voit tietää. Ihan kuin olisivat sinulle kertoneet, mitä tekivät. Ja exän kanssa todellakin pannaan, ei maata sängyssä hyväilemässä.
ettehän ap vaan asustele Pirkanmaalla?
Ei tullut mieleenkään. Pisti vain silmään tuo sana.
33
en halua kertoa missä asumme.
Mutta, sinä jonka ystävällä oli tällainen mies, menikö tilanne pahemmaksi eli kävikö ihan fyysisesti käsiksi ystävääsi ja erosivatko tämän takia?
ap
Jos yrittää lyödä itseään kivellä on kyllä ihan sekopää. Luultavasti totuus on se, että yrittikin lyödä sinua ja keksi tuon vain puolustukseksi, eikö niin?
en kyllä ole varma ollut koskaan, päätin vain koittaa uskoa.
Nyt mies jatkaa syyttelyään viestein, enää ei syytä lapseni isää mahdollisesta viruksesta, vaan teiniajan poikaystävääni eli hänen sanoillaan " snaguja vetävää piripäätä" .
ap
Asuivat yhdessä. Tuli ystävälleni " ajolähtö" :( Vieläkin pitkän ajan kuluttua mies uhkailee, painostaa ja lirkuttaa (mielialasta riippuen) eli pitää valitettavasti yhteyttä.
Vierailija:
en halua kertoa missä asumme.Mutta, sinä jonka ystävällä oli tällainen mies, menikö tilanne pahemmaksi eli kävikö ihan fyysisesti käsiksi ystävääsi ja erosivatko tämän takia?
ap
mutta silti on paha mieli nyt tästä kaikesta.
Kyllä mies yritti lyödä itseään eikä minua, minä ihan yllättäen työnsin itseni väliin, aiemmin olen vaan katsonut sivusta ja yrittänyt pyytää häntä lopettamaan itsensä satuttaminen tai olen yrittänyt ottaa hänen kättään pois etti vahingoita itseään jollain mitä sattuu kädessä olemaan.
ap
Pahoitat vain oman mielesi lukemalla niitä. Jätä mies. Aivan varmasti löydät sellaisen, joka on ihana, mutta ei hajoita paikkoja, ei solvaa eikä hakkaa itseään. Sellaisiakin on.
Kerro, mitä tarkalleen ottaen ne hyvät puolet miehessä on. Paljonko niitä on näyttäytynyt viimeisen puolen vuoden aikana.
Vierailija:
mutta silti on paha mieli nyt tästä kaikesta.Kyllä mies yritti lyödä itseään eikä minua, minä ihan yllättäen työnsin itseni väliin, aiemmin olen vaan katsonut sivusta ja yrittänyt pyytää häntä lopettamaan itsensä satuttaminen tai olen yrittänyt ottaa hänen kättään pois etti vahingoita itseään jollain mitä sattuu kädessä olemaan.
ap
Eikö ole mitään itsesuojeluvaistoa?
Mitä järkeä kuluttaa ja hukata aikaa murehtimalla aikuisesta ihmisestä joka ei ilmeisestikään ole terve eikä tasapainoinen, vaan vaaraksi itselleen ja muille.
Eikö teillä naiset ole mitään itsekunnioitusta? Teidän ei tarvitse AUTTAA ketään, vaan auttakaa itse itseänne ja LAPSIANNE pysymällä hyvässä seurassa tasapainoisten aikuisten kanssa, jotka osaavat itse huolehtia itsestään ja elää normaalissa suhteessa ilman tuollaisia sekopäisyyksiä.
Sinun ei tarvitse pelastaa ketään. Saat paljon parempaa. Tuo mies ei tarvitse sinua, vaan apua jostain aivan muualta ja se ei kuulu sinulle, tai ole sinun vastuullasi.
Tee itsellesi ja lapsillesi palvelus äläkä jatka mitään suhdetta tuohon mieheen. Siitä ei tule seuraamaan mitään muuta kun murheita ja huolta.
voitko ajatella, että eroaisit? Vaikka mies onkin ajoittain ihana, niin ei yhteiselämästä tule mitään, jos saa tuollaisia hallitsemattomia raivokohtauksia. Minkä ikäinen lapsesi on? Ajattele lastasi ja itseäsi!