Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopea vai hidas

Vierailija
14.04.2016 |

Mikä tuntuu naisesta paremmalta? Yhdynnässä hidas liike vai nopea rynkytys vai vaihtelevasti molempia? Entä peniksen liikuttaminen vain huulilla tai painaminen niin syvälle kuin voi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä väliä. Kaikki yksilöllisiä. Itse painan emäntää joskus kovaa ja joskus hiljempaa, riippuu mitä haluaa. Kysy toisen mielipide ja kunnioita sitä. Lisäksi tietty pitää itsestäkin olla ok.

Vierailija
2/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu yhdynnän vaiheista ja huom! Eikä me kaikki naiset varmaan edes tykätä samoista asioista, joten vastaan vain omalta kohdaltani mikä musta, hiukan alta nelikymppisestä ja kaksi kertaa synnyttäneestä naisesta tuntuu yhdynnässä hyvälle.

Mulle ihanin yhdyntä on sellainen, jossa mies ei aluksi kiirehdi heti voimalla runttamaan pohjaan, jonka jälkeen alkais sitte se hilliton pumppaamisen rynkytys. Mä kostun aika hitaasti joten parhaalle tuntuu, kun mies ensin tökkii ja kiusoittelee kevyesti ihan siinä huulilla ja aloittaa sen jälkeen työntymällä terskanmitan sisään ja jäämällä siihen. Sen jälkeen mä itse saan altapäin vastatyönnöillä ottaa kalua pikku hiljaa syvemmälle sisääni, oman kostumiseni tahtiin. Vasta siinä vaiheessa, kun mies on koko vartensa mitalla sisällä ja olen itsekin jo litisevän kostea on sen kovemman rynkystyksen aika. Vasta silloin se kiihkeä rynkytys ne miehen voimakkaat pitkät työnnöt tuntuu ainakin musta taivaalisilta. Rajua rynkytystä kestää vain hetken, sillä ainakin mun miehellä alkaa siinävaiheessa olla laukeaminenkin jo muutaman työnnön päässä ja viimeistään silloin, jos ja kun alan supistella miehen ympärillä, sen pitäisi malttaa vaihtaa niihin hitaisiin pitkiin työntöihin. Nimittäin on aivan taivaalista tuntea syvällä sisällään ne miehen nykivät liikkeet ja se pienenpieni, tuskin aistittavissa oleva läikähtävä lämmön tunne hänen lauetessaan. Jos mies vaan jatkaa rynkytystään vielä siinä vaiheessa täysillä, se ihana tuntemus miehen laukeamisesta sisälläni jää ainakin minulta täysin kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvailtu miten rakastelu etenee. Juuri näin kuvittelen, että vaimoni myös tykkää. Ensi kerralla pitää lopettaa liikkumisen oikeaan aikaan.

Vierailija
4/10 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen38

"jos ja kun alan supistella miehen ympärillä," tämä tuntuu aivan mahtavalle, parasta mitä voi olla kun nainen lypsää.

M

Vierailija
5/10 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa

Vierailija
6/10 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sormetan naiseni aivan hekuman huipun lähelle ja sitten vasta painan kalun hitaasti sisään ja työntelen tosi hitaasti esinahka taakse vedettynä niin, että terska on mahdollisimman isona. Hän saa näin tosi rajun orgasmin ja jos jatkan, niin voi saada vielä toisenkin. Oman orkun lähetessä panen rajusti. Tyytyväinen on ollut.

Vierailija
7/10 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin juuri on hyvä, kuten "nainen38" kertoi. Jos mies aloittaa rajulla sisään tulolla ja alkaa hätäisen nopean rynkytyksensä, se on monesti naiselle kirvelevää tuskaa, kun ei itse ole vielä tarpeeksi kostunut. Silloin on pakko vastatyontöjen sijaan yrittää vaan joustaa ja paeta miehen työntöjen alta ja samalla saada omaa kättä väliin, ettei mies pääsisi syvemmälle.

N

Vierailija
8/10 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuntuu naisesta paremmalta? Yhdynnässä hidas liike vai nopea rynkytys vai vaihtelevasti molempia? Entä peniksen liikuttaminen vain huulilla tai painaminen niin syvälle kuin voi.

Miehet hei! Ei missään tapauksessa "niin syvälle, kuin voi". Ei ne meidän naisten paikat mitään loputtoman syviä porakaivoja ole. Ei tunnu enää ollenkaan mukavalle, jos mies varustuksestaan, tai rakasteluasennosta riippuen alkaa tökkiä kalullaan kohdunsuuta.

Vierailija
9/10 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjaan pohjaan!

Vierailija
10/10 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen tykkää ku alan heti alussa rynkyttämään! ei oo ainakaan valittanu. on ihan märkä jo siinä vaiheessa ku valmistaudun. ja tuntuuhan se rynkytys miehestä nyt ihan parhaalta!