Paha mieli PAPA-riidasta miehen kanssa ;(
Voi vittu miten itkettää, tuli täältä mieleen että vois olla hyvä käydä papassa pitkästäaikaa, kun en oo vuosiin käyny, ja on mies vaihtunu välissä muutama vuosi sitten.
Sanoin miehelle näistä ajatuksista ja hän alkoi raivoamaan että en ole voinut häneltä sitä saada, koska ei ole ollut minkään saastaisen kanssa, hänen exänsä on kuulemma aina ollut puhdas ja vaikka mitä, ja huusi että minun huoramieheni on varmasti sen viruksen tartuttanut jos sellainen multa löytyy.
Yritin itkeä ja selittää ettei se ole mikään sukupuolitauti, hän vaan raivosi, aikoo huomenna mennä otattamaan kaikki tautitestit itsestään kuulemma synttärilahjaksi mulle että sitten tiedetään ketä syytellä.
Sanoin että sen papillooman voi saada muutenkin kuin yhdynnässä, että minun olisi hyvä käydä siellä testissä, hän vain huusi että ei halua olla kanssani missään tekemisissä ennen kuin ne tulokset on tullut.
Ja korosti koko ajan miten exä kävi vähän väliä papakokeessa ja aina oli puhdas, oli kuulemma vielä viimeisimmän yhdynnän jälkeenkin käynyt ja kertonut että puhdas on.
No hyvä, sanoinkin että hyvä ja anteeksi että " epäilin" hänen exäänsä, yritin selittää että en tarkoittanut mitään saastaista tautia, vaan että kun exä on kuitenkin 30 v nainen ja muutaman kerran synnyttänyt, että hänellä voisi biologian puolesta olla jotain solumuutoksia ollut tms,
mieheni vaan huusi ja nyt lähti eikä aio ottaa minuun enään yhteyttä ennenkuin tulokset on selvillä.
ITKETTÄÄ.
Kommentit (57)
Yritin miehelleni selittä äettei papilloomavirus joka Papassa voi olla aiheuttanut solumuutoksia ole mikään TAUTI mutta hän vaan raivosi ja huusi miten olen sen saanut entiseltäni jos se minulla on, yritin selittää että sen voi saada muutnekin kuin yhdynnässä, mutat että jos on ollut muita kuin toisemme, voi se olla tullut yhdynnästäkin. En siis syyttänyt miestäni mistään taudista, hän vaan alkoi ottaa sen kannan ja raivosi ja suuttui exänsä puolesta, vaikken tosiaan siis syyttänyt ketään mistään.
No ihan miten vaan, hyvät synttärit saatana.
Ei ihan tasapainoiselta kuulosta. Ei varmaan eka kerta, kun suuttui jostain älyttömästä? Mieti, onko tällaisella suhteella tulevaisuutta. Voimia.
Vierailija:
Ei ihan tasapainoiselta kuulosta. Ei varmaan eka kerta, kun suuttui jostain älyttömästä? Mieti, onko tällaisella suhteella tulevaisuutta. Voimia.
mutta tuon papilloman sanoin ja se olikin se syy mistä tuli mieleen käydä, kun luin täältä ja googlettelin, että jos on ollut muitakin seksikumppaneita. Tuli vana mieleen että olis hyvä tosiaan vuosiin käydä, mutta siitä tuli hirveä huuto ja raivo.
on mies aiemminkin huutanut ns oudoista asoista, hänellä on hieman mielenterveyshuolia ollut, mutta on jo lääkityksellä, mutta ei tämä nyt taas kyllä hyvältä kuulostanut, on niin paha mieli ja oli mun synttäritkin vielä.
Olispa niin Porvoosta koko ilta.
Itse olen aina kuvitellut, että siellä etsitään jotain kohdunkaulan syöpään liittyviä esiasteita ja sp-taudit olis erikseen? Kertokaa nyt joku, mikä se papillooma sitten on? Voiko se siis tarttua joltain? Olenpas pihalla, onnellisesti naimisissa ollut koko pienen ikäni niin kai ihan pumpulissa...
koska ensin epäilin häntä että olis tuonu viruksen enkä huoramiestäni joka on varmaan nussinu ympäriinsä kyrvällään.
Itkettää. Yritin itkeä että lopettaisi kun kuulostaa pahalta ja mua sattuu kuunnella tuota raivoa ja kiroilua, mutta ei kuullut lainkaan, jatkoi vaan pahoilla sanoilla huutoa.
HPV useimmiten näkyy, jos sitä kohdunkaulalla on. Jos sitä on vain ulkosynnyttimissä, ei se näy papassa. Papan ottaminen HPV (=human papilloma virus, aiheuttaa kondyloomaa):n takia on tärkeää, sillä HPV on tärkein yksittäinen kohdunkaulan syöpää aiheuttava tekijä. Tietyt HPV-mutaatiot aiheuttavat ärhäkämmin syöpää, toiset taas ovat leppoisampia.
Papa ei ole seksitautiseula.
HPV useimmiten tarttuu seksin välityksellä. Se on tosi yleinen aikuisilla.
Jos mies tuommoiset kilarit vetää, niin mulla pistää miettimään, että onkohan hänellä puhtaat jauhot pussissa... Jos mies on exän kanssa tajunnut miksi exä on käynyt papakokeessa, niin miksi nyt sit vetää tuommoisen kohtauksen?
Onko ollut jotain viitteitä, että mies olisi ollut viime aikoina muuten outo?
hankkiudu eroon tuollaisesta hullusta miehestä!
vaan se papilloomavirus vaan voi aiheuttaa niitä muutoksia ja syöpää kohdunkaulalla, sen voi saada muutenkin kuin yhdynnässä, mutta jos on ollut muitakin kumppaneita aiemmin vaikka, niin voi sen saada todennäköisemmin.
Näin yritin miehelleni selittää ja hän huusi vaan ettei hänen exällään todellakaan ole vaan on puhdas koska on viimeisen yhdynnän jälkeen käynyt papassa joka oli puhdas.
No mistä minä sen tiesin ja mistä mies tietää oliko naisella silti virus koska ei vaan ollut muutoksia, ja sanoinkin että onneksi ei. Pyysin anteeksi että loukkasin häntä ja hänen exäänsä,
mies siis vaan raivosi ja jatkoi solvauksiaan.
Ja tosiaan heti huomenna kuulemma varaa testit, kaikki, ettei vana oel mitään piilotippuria tai hepatiittia kuulemma.
Pahoja sanoja muuten ihanalta ihmiseltä.
Ansaitset paremman. Siis eihän tuo kuulosta turvalliselta enää, että saa raivarin ihan hulluista asioista.
Syntymäpäiväonnittelut kuitenkin täältä!
papa-koetta suositellaan otettavaksi parin kolmen vuoden välein jokaiselle aikuiselle naiselle (mm. tuon syöpäriskin takia)
minulla on oma lapsi muttei tämän miehen kanssa yhteisiä.
On hänellä ollut tällaista vihastumista aiemminkin ja raivoa ja riehumista, muttei ne aiheet ole aiemmin minuun liittyneet tällä tavalla.
Emme asu yhdessä, omassa kotonaan hän nyt varmaan riehuu ja hajottaa taas paikkoja.
Mulla on NIIN paha ja turvaton olla nyt.
ei hän enää kuunnellut, kun ilmeisesti aloitin väärin kun " syytin" hänen exäänsä mahdollisesta viruksesta.
Tuo tulee menemään tulevaisuudessa vain pahemmaksi. Eroa nyt ainakin lapsesi takia, ettei hänen tarvitse katsella tuollaista menoa.
Mies kuulostaa arvaamattomalta ja sekopäiseltä.
ettei ole 4 vuoteen ollut yhdynnässä muiden kuin minun kanssani ja silti kehtaan epäillä häntä saastaiseksi, ei todellakaan usko että olisi exältään voinut jonkun virksen saada kuulemma.
Kun mies aloittaa tuon raivoamisen, ei hän lopeta ennenkuin molemmat itkee ja kaikki on jo niin pilattu taas, hän ei vaan suostu kuuntelemaan.
Myönnän että aloitin väärin, olisi pitänyt vaan sanoa huolimattomasti että taidanpa varata ajan PAPAan, mutta kun luin juuri samalla siitä seksikumppanien määrästä, sanoin vahingossa sen että jos on vaikka nyt tullut kun on seksikumppani vaihtunut.
Sitten e ienää kuunnellut vaikka koitin pyytää anteeksi ja selittää etten tarkoittanut seksitautia tai saastaisuutta, vaan ihan puhdasta naisen biologiaa.
Voi helvetti.
Mutta jos ei, niin tuli mieleen, että ehkä mies pelkää, että on oikeasti tartuttanut sinulle jonkun taudin! Käypä kaikissa muissakin mahdollisissa testeissä, en nyt halua pelotella mutta hiv testissä myöskin, eihän tuo normaalilta kuulosta.
Onko tää provo? Eihän papa ole mikään tarttuva tauti :o