Olen ollut kamalassa taudissa jo 3 viikkoa, menenko laakariin?
Mulla oli nuhaa ja yskaa 2 viikkoa, sitten viime viikolla eras aamu vain paheni, kun luulin etta alkoi olla jo tauti ohi. Nyt on kauhea nuha, ja yska on todella paha, en kuule kunnolla, en maista enka haista mitaan. Kuumetta ei ole ollut, tai en ole ainakaan mittaillut.
Voisikohan laakari auttaa mitenkaan? Voiko olla mitaan vakavampaa jos ei ole kuumetta ollut? Tuntuu vain etta yskin kohta keuhkot pihalle ja raka on vihreaa klonttia ja verta seassa. Ai niin ja olen myos ripuloinut enemman tai vahemman koko taman 3 viikkoa.
Alkaa tama sairastaminen jo ottaa voimille, ja kiva aloittaa taas tyot huomena aamulla
Kommentit (4)
3 viikkoa sairastelua, pientä lämpöä välillä. Kyselin lääkäriystävältäni, että pitäskö mennä jo lääkäriin. Se sanoi, että usein menee ohi itsekseen, mutta mennä sitten, jos hengitys vinkuu.
Tsemppiä. Meen lääkäriin tiistaina, jos vielä jotain häikkää. Luulen, että mulle tuli kaks tautia putkeen.
Ja juu, maanantaina taas töihin. Meillä katotaan kyllä aika karsaasti, jos yskän tai nuhan takia jää sairastelemaan. Ainakin moneksi viikoksi.
Makin ajattelin etta katson viela mika on olo huomenna ja varaan sitten laakarin. Mullakin oli tauti jo paalla kun tuli tavallaan toinen flunssa tahan paalle. Luulin etta pitaisi nousta kuume jos jotakin vakavampaa olisi...
ap
kuumeettomana. Eli ei pelkkä kuumeettomuus kerro siitä ettei olis mitään jälkitautia.
-4-
tai no olisin käynyt jo viikolla jos olisin sinä. Mulle nousee todella harvoin kuume mutta silti pitkien flunssien yhteydessä saattaa tulla jälkitauteja. Ei kuume oo ainoa mittari, myös tuo olon huonontuminen (uudestaan) on yksi iso syy käydä lääkärissä. Nyt on pitkäkestoisia ja ärhäköitä, paljon jälkitauteja aiheuttavia flunssia liikkeellä.