717184 Etuovessa. IIIIhana Kannustalo!
Luulenko vaan, vai onko toi ihan järkevän hintainenkin? Maksaahan tuollaisen rakentaminen jo paljon ja lisäksi tontti on iso vaikka Sipoossa onkin?
Kommentit (27)
Hinta on siis liian suuri, kun ei ole mennyt kaupaksi.
Toisekseen tuo kyseinen aivan liian kallis ollakseen tuolla. Ilmaa +200K¿.
Kuka haluaisi maksaa esim. kunnallisveroa 25%, mihin sen on kaavailtu nousevan Sipoossa kuntaliitoksen myötä? Jos he eivät nosta, niin vastaavasti palvelut kärsivät.
Toisekseen, kuka haluaisi maksaa yli 650K¿ talosta keskellä ei mitään. Kun samalla rahalla saa sen hyvältä alueelta.
Veikkaan: pääomatuloilla elävä erakko. ;-))
Taannoin oli myynnissä toinenkin Talo ja Koti-lehden kannessa komeillut maalaistalo ja jutussa vielä hehkutettiin miten ihan asuinpaikka ja unelmien koti perheellä on... Mutta kaunis talo ja ihastelin lehdessäkin tuota sisustusta.
Puhtaasti avaimet käteen ei saa edes sillä. Talohan on kalliisti tehty ja esimerkiksi noi taoskaiteet maksaa maltaita. Lasiset kaiteistot portaikkoon ja isoon aukkoon olkkariin maksaa yli 10 000 Euroa ja taoksesta tehdyt vielä enemmän.
Työntävät kotinsa lehteen ja hyödyntävät sitä sitten myymisessä. Minulla on tuttavapiirissä kolme esimerkkiä vastaavasta. Jotenkin siinä kai sitten ostetaan suorastaan julkkiksen taloa...