Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla voi alkaa tuntea vauvan liikkeitä masussa?

Vierailija
24.02.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, toisesta 13

Vierailija
2/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin viikolla 17. Tunteminen kai riippuu aika paljon kohdun ja istukan asennosta. Ja toki jos on paljon rasvaa vyötäisillä, niin kyllähän se liikkeitä vaimentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä tunsin viikolla 17. Tunteminen kai riippuu aika paljon kohdun ja istukan asennosta. Ja toki jos on paljon rasvaa vyötäisillä, niin kyllähän se liikkeitä vaimentaa.

Juteltiin tästä pitkät pätkät raskaana ollessa. Mun BMI on 42 -4-

Vierailija
4/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka viikolla 17, toka viikolla 15

Vierailija
5/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka, ennen ensimmäistä raskautta jopa alipainoinen. Molemmissa raskauksissa on liikkeet alkaneet tuntua vasta viikolla 20-21. Istukka ollut molemmissa raskauksissa kohdun etuseinässä.

Vierailija
6/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyi muutaman sentin mittainen sikiö jolla oli ihan mininysä jalat ja kädet (siis pituus näillä raajoilla max 1 cm) ja itse vauva oli kyllä ihan paikoillaan, mutta pikkasen jo heilutteli näitä raajojaan. Ultraaja kertoi, että sikiö alkaa liikkua viikon 9 lopuilla, että nuo liikkeet joita näimme olivat niitä aivan ensimmäisiä.

Mitä tästä päättelemme? Yhdessä viikossa ei sikiö ja sen raajat ja VOIMAT kasva todellakaan niin paljoa, että olisi mahdollista tuntea liikkeet rv 11. Jos jollakulla on menkoista laskettuna tuollaiset viikot, niin silloin ne ovat väärät, ja raskaus vähintään 2 viikkoa pidemmällä. Tai sitten kyseessä muu vatsan toiminta, jonka erehtyy luulemaan liikkeiksi.

Vierailija
7/7 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon AIVAN samaa mieltä, ei fyysisesti ole mahdollista tuntea liikkeitä rv 11, siellä on varmaan suoli mökännyt. ittelläni ainakin ensimmäisessä raskaudessa kun en tiennyt yhtään miltä liikkeet tuntuivat niin " tunsin" vaikka mitä juttuja mahassa. sitten rv 18 -20 eteenpäin kun tunsin oikeaita liikkeitä niin totesin ettei ne aikasemmat kyllä ole millään olleet vauvan tekosia. vauva on hei rv 12 noin 6 centtiä pitkä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän