Ehkä olen erilainen mies kun muut, mutta muodokkaat ja pyöreet naiset kiinnostaa
Täälähän aina naiset luulee että miehelle kelpaa vain kaunis ja hoikka, no se on väärin. Olen itse mahakas ja ylipainonen mies, niin kyllä katselen mielellään samanlaista muodokkaampaa ja pyöreempää naista. Mutta aika hiljaista on, siis pakko vain elää yksin.
Kommentit (39)
Mutta eivät halua ees tutustua, eivät ota itse yhteyttä ja eivät vastaa viesteihin, parempi antaa olla
Vierailija kirjoitti:
Palstaltako kuvittelit löytäväsi?
En tietenkään.
Eikai mussa sitten vain ole mitään kiinnostavaa.
Ymmärrän olen tehnyt virheitä, mutta en nyt voi sille mitää
Juonut paljo alkoholia rahat kuluttanu. Talous. Velkakierre 40 tonnin velat kimpus.
Olis pitäny hoitaa asiansa paremmin nuorempana
Nyt olen myös lihonut ja aika iso kaljamaha
No käyn töissä, mut kai pitäs keksiä elämään jotain muita juttuja
Ei tuo harvinaista ole että pyöreät naiset on omaa naismakua. Kokemukseni mukaan on aika tavallistakin :) Tsemppiä sinulle.
Aika hiljasta kun ei kukaan kirjota mitää.
No parempi tehdä töitå maksella velkoja ja unohtaa naiset.
Olen kai sitten lihava ja rumentunut
Muodokkaat naiset, höhlä. Huomannet ettei niitä ole, on vain lihavia ja hikisiä eukkoja värjättyine päineen. Ulkomailta vois löytyä nainen, jota kiinnostaa muukin kuin sipsit suklaineen. Ja joka uskaltaa vilkasta alastomana peiliin ja kysyä itseltään olenkohan lihava.
Tai sitten alkoholi näkyy ja ikä jo kasvoissa ettei naisia kiinnosta
Nuorempana vielä 35 v sai naisia. Ei enään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaltako kuvittelit löytäväsi?
En tietenkään.
Miksi kirjoitit julistuksesi palstalle?
Sama täällä, nainen ei voi olla liian iso. Pehmeys on tosi seksikästä!
Siis tarkotan sitä että olen huomannut jo pitkään etten heitäkään kiinnosta, toki minua kiinnostaisi.