Onko jo keskusteltu Selänteiden tyttölapsen hehkutusta?
Siis en haluisi mitään pahaa sanoa, symppiksen oloinen perhe jne.
Mutta minua hämmensi tyttölapsen hehkutus, ja että neljättä lasta ei tehty vaan tyttöä. Nimenomaan vain tyttöä! Kirjoja oli luettu miten tyttö tehdään ja se saatiin. Onnea heille, mutta silti,
minusta tälläisistä asioista ei kannattaisi julki puhua..
Luitteko muut jutun ilta-lehdestä tänään? Mitä te ajattelitte?
Kommentit (30)
Yleensähän tuollaiset on juuri sellaisia asioita, joista toimittajat innostuvat. Teemu ehkä sanonut jotain, että toivoivat kovasti tyttöä ja Sirpalla joku kirja, jossa vinkkejä ja että ovat onnellisia, että tuli tyttö.
Ja sitten toimittaja keskittyy siihen, kuinka on muka on tekemällä tehty tyttö ja ollaan muka vakuuttuneita siitä, että tekemisestä se oli kiinni, että tyttö tuli.
neljäs tulokas olisi ollut poika niin se olisi ollut kyllä iso pettymys.
Vähän tuli semmoinen fiilis että " vauvalla ei muuten ole väliä, kunhan on tyttö."
Vaikka olisikin toivonut tyttöä, useimmat ihmiset osaavat iloita neljännestä pojastakin. Ihan tosi.
" Minulle tuli voimakas tunne, että haluan vielä neljännen lapsen. Kolmen pojan jälkeen toivoimme tietysti tyttöä, ja sitä lähdettiin tekemään, Sirpa sanoo.
Teemu ei heti ollut kovin innostunut ajatuksesta.
- Edellisenä jouluna Sirpa alkoi puhua lapsesta. Aluksi olin vähän vastaan, kun pojat oli jo saatu mukavaan ikään. Sirpa jankkasi ja jankkasi"
Sirpa näyttää hienoa esimerkkiä :)
Vierailija:
Sirpa näyttää hienoa esimerkkiä :)
pitää paikkaansa, niin oli oikeus ja kohtuus että Sirpa sai nyt tahtonsa läpi.
Vierailija:
pitää paikkaansa, niin oli oikeus ja kohtuus että Sirpa sai nyt tahtonsa läpi.
useimmiten nainen, ja lopulta toinen suostuu.
Kyllä normaali ihminen on oikeasti onnellinen kummasta sukupuolesta vaan, vaikka olisikin enemmän toivonut jompaa kumpaa.
Mun mielestä ihan piristävää, että joku sanoo asiat niin kuin ne on
Ymmärrän senkin, että on ihanaa saada toistakin sukupuolta.
En ehkä menisi julkisesti kertomaan, että varta vasten on tyttöä tehty, mutta ymmärrän senkin, että niin juuri on tehty.