Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas... Mieheni oli antanut pojan valita 4-vuotiaalle tytölle lahjaksi

Vierailija
23.02.2008 |

pussillisen isoja ÖTÖKÖITÄ. Eli muovisia hämähäkkejä, muurahaisia, kovakuoriaisia ja kaikkea muuta inhottavaa :/ Poikamme siis 4-v ja menossa ensi viikolla 4-v täyttävän TYTÖN synttäreille. Kortiksi olivat ottaneet merirosvokortin...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kolme päiväkirjaa. Siinä oli sitten ihmettelemistä, että mitä kummaa minä näillä teen. Äiti vain vaikeana selitteli, että niiden antajat on varmaan miettineet, että kahdeksanvuotiaana monet tytöt alkaa kirjoittaa päiväkirjaa. Ihan mikä tahansa lelu, vaikka muovihyönteisetkin olisi ollut parempi lahja. En ole koskaan osannut pitää päiväkirjaa, vaan harrastin mieluummin kirjeenvaihtoa ja kirjoittelin asioistani kirjekavereille. Ei mitään ideaa kirjoittaa vain itseään varten. Nyt aikuisena kirjoitan blogia - tavallaan päiväkirja, mutta lukijoita on muitakin kuin minä!

Onneksi minulle ei mitään prinsessahörhelöitä hirveästi kannettu...

Vierailija
2/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö ainakin diggas kaikkea öttiästä aivan satasella tossa iässä, inhos nukkeja ja muita.

Soitapa ja kysy tytön äidiltä onko öttiäis-kammoa, jos on niin sitten jotain muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikkia pieniä lapsia kiehdo ötökät? Ellei sitten kotona ole opetettu että ne ovat kamalia ja iljettäviä.

Vierailija
4/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYkättiin kamalasti! Vanhemmilla oli jälkeenpäin kuullen rahat silloin tosi vähissä, ja tuon ostivat jostain halvalla. Ei paljon muuta sinä jouluna saatukaan, mutta vieläkin muistan tuon joulun hyvällä, muista lapsuuden jouluista ei niinkän selvää muistikuvaa.

Vierailija
5/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty tytöstä, mutta itse olisin lapsena ollut ihan onnessani. Paljon enemmän kuin jostain tyttömäisistä jutuista. Ulkonakin ihan onnessani aina kuulemma etsin muurahaisia, kastematoja, koppakuoriaisia ja muita ötököitä.

Vierailija
6/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erittäin hyvä lahja tytölle. Moni tyttö pitää myös merirosvoista.

Vierailija
7/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi tyttöä, 4 ja 6. Ötökkäpussi olisi ihan hyvä lahja.

Vierailija
8/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian köyhä ja halpa lahja syntymäpäivälahjaksi? eikös tuo olis joku nimppari tms

Vierailija
9/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä pojilta tulee kaikkein hörhöimmät lahjat. Ehkä poikien äidit luulee, että tytöille ei kelpaa kuin pinkki prinsessahörhellys? Se ei ole ihan totta.

Vierailija
10/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pakottaa lapsia stereotyyppiseen muottiin.

Vierailija
11/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ei voisi viedä ötököitä? Tuleepahan erilaisia lahjoja. Jonkun mielestäkö tuo on liian halpa lahja? Lapset eivät todellakaan arvioi lahjan hintaa kuten aikuiset, suosikkilahja voi olla vaikka 50 sentin tikkari, kunhan se muuten sattuu miellyttämään=). Kaverisynttäreille en muuten itse osta juuri koskaan yli viiden euron arvoista lahjaa.

Vierailija
12/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pahat eli kovin rumat ja pelottavat hämähäkit yms antaa parhaalle kaverilleen joka on 4v poika :)

Vierailija
13/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovirotan. Pikkuherrat olivat itse valkanneet sen antaumuksella tuliaislahjaksi korkeasaaren keikalta. Tyttö tykkäsi niin, että otti sen unikaveriksi päiväkotiin...

Vierailija
14/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 4 v tytön äiti

Vierailija
15/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toivon, että joku toisi joskus meillekinvastaavia. Toivomuksista huolimatta tyttö saa jotain kimalleponeja, prinsessanukkeja ja tiaravirityksiä, jotka jää vaan nurkkiin pölyttymään...

Vierailija
16/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkupojalla oli sellaisia kumisia / muovisia hämähäkkejä, koppakuoriaisia ja kärpäsiä, ja kiljuin ja ulvoin kuin syötävä, kun hän toi niitä mun lähelle ;) Olen aina kammonnut kaikkia ötököitä, vaikkei kumpikaan vanhemmistani pelkää niitä. Samoin 3v tyttäreni pelkää ja kirkuu nähdessään hämiksiä ja muita ötököitä, vaikka minä olen jo päässyt yli ötökkäpelostani, enkä kiljaise muuta kuin jos hämis ryömii vaatteissa / iholla ;)

Eli en kyllä sanoisi, että on välttämättä hyvä lahja, mun tytär varmaan tulis hysteeriseksi jos paketista paljastuisi ötököitä. Olis varmaan mieli tosi pahana sen jälkeen...

Ite en ikinä veisi, en tytölle enkä pojalle muoviöttiäisiä LAHJAKSI, enkä mitään muutakaan mikä voi pelottaa...

Vierailija
17/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienoa isältä, että antoi pojan itse valita. Antamisen ilo on nimittäin hieno tunne pienellekin lapselle. :o)

Minun tytöillä (4v & 7v) on tooooodella paljon vaaleanpunaisia prinsessaunelmia ja en väitä etteivätkö he niistä tykkää, mutta alkaa totta tosiaan jo riittämäänkin. Nopeasti laskien esim. tiaroja taitaa meidän taloudesta löytyä 8 erilaista ja viime synttärinä oli soittorasibuumi. Vanhempi tyttö sai kokonaista 4 soittorasiaa kavereilta lahjaksi... Kyllä siinä olisi yhdestä hurjasta ötökkäpussista oltu taatusti innoissaan.

Vierailija
18/18 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Serkkupojalla oli sellaisia kumisia / muovisia hämähäkkejä, koppakuoriaisia ja kärpäsiä, ja kiljuin ja ulvoin kuin syötävä, kun hän toi niitä mun lähelle ;) Olen aina kammonnut kaikkia ötököitä, vaikkei kumpikaan vanhemmistani pelkää niitä. Samoin 3v tyttäreni pelkää ja kirkuu nähdessään hämiksiä ja muita ötököitä, vaikka minä olen jo päässyt yli ötökkäpelostani, enkä kiljaise muuta kuin jos hämis ryömii vaatteissa / iholla ;)

Eli en kyllä sanoisi, että on välttämättä hyvä lahja, mun tytär varmaan tulis hysteeriseksi jos paketista paljastuisi ötököitä. Olis varmaan mieli tosi pahana sen jälkeen...

Ite en ikinä veisi, en tytölle enkä pojalle muoviöttiäisiä LAHJAKSI, enkä mitään muutakaan mikä voi pelottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän